تشک بادی مسافرتی دو نفره بست وی

کد bestway 67015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 230 کیلو گرم
  • طول: 193 سانتی متر
  • عرض: 135 سانتی متر
3,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره مسافرتی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمت بسیار مناسب و ارزان در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد .

تشک بادی دو نفره مسافرتی محصولی ساخت شرکت بست وی میباشد که این شرکت در تولید تشک های بادی متنوع بسیار موفق بوده.این تشک کاملا ضد آب بوده و گزینه بسیار مناسبی برای سفر های کمپینگ خواهد بود. طراحی رویه این محصول مواج بوده به همین دلیل باعث عبور بهتر جریان هوا در زمان استفاده خواهد شد تا در نتیجه از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری کند.این تشک ساخته شده از جنس PVC با رویه برزنتی بوده که از مقاومت و کیفیت خوبی در برابر شرایط جوی مختلف بهره مند می باشد. . این تشک از یک بالش بادی سرخود نیز برخوردار بوده که به وسیله دریچه باد مجزا قابل راه اندازی خواهد بود. این تشک بادی در کمترین زمان ممکن به وسیله انواع پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.قسمت بالای این تشک به گونه ای طراحی شده تا تکیه گاهی برای سر باشد به این ترتیب دیگر نیازی به استفاده از بالشت ها جدا  مستقل نخواهی داشت

محصولات مخصوص مسافرت بسیار متفاوت و با ویژگی های منحصر به فرد تولید می شوند و به گونه ای می باشد که در سفر راحتی خاصی را به همراه داشته باشند. تشک های بادی یکی از این محصولات می باشد که برند های بسیاری در رابطه با سفر اقدام به تولید محصول می نمایند. در ایران نیز اینتکس تهران نمایندگی فروش برند های گوناگون می باشد و هر خریداری می تواند با مراجعه به سایت اصلی این شرکت یعنی اینتکس تهران و با ورود به بخش تشک بادی محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و به راحتی خریداری نماید. یکی از این تشک های بادی مخصوص مسافرت تشک بادی مسافرتی دو نفره بست وی می باشد که از تولیدات برندی بزرگ و نام آشنا یعنی بست وی می باشد. در ادامه این نقد و بررسی با این محصول بیشتر آشنا خواهیم شد .
طراحی : محصولات شرکت بست وی از طراحی های خاصی برخوردار بوده و این برند زمان بیشتری برای طراحی محصولات تولیدی خود صرف می کند و تولیدات این شرکت مشتری پسند و بسیار زیبا بوده است. ساختار این تشک بادی دونفره به گونه ای است که در هنگام مسافرت مصرف کننده دوچار مشکل نشود و به گونه ای باشد که تشک به راحتی آسیب نبیند.مقاومت این تشک در حدی است که دو نفر به راحتی و با احساس آرامش به دلیل رویه بسیار نرم و لطیف از آن استفاده نمایند. مشخصات فیزیکی : ابعاد محصولات مخصوص مسافرت تا حد امکان بهتر است کوچکتر باشد چرا که مکان استفاده کمتری برای راحتی بیشتر نیاز داشته باشند. ابعاد این تشک برای استفاده دو نفر کاملا مناسب بوده و تشک دارای طولی برابر 193 سانتی متر ،‌عرض 135 سانتی متر و ارتفاع 20 سانتی متری می باشد. جنس بخش های مختلف این تشک مقاوم و جنس رویه این تشک از پی وی سی برزنتی  ، نوع بدنه آن ساده و جنس کف تشک از پی وی سی دولایه می باشد.
جمع بندی : مقاومت این تشک بادی در حدی است که تحمل وزن بسیار بالا یعنی 230 کیلوگرمی را دارا می باشد. دارا بودن وزن بسیار پایین 3.2 کیلوگرمی ، دارا بودن سطح مواج موازی ،‌ دارا بودن رویه ضد تعریق ،‌ دارا بودن بالش بادی سرخود که برای سفر بسیار کاربردی بوده و راحتی بسیاری را به همراه دارد و بدنه کاملا ضد آب از سایر ویژگی های تشک بادی مسافرتی دو نفره بست وی می باشد که نظر هر خریداری را به خود جلب می کند.

نوع
سفری
تحمل وزن
230 کیلو گرم
طول
193 سانتی متر
عرض
135 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
جنس رویه
PVC برزنتی
نوع بدنه
ساده
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3.2 کیلوگرم
دارای سطح موازی
دارای رویه ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
بدنه کاملا ضد آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...