تشک بادی چند کاره

کد bestway 67356

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، کاری
  • تحمل وزن: 250 کیلو گرم
  • طول: 193 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
2,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی چند کاره دو نفره با قابلیت تبدیل شدن به تشک دو نفره، عرضه در نمایندگی رسمی محصولات بادی intex با قیمت ارزان و مناسب

تشک بادی چند کاره دو نفره با قابلیت تبدیل شدن به تشک دو نفره ، تخت یکنفره ، کاناپه دو نفره ، تشک پشتی دار ، تشک بادی شیبدار ، محصول شرکت bestway می باشد. تشک  بادی چندکاره با رنگ بندی بسیار شاد و متنوع مناسب با هر سلیقه ای می باشد، از تشک بادی که قابلیت مبل شونده دارد می توانید در منزل در ویلا و در خوابگاه دانشویی و در مسافرت بهره ببرید. حجم بسیار کم و سبک و سرعت در پر و خالی شدن از مزایای آن در مسافرت ها می باشد. با ارسال رایگان در تهران و حومه ، (با دو سال گارانتی تعویض پمپ باد)از این مدل تشک بادی چندکاره در هنگام باد بودن در حالت های مختلف و چند کاره همزمان میتوان از آن استفاده کرد. فقط مراقب باشید شی نوک تیزی به تشک بادی برخورد نکند و از گذاشتن مبل و تشک بادی نزدیک بخاری و شوفاژ جلوگیری کنید تا ذوب نشود. از پریدن بر روی تشک بادی پرهیز نمایید و با بدن خیس روی آن ننشینید که باعث از دست دادن حالت اولیه می شود.

تشک بادی چند کاره محصولی بی نظیر با کیفیت فوق العاده می باشد که به صورت یک کاناپه نیز می توان از آن استفاده کنید این تشک بادی به اندازه ای می باشد که می توان به صورت دونفره استفاده نمایید. تشک بادی چند کاره از تولیدات برند بزرگ بست وی می باشد و توانسته است با ویژگی های که داشته نظر مشتریان را به خود جلب کند و این محصول یکی از پرفروش ترین ها می باشد. بست وی یکی از برند های معتبر تولیدکننده محصولات بادی است و نمایندگی های این برند در کشور های مختلف فعال می باشند ، در ایران نیز اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات این برند را برعهده دارد و برای دسترسی به تشک بادی چند کاره می توانید به بخش انواع تشک بادی در سایت اصلی اینتکس تهران مراجعه فرمایید و محصول مورد نظر خود را به سبد خریدتان بیفزایید .

طراحی : طراحی خاص این محصول است که باعث همین چند کاربره شدن تشک بادی چند کاره می باشد و تولیدکنندگان و طراحان بست وی توجه ویژه ای به این محصول داشته اند. طراحی این تشک به شکلی می باشد که زیبایی خاصی دارد و می توان از این تشک در هر مکانی استفاده کنید. رویه این تشک به صورت مواج بوده و برای رفع خستگی بسیار مناسب می باشد و حتی بیماران عضلانی می توانند از این تشک استفاده کنند و بسیار برای این افراد مناسب می باشد. رویه تکیه گاه تشک بادی چند کاره نیز مواج به صورت موازی عمودی طراحی شده است.

مشخصات فیزیکی  :ابعاد و فضایی که که این تشک بادی می گیرد نسبت به کارایی که دارد مناسب است و طبیعی است که ابعاد بزرگی داشته باشد. طول این تشک بادی 193 سانتی متر ، عرض تشک 152 سانتی متر و ارتفاع تشک 64 سانتی متر می باشد که ارتفاع تا بالای تکیه گاه می باشد ، ساختار داخلی این تشک لایه لایه بوده و باعث مقاومت بالا در این محصول شده البته جنس مناسبی هم که این تشک دارد مقاومت آن را افزایش داده است. جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس کف از پی وی سی دولایه می باشد.

جمع بندی : وزن بسیار مناسب تشک بادی چند کاره باعث جابجایی آسان این تشک شده است و این وزن کم در قبال این ابعاد بزرگ قابل توجه می باشد. از این تشک بادی می توان در خوابگاه های دانشجویی ، در ویلا ، کارگاه های کار و حتی در سفر نیز استفاده کرد. به همراه این تشک برچسب تعمیرات برای رفع مشکلات کوچک و دفرچه راهنما وجود دارد که سوالات احتمالی را به سادگی رفع می کند و نیاز به کمک دیگران نمی باشد. لازم به ذکر می باشد که تشک بادی چند کاره دارای دو سال گارانتی برای پمپ باد همراه خود دارا می باشد.

نوع
خانگی، کاری
تحمل وزن
250 کیلو گرم
طول
193 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج طبی
قابلیت چند کاره
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...