تشک بادی مسافرتی ALPS

کد ALPS B007X09ADI

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 273 کیلو گرم
  • طول: 190 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی مسافرتی ALPS ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس مرکز فروش تشک های بادی در ایران

تشک بادی مسافرتی ALPS محصولی جدید و بسیار با کیفیت می باشد که در دسته بندی تشک های بادی یک نفره قرار میگیرد و از بهترین محصولات تولید شده در این زمینه است که رویه بسیار با کیفیتی دارد.  این تشک بادی از چهار دریچه مختلف و به روش های مختلف باد می شود که دو عدد از آنها از نوع دابل لاک بوده برای باد کردن تشک توسط پمپ باد دستی یا برقی خارجی از آن استفاده می شود، و یک دریچه برای تخلیه باد داخلی تشک استفاده می شود. در کنار دریچه ها یک عدد پمپ پدالی سرخود بر روی بدنه تعبیه شده است که به سادگی و در مدت زمان حدود دو دقیقه تشک را باد کرده و آماده استفاده می کند.این تشک بادی به دلیل کیفیت بسیار خوب و وزن کمی که این تشک دارد به سادگی می توان آن را در مسافرت استفاده نمود و همچنین به علاوه به دلیل حجم کوچک بسته بندی آن، قرار دادن تشک در کوله پشتی و یا صندوق عقب اتومبیل قرار دهید و به سادگی حمل کنید.همچنین استفاده از جنس PVC  در ساختار این تشک بادی باعث شده تا مقاومت کلی این محصول افزایش یافته و علاوه بر آن وزن تشک تا حد زیادی کاهش پیدا کند.این تشک دارای ابعاد استاندارد برای استفاده یک نفره میباشد و بدون وجود مشکلی میتوانید از آن استفاده کنید . شما می توانید با مراجه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تشک بادی مسافرتی ALPS

اگر می خواهید تا یک تشک بادی با کیفیت و جذاب را داشته باشید و سال های زیادی را از آن استفاده نمایید ، ما به شما تشک بادی مسافرتی ALPS را معرفی می کنیم اما پیش از خرید به شما پیشنهاد خواهیم کرد تا این مقاله را به طور کامل مطالعه کرده تا از مزایا و معایب این محصول آشنا شده و نسبت به خریدی که می خواهید انجام دهید ، اطلاعات کاملی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ..

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این تشک به صورت مستطیلی شکل بوده و دارای سطح بدنه ای مواجی شکل است که به همین دلیل ضد تعرق بوده و در زمان استفاده از آن باد از میان این لایه ها عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت . در این محصول دو رنگ قهوه ای و خاکستری به کار رفته است که آن را بسیار زیبا و جذاب می کند . در قسمت کناری این کالا یک محفظه برای باد و راه اندازی کردن این محصول وجود داشته تا آن را راه اندازی کرده و با خیالی اسوده در طبیعت لذت بخش استفاده نمایید .

جنس بدنه : اگر قصد دارید تا محصولی برای ایام مسافرت خود خریداری کنید سعی نمایید تا کالایی با کیفیت بالایی را خریداری بکنید ، زیرا محصولات با کیفیت پایین بدون شک طول عمر کمی را در حین استفاده در ایام مسافرت را خواهند داشت . جنس بدنه این محصول از PVC مخملی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن : ابعاد ، تحمل وزن و وزن این کالا به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 190 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر ، ارتفاع : 22 سانتی متر ، تحمل وزن : 273 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 450 گرم بوده که بسیار سبک می باشد و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش : در زمان خرید این تشک بادی یک پمپ پدالی به همراه آن بوده که می توانید آن را در درون محفظه محصول قرار داده و در عرض سه الی چهار دقیقه محصول خود را باد و راه اندازی نمایید تا با خیالی اسوده از آن استفاده بکنید . همچنین برای جمع کردن آن می توانید از طریق همان محفظه اقدان به خالی کردن باد کرده و محصول را جمع بکنید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که سعی کنید تا پس از استفاده از این کالا در اسرع وقت ، آن را جمع کرده ، و همچنین وسایل تیز را به این محصول نزدکی نکنید تا صدمه و یا آسیبی به این محصول وارد نشود . برای تعمیر تشک بادی می توانید به آن برچسب تعمیرات زده و یا آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی : تشک بادی مسافرتی ALPS یک محصول با کیفیت و جذاب بوده که توسط هم اکنون در سایت اینتکس تهران ، قابل سفارش و خریداری می باشد . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و در آن دو رنگ قهوه ای و خاکستری به کار گرفته شده است تا آن را بسیار زیبا و دلنشین بکند . سطح بدنه این تشک به صورت مواجی شکل بوده و به همین دلیل ضد تعرق می باشد به صورتی که در زمانی که از این تشک استفاده می کنید ، باد از میان ان لایه ها عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت . جنس بدنه این محصول از PVC مخملی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
273 کیلو گرم
طول
190 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ پدالی سرخود
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 450 گرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موازی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...