تشک بادی کامفورت نارنجی

کد bestway 67389

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 295 کیلو گرم
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 137 سانتی متر
1,790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کامفورت در رنگ های شاد و قیمت های ارزان در نمایندگی محصولات بادی در فروشگاه intex تهران و مرکز فروش تشک بادی

تشک بادی کامفورت نارنجی از سری محصولات شرکت بست وی  می باشد ک هاین شرکت تجربه بسیار زیادی در ساخت انواع محصولات بادی دارد که این تشک بادی نیز از منحصر به فرد ترین محصولات می باشد که در سه طرح با رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه شده است ، این تشک بادی رنگ نارنجی این محصول می باشد . این تشک دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، طول این تشک بادی دو نفره 191 سانتی متر ، عرض آن 137 سانتی متر ، و ارتفاع این تشک 22 سانتی متر می باشد. این تشک بادی به همراه خود یک پمپ باد از نوع دستی مجزا دارد که به استفاده راحت تر و آسان تر از این محصول کمک بسیاری می کند . برای تهیه تشک بادی شما می توانید به تنها نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه نمایید .

تشک بادی کامفورت نارنجی یکی دیگر از سری تشک های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار گردیده استک این تشک بادی به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارد توانسته است تا به محض ورود به بازار توجه تمامی افراد را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ترین تشک های بادی این شرکت تبدیل شود. فرم کلی این تشک بادی همانند سایر تشک ها به صورت مستطیل بوده و دارای رنگ بسیار زیبای نارنجی می باشد. سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است که این سطح سبب ضد تعریق شدن تشک شده و از عرق کرده بدن شما جلو گیری می کند. تشک های بادی معمولا دارای مزیت های بسیار زیادی نسبت به تشک های صابت می باشند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت .

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی :

یکی از اصلی ترین نکات و مهمترین نکاتی که هنگام خرید تشک بادی باید به آن توجه بسیاری شود، جنس و کیفیت بدنه آن تشک می باشد که اکثر مردم در هنگام خرید آن نمیدانند که چه جیز هایی را باید مد نظر قرار بدهند تا بتوانند یک تشک بادی با کیفیت را خریداری کنند. تشک بادی بایستی دارای بدنه ای مقاوم و نرم باشد تا هم راحت باشد و هم با دوام. شرکت بست وی توانسته است تا با تولید این تشک بادی تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و محصولی با کیفیت بالا را روانه بازار کند تا مشترین بتوانند با خیال راحت یک محصول با کیفیت را بخرند. سطح این تشک بادی از وینیل با رویه مخملی بوده که این رویه مخملی سبب نرم تر شدن سطح تشک شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری تشک از وینیل طرح چرم بوده و دارای مقاومت خوبی در برابر فشار می باشد. قسمت کف این تشک از وینیل دو لایه می باشد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر اجسام تیز برخوردار است و به آسانی پاره نمی شود.


ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

همانطور که می دانی تشک های بادی بست وی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی می باشند که فضای بسیار کمتری را درون منزل نسبت به تشک های ثابت اشغال می کنند. این تشک دارای بسته بندی کوچکتری بوده و فضای کمتری را نیز اشغال می کند و شما می توانید به راحتی آن را با خود به مسافرت ببرید تا در چادر های مسافرتی نیز از آن استفاده کرده و به استراحت بپردازید. این تشک بادی در ابعادی از جمله طول: 191 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر و ارتفاع: 22 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 295 کیلو گرم بوده و دارای وزن 3 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تشک های ثابت بوده و به آسانی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. این تشک بادی می تواند یک وسیله بسیار مناسب برای سالمندان و افراد ناتوان یا بیمار باشد که از ان می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده نمود.


نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این تشک بادی تنها به یک پمپ نیاز می باشد که یک عدد از نوع دستی مجزا بر روی این محصول قرار داده شده است. همچنین شما می توانید برای تسریع بخشیدن به عمل باد زدن به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و یک پمپ برقی سرخود تهیه بفرمایید. راه اندازی این تشک بادی به این صورت است که ابتدا تشک را از بسته بندی خارج نموده و روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. سپس درب دریچه هوای تشک را باز کرده و نازل پمپ را در ان جا گذاشته و شروع به باد زدن می کنید. پس از این که تشک به اندازه کافی باد شد پمپ را از تشک جدا نموده و درب دریچه هوای تشک را می بندید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.


مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تشک جلو گیری کنید.
  • تشک را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • از پرش بر روی آن خودداری نمایید.
  • بیش از اندازه به ان باد نزنید.
نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
295 کیلو گرم
طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی مجزا
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 3.1 کیلوگرم
ضد تعریق و طبی
دارای رنگبندی
دارای سطح مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...