تشک بادی کمپینگ دو نفره با عرض 127

کد intex 67999

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 240 کیلو گرم
  • طول: 193سانتی متر
  • عرض: 127 سانتی متر
2,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ دو نفره ، محصول شرکت اینتکس عرضه در نمایندگی محصولات بادی و فروشگاه اصلی intex تهران با قیمت ارزان می باشد .

تشک بادی دو نفره کمپینگ با عرض 127 سانتی متر یکی از انواع تشک های بادی کمپینگ محصول 2018 شرکت اینتکس محسوب می شود که در واقع بزرگترین مدل تولید شده از تشک های بادی مسافرتی بوده و با ویژگی هایی که دارد میتواند مورد تایید بسیاری از خریداران واقع شود.طراحی این محصول بسیار با دقت صورت گرفته و دارای رنگ و کیفیت جدیدی بوده و همچنین برای استفاده در سفر های مختلف بسیار مناسب میباشد و حتی میتوانید رد چادر های مسافرتی نیز آن را مورد استفاده قرار دهید. این تشک بادی کمپینگ بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر و کف برزنتی داشته و میتوان آن را در رده ی با کیفیت ترین تشک های بادی تولید شده موجود در بازار دانست.این بدنه ی با کیفیت دارای ساختار دو لایه بوده و همچنین انعطاف بسیار مناسبی دارد که این ویژگی  برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر مناسب میباشد.طراحی این تشک بادی با دقت انجام شده و به دلیل طراحی مواج در سطح رویه و داشتن روکش جیر راحتی زیادی در حین استفاده به شما میدهد. همچنین یک بالش بادی در بالای این محصول طراحی شده تا دیگر نیازی به تهیه بالشت جداگانه نداشته باشید. یکی دیگر از ویژگی های این محصول قابلیت ضد آب بودن آن است که به شما اجازه میدهد با رعایت نکات مراقبتی آن رار رویآب هم استفاده کنید.برای سفارش این محصول میتوانید از طریق سایت تهران اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی کمپینگ دو نفره با عرض 127 یکی از تشک های بادی تولید شده توس شرکت اینتکس می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی بوده و توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی این شرکت تبدیل شود و توجه بسیاری از افراد را که به دنبال تشک بادی هستند جلب کند. فرم کلی این تشک به شکل مستطیل بوده و دارای رنگ سفید می باشد که با حاشیه های آبی تزئین شده است و زیبایی بسیاری به آن بخشیده است. سطح این محصول به صورت مواج طراحی شده که ضد تعرق بوده و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. تشک های بادی اصولا دارای یک سری مزیت نسبت به تشک های ثابت می باشند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت .


جنس و کیفیت بدنه تشک بادی : یکی از مهمترین و اصلی ترین معیار هایی که تمامی افراد هنگام خرید یک محصول باید مد نظر داشته باشند این است که به جنس و کیفیت بدنه آن محصول توجه کنند. همه ی افراد نیز دارای نگرانی های از بابت جنس آن محصول اعم از دوام و کیفیت بدنه دارند که شرکت اینتکس توانسته است با محصولات بسیار با کیفیتی که تولید می کند، تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و در نهایت محصولی با کیفیت بسیار خوب را به دست مشتریان خود برساند. بدنه این محصول از جنس وینیل با رویه جیر بوده که این رویه سبب نرم تر شدن سطح تشک شده است و سر خوردن بالش نیز بر روی آن جلو گیری می کند. بخش کناری این تشک بادی از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار خوبی را در برابر فشار دارا می باشد. بخش کف این محصول به صورت دو لایه طراحی شده است کع مقاومت آن در برابر اجسام نوک تیز بالا بوده و به سادگی پاره نمی شود.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی : این تشک بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی می باشد و فضای بسیار کمتری را نسبت به تشک های ثابت اشغال می کند. این محصول در ابعادی همچون طول: 193 سانتی متر، عرض: 127 سانتی متر و ارتفاع: 24 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 240 کیلو گرم بوده و دارای وزن 3.7 کیلو گرم می باشد. این تشک به دلیل ابعاد بسته بندی کوچکی که دارد به راحتی قابل حمل بوده و درون صندوق عقب ماشین با کمترین اشغال فضا جا می گیرد و می توانید آن را به خود به سفر نیز ببرید تا از این تشک بادی درون چادر مسافرتی خود استفاده کنید. همچنین علاوه بر مسافرت می توان از این تشک بادی درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی نیز استفاده کرد که استفاده از آن بسیار راحت تر از تشک های ثابت می باشد.

نحوه راه اندازی : برای راه اندازی این تشک بادی شما تنها به یک پمپ باد نیاز دارید که می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس از انواع این پمپ ها دیدن کرده و هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری کنید. پس از تهیه پمپ تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. درب دریچه هوای تشک را باز کرده و سری پمپ را در آن قسمت قرار می دهید. حال شروع به باد زدن تشک توسط پمپ می کنید. پس از این که تشک بادی فرم کلی خود را گرفت، پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای تشک را می بندید. 

نوع
سفری
تحمل وزن
240 کیلو گرم
طول
193سانتی متر
عرض
127 سانتی متر
ارتفاع
24 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC مات
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سطح رویه مواج و ضد تعریق
مناسب انواع سفر ها و چادر های مسافرتی
دارای حجم و وزن بسیار کم
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...