تشک بادی مسافرتی یک نفره با عرض 56

کد : اینتکس 432223

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 110 کیلو گرم
  • طول: 184 سانتی متر
  • عرض: 56 سانتی متر
1,890,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی مسافرتی یک نفره با عرض 56 محصول با کیفیت از نمایندگی اینتکس تهران ، مرکز فروش تشک بادی و محصولات بادی intex و بست وی

تشک بادی مسافرتی یک نفره با عرض 56 از جدیدترین محصولات  شرکت بست وی بوده که  برای سفر های مختلف از جمله استفاده در مسافرت های کوهستانی بوده بسیار با دقت طراحی شده و توانسته در بازار توجه خریداران تشک های بادی کمپینگ و خانگی را به خود جلب کند.این استقبال بالا را میتوان به کیفیت بالای این محصول نسبت داد که این تشک بادی در قسمت بدنه ی خود از جنس PVC بهره میبرد و میتواند در مقابل هر نوع فشار و یا ضربه ای به راحتی مقاومت کند .این مدل که نوع کوچک تشک های یک نفره محسوب شده به دلیل داشتن حجم کم در حالت بسته بندی شده به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. این محصول دارای بالش بادی متصل به بدنه بوده که توسط دریچه های باد مجزا در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود. این تشک بادی در دو مدل تولید شده که دارای ابعاد متفاوت از هم می باشند. همچنین به دلیل استفاده از جنس PVC  این تشک بادی بسیار سبک بوده و میتواند به راحتی جابجا شده و در مسافرت ها آن را با خود حمل کنید .

تشک بادی مسافرتی یک نفره  با عرض 56 یکی دیگر از سری تشک های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 در بازار جهانی عرضه شده است. این تشک بادی به دلیل زیبایی و طراحی منحصر به فردی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تشک های بادی این شرکت ر سال 2018 تبدیل شود. فرم کلی آن همانند سایر تشک بادی ها به شکل مستطیل بوده و رنگ بدنه آن آبی می باشد. سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است که شیار های موجود بر روی سطح آن سبب می شود تا فضای بسیار کمی بین بدن شما و سطح تشک ایجاد شده و از این فضای کم، هوا به جریان بیافتد و از عرق کردن بدن به هنگام خواب جلو گیری کند. در قسمت بالایی این تشک بادی یک عدد بالش بادی سرخود تعبیه شده است که با باد زدن تشک این بالش به طور خودکار شکل می گیرد و با وجود آن شما دیگر نیازی به استفاده از بالش های مجزا ندارید. در ادامه به بررسی بیشتر این تشک بادی 1 نفره می پردازیم.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی : این تشک بادی دارای ابعادی بوده که این ابعاد مطابق با استاندارد های جهانی تعبیه شده است و فضای بسیار کمی را چه در هنگام باد بودن و چه در هنگام خالی بودن باد اشغال می کند و به راحتی می توان آن را با خود حمل و جا به جا نمود و در کوهنوردی ها و یا کمپینگ ها از آن در درون چادر و یا خارج چادر استفاده نمود و به وسیله آن به استراحت پرداخت. طراحی رویه این محصول به گونه ای بوده که بسیار راحت بوده و پس از مدتی استراحت بر روی آن، تمامی خستگی بدن شما را بر طرف می نماید. این تشک بادی یک نفره دارای ابعادی همچون طول: 184 سانتی متر، عرض: 56 سانتی متر و ارتفاع:11.5 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن 110 کیلو گرم بوده و وزن آن نیز 1.2 کیلو گرم می باشد که نسبت به سایر تشک باید های 1 نفره بسیار سبک تر بوده و آن را می توان درون کوله پشتی نیز به همراه داشت. از این تشک بادی می توان درون چادر های مسافرتی، محوطه های باز، جنگل ها و طبیعت گردی ها استفاده نمود.

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی : یکی از موارد بسیار مهمی که هنگام خرید تشک بادی باید اول از هر جیزی به ان توجه نمود، جنس و کیفیت بدنه تشک بادی می باشد. تشک بادی بایستی دارای بدنه باشد که از جنس مناسبی در ساخت آن استفاده شده باشد تا هم مقاوم باشد و هم انعطاف خوبی داشته باشد. این تشک بادی مخصوص کمپینگ دارای بدنه ای از جنس وینیل برزنتی بوده که بسیار مقاوم در برابر فشار می باشد و به آسانی دچار پارگی نمی شود. قسمت کف تشک بادی نیز به دلیل این که از آن در کوه ها و جنگل ها استفاده می کنند، به صورت دو لایه طراحی شده است تا مقاومت آن بالا رفته  بتوان با خیال راحت و بدون نگرانی برای پاره شدن از آن در طبیعت استفاده نمود. همچنین جنس سطح آن به گونه ای طراحی شده است که از عرق کردن بدن جلو گیری می کند و می توان مدت زمان بسیاری بر روی آن به استراحت پرداخت.

طریقه راه اندازی : برای راه اندازی انواع تشک بادی تنها به یک عدد پمپ باد نیاز می باشد که با توجه به ابعاد این تشک ما به شما پمپ های دستی را پیشنهاد می کنیم. برای تهیه این پمپ باد ها می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن نمایید و هر کدام که مد نظرتان بوده را خریداری نمایید. پس از تهیه پمپ تشک را از بسته بندی خارج کرده و بر روی سطح صافی پهن می کنید. سپس درب دریچه هوای تشک بادی را باز نمود و نازل پمپ را در ان قسمت قرار می دهید. شروع به باد زدن تشک می کنید تا تشک بادی شکل خود را بگیرد. پس از این که تشک بادی فرم کلی خود را گرفت، پمپ را از آن جدا نموده و درب دریچه هوای تشک بادی را می بندید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از پرش و جامپینگ بر روی تشک بادی خودداری نمایید.
  • تشک بادی را در معرض حرارت شدید(نزدیک بخاری و یا شومینه) قرار ندهید.
  • از برخورد اشیا نوک تیز با بدنه تشک بادی جلو گیری کنید.
  • بیش از اندازه مجاز به تشک بادی باد نزنید.
نوع
سفری
تحمل وزن
110 کیلو گرم
طول
184 سانتی متر
عرض
56 سانتی متر
ارتفاع
11.5 سانتی متر
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
ساده
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
دارای سطح موازی
دارای رویه ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
دارای رویه مواج
بدنه کاملا ضد آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...