تشک بادی کمپینگ یک نفره

intex 68979

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری، روی آب
  • تحمل وزن: 110 کیلو گرم
  • طول: 189 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
1,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره با ابعاد کوچک محصولی زیبا در سایت intex تهران و تنها نمایندگی رسمی فروش محصولات بادی اینتکس و bestway

تشک بادی یک نفره با ابعاد کوچک، سبک و کمجاست، که  جهت حمل و نقل راحت در مسافرت، طبیعت، کوه و ... کاربرد دارد. مرغوبیت و کیفیت بالای این تشک بادی آن را منحصر بفرد نموده است و طرفداران زیادی دارد. می توان از این تشک بادی بر روی آب نیز استفاده نمود و جنس بالای این تشک بادی هیچ مشکلی بوجود نمی آورد.  این تشک بادی از زیبا ترین تشک های بادی چرمی اینتکس بوده که در سال 2014 با بهترین متد روز طراحی و ساخته شده است. در قسمت بالایی تشک بادی چرمی اینتکس  یک بالش سر خود وجود دارد که راحتی کار را بیشتر کرده است. هرچه سریعتر با مشاوران اینتکس تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید ، تا در مسافرت بعدی از تشک بادی بهره مند شوید .

تشک های کمپینگ معمولا کوچک و کمجاتر می باشند و برای سفرهای تفریحی مناسب تر می باشند و جابجایی آن ها بسیار ساده و آسان است. کمپینگ های در انواع مختلفی تولید می شود و نسبت به سلیقه هر فردی می توان محصول مورد نظر را انتخاب کرد. اینتکس از تولیدکنندگان این محصول می باشد که تشک های بسیاری را به بازار معرفی کرده است که تشک بادی کمپینگ یک نفره یکی از این تشک های می باشد که دارای ویژگی های بسیاری است و در ادامه با این محصول بیشتر آشنا خواهیم شد. برند اینتکس در چین و تحت لیسانس آمریکا اقدام به تولید محصول می کند. محصولات این برند به کشور های دیگر نیز صادر می شود و توسط نمایندگی های مجاز به مشتریان عرضه می گردد. در ایران نیز اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات این شرکت را برعهده دارد و به بهترین شکل محصولات را به تمام نقاط کشور عرضه می کند .

طراحی

در بخش قبل هم به این موضوع اشاره شد که تشک های کمپینگ دارای طراحی جمع جور تر و کوچک تر می باشند ، تشک بادی کمپینگ یک نفره از این قائده مستثنا نیست و طراحی بسیار مناسبی از لحاظ شکل ظاهری و ابعاد دارد. زیبایی  این تشک نیز موردی است که در طراحی به آن توجه شده است و تشک بادی کمپینگ یک نفره از زیباترین محصولات وجود در بخش تشک بادی می باشد. رویه این تشک به صورت مواج طراحی شده و برای استراحت بسیار مناسب می باشد.

مشخصات فیزیکی 

ابعاد این تشک مناسب بوده و برای استفاده یک نفر کاملا استاندارد است ، طول تشک 189 سانتی متر ، عرض تشک 70 سانتی متر و ارتفاع آن 20  سانتی متر می باشد. به دلیل اینکه از این تشک اغلب در سفر استفاده می شود باید دارای بدنه مقاوم در برابر ضربه و اشیا تیز باشد و این موضوع با جنس بدنه ای که تشک بادی کمپینگ یک نفره دارد برای این محصول حل شده و مقاومت تشک بسیار بالا است. جنس رویه این تشک از پی وی سی طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس کف نیز از پی وی سی دولایه می باشد.

جمع بندی  : وزن بسیار مناسب برابر 4 کیلوگرم می باشد که قابل توجه بوده و باعث جابجایی آسان تشک بادی کمپینگ یک نفره می شود. در عین حال نیز مقاومت این تشک برای استفاده یک نفر مناسب بوده و برابر وزنی بالغ بر 110 کیلوگرم می باشد. تشک بادی کمپینگ یک نفره در نوع خانگی ، سفری ، روی آب طراحی شده و بسته به نیازی که دارید می توان از این تشک استفاده نمایید. به همراه این تشک بادی کمپینگ یک پمپ باد از نوع دستی مجزا وجود دارد که استفاده از محصول را بسیار آسان تر کرده است.

نوع
خانگی، سفری، روی آب
تحمل وزن
110 کیلو گرم
طول
189 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی مجزا
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موازی
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...