تشک بادی کمپینگ یک نفره با عرض 67

کد intex 67997

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 120 کیلو گرم
  • طول: 184سانتی متر
  • عرض: 17سانتی متر
1,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ یک نفره ، محصول شرکت اینتکس عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان و مناسب

تشک بادی کمپینگ یک نفره با عرض 67 از محصولات جدید سال و ساخت شرکت اینتکس بوده که برای کاربرد های مختلفی ساخته شده و با ویژگی های متعددی که دارد توانسته مورد توجه علاقه مندان به طبیعت و طبیعت گردی واقع شود.یکی از ویژگی های مهم این تشک بادی کمپینگ جنس به کار رفته در ساختار آن است و از نوع PVC در ساختار خود بهره میبرد زیرا این نوع جنس در مقابل فشار و ضربه بسیار مقاوم بوده و از آنجایی که تشک برای استفاده در محیط های بیرونی طراحی شده این نوع جنس بسیار انتخاب خوبی برای آن بوده است و میتوانید بدون نگرانی به استفاده از آن بپردازید.این محصول دارای ابعاد مناسب برای استفاده یک نفره طراحی شده و ابعاد بسیار دقیق و حساب شده دارد تا هنگام جابجایی فضای بیش از انداره ای را اشغال نکند و تا حد ممکن سفر را برای شما ساده تر کند.این تشک بادی وزن بسیار سبکی دارد و با همین وزن کم میتواند تا حدود 167 کیلوگرم را تحمل کند .طراحی این محصول نیز به گونه ای صورت گرفته تا هنگام استراحتی بدن در وضعیتی ثابت و راحت قرار بگیرد و استراحتی لذت بخش را براش شما در حین سفر رقم بزند.این راحتی با سطح رویه مواج ممکن شده و میتوانید به سادگی این تشک را در هر مکانی که تمایل داشتید مورد استفاده قرار دهید. این تشک بادی کمپینگ یک نفره را میتوانید از سایت اینتکس تهران به صورت مستقیم سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

تشک بادی کمپینگ یک نفره با عرض 67 یکی از محصولات شرکت اینتکس می باشد که در سال 2017 تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول دارای طرح و رنگ بمدی زیبایی دارد به همین جهت این محصول از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . این محصول دارای بدنه از جنس برزنت سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد و همچنین قابل استفاده در مکان های مختلف مانند کمپ و کوهستان می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد و همچنین با توجه به ضد تعریق بودن این محصول برای شما این شرایط را فراهم می کند که مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . این محصول با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی کمپینگ با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . در ادامه قصد داریم به نقد و بررسی این محصول بپردازیم ...


طراحی و ارگونومی ساخت : تشک بادی کمپینگ یک نفره به شکل مستطیل می باشد که شما می توانید به راحتی بروی آن استراحت نمایید . این محصول از دو رنگ سفید و آبی طراحی شده که که با توجه به زیبایی که دارد توجه بسیاری از مردم و را بخ هود جلب کرده است .

جنس بدنه : تشک بادی کمپینگ یک نفره دارای بدنه از جنس برزنت سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سین مختلف می باشد . رویهاین محصول از جنس مخمل سه لایه می باشد که لایه میانی از جنس الیاف ابریشمی می باشد که به نرمی و راحتی این محصول افزوده است و برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه نمایید . ابعاد و وزن : تشک بادی کمپینگ یک نفره دارای ابعاد ( طول : 184 سانتی متر ، عرض : 67 سانتی متر ، ارتفاع : 17 سانتی متر می باشد . این محصول را می توانید به راحتی به ابعاد کوچک تر تبدیل کرده و به داخل ساک حمل قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید . این محصول دارای وزن بسیار مناسب می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که به راحتی با خود حمل نمایید . این محصول با توجه به ابعاد استاندارد های که دارد بسیار مناسب برای کمپینگ و قابل استفاده در چادر های مسافرتی می باشد .

مراقبت و نگهداری : تشک بادی کمپینگ یک نفره دارای بدنه ای بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار می باشد اما باید مراقبت های لازم را برای افزایش عمر این محصول انجام گیرد . برای مراقبت و نگهداری این محصول کافیست از پرش و جامپینگ بروی محصولات خودداری نمایید و همچنین از باد کردن بیش از حد محصول کاملا خودذداری کرده و تشک صدمه ای نبیند . 

نحوه راه اندازی : برای راه انداری این محصول باید آن را بروی یک سطح صاف قرار داده و از سوپاپ های بادی که برای باد کردن محصول تعبیه شده به کمک یک پمپ باد برقی و یا دستی باد کرده و از آن استفاده نمایید .

جمع بندی : تشک بادی کمپینگ یک نفره محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول دارای بدنه ای از جنس برزنت سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد . این محصول را می توانید به کمک یک پمپ باد برقی و با دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . تشک بادی کمپینگ دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید و با خیالی آسوده یک حرید مطمئن را انجام دهید . این محصول با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که به رحتی آن را حمل نموده و در مکا های مختلف مانند کمپ و کوهستان استفاده نمایید . این محصول دارای رویه از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . این محصول را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
سفری
تحمل وزن
120 کیلو گرم
طول
184سانتی متر
عرض
17سانتی متر
ارتفاع
24 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC مات
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سطح رویه مواج و ضد تعریق
مناسب انواع سفر ها و چادر های مسافرتی
دارای حجم و وزن بسیار کم
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...