تشک بادی کمپینگ دو نفره 193×136

کد : بست وی 44520

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 260 کیلو گرم
  • طول: 193 سانتی متر
  • عرض: 136 سانتی متر
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ دو نفره 193×136 در سایت آنلاین فروشس محصولات بادی و فروشگاه مرکزی تشک بادی intex و بست وی با قیمت ارزان

تشک بادی کمپینگ دو نفره 193×76 از سری محصولات شرکت بست وی با ویژگی های منحصربه فرد ، این تشک بادی کمپینگ در دو نوع با تفاوت ابعاد تولید شده است ، این تشک نوع بزرگتر این محصول می باشد ، این تشک بادی دو نفره دارای ابعاد مناسبی می باشد ، طول این تشک بادی کمپینگ 193 سانتی متر ، عرض آن 76 سانتی متر و ارتفاع این تشک 29 سانتی متر می باشد ، با توجه به همین ابعاد این تشک بادی وزنی برابر 260 کیلوگرم را تحمل می کند. تشک بادی کمپینگ دو نفره در نوع خانگی،سفری تولید و به بازار عرضه شده است و توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند .

تشک بادی کمپینگ دو نفره 193×136 تشکی منحصر به فرد با طراحی خاص که بسیار کاربردی بوده و در بازار فروش جایگاه مناسبی را به خود اختصاص داده است ،‌ این تشک بادی دو نفره از پر فروش ترین محصولات اینتکس تهران در ایران می باشد که به راحتی در بخش انواع تشک بادی سایت اصلی اینتکس تهران قابل دسترسی می باشد. تشک بادی کمپینگ دو نفره 193×136 از محصولات برند بست وی می باشد که مانند دیگر محصولات این برند به کشور های مختل جهان صادر شده و به راحتی در دسترس می باشد. این تشک بادی دو رنگ بوده و از زیبای خاصی برخوردار است که بسیار مشتری پسند و پر بازدید می باشد. در ادامه با این محصول بیشتر آشنا خواهیم شد.

طراحی : از لحاظ زیبایی ،  شکل ظاهری و طراحی این تشک بادی جزو بهترین های برند بست وی می باشدکه با رنگ بندی زیبا و روشنی که دارد می تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند. این تشک بادی دارای بالش بادی سرخود است که راحتی استفاده از این تشک استاندارد را افزایش می دهد. رویه این تشک به صورت موازی افقی می باشد که برای استفاده بیماران عضلانی و رفع خستگی های شدید بسیار مفید است و این موضوع از مزیت های تشک بادی کمپینگ دو نفره 193×136 می باشد.

مشخصات فیزیکی : این تشک بادی مخصوص کمپینگ بوده و تا جای امکان باید جمع  و جور باشد و فضای کمتری را اشغال کند. طول این تشک بادی دو نفره 193 سانتی متر ، عرض تشک 136 سانتی متر و ارتفاع آن برابر 29 سانتی متر می باشد که این ابعاد برای استفاده دو نفر کاملا مناسب و راحت می باشد. جنس بخش های مختلف این تشک مقاوم بوده و از جنس استانداردی می باشد ، جنس رویه و جنس بخش کناری این تشک از پی وی سی طرح چرم و جنس کف از پی وی سی دو لایه می باشد. جمع بندی : در بخش قبل به این موضوع اشاره شده که این تشک بادی دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و این موضوع به دلیل استاندارد بودن ساختار این تشک بادی کمپینگ دو نفره 193×136 می باشد ، تا جایی که این تشک بادی تحمل وزنی برابر 260 کیلوگرم را دارد که بسیار قابل توجه است. نکته مهم دیگر این تشک بادی وزن بسیار مناسب و پایین 5.5 کیلوگرمی آن می باشد که بسیار ناچیز و برای استفاده و جابجایی آسان است و در سفرها می توان به راحتی از این تشک بادی استفاده نمود.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
260 کیلو گرم
طول
193 سانتی متر
عرض
136 سانتی متر
ارتفاع
29 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 5.5 کیلوگرم
ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
دارای سطح مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

برای مسافرت هم خوبه

597 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...