تشک بادی کمپینگ یک نفره با عرض 72

کد intex 67988

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 120 کیلو گرم
  • طول: 184سانتی متر
  • عرض: 72سانتی متر
2,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ یک نفره با عرض 72 در نمایشگاه اینتکس تهران و سایت مرکزی intex تهران با قیمت ارزان در تهران

تشک بادی کمپینگ یک نفره با عرض 72 یکی دیگر از محصولات بادی ساخت شرکت اینتکس میباشد که برای علاقه مندان به طبیعت ساخته شده و دارای کیفیت ساخت بالایی میباشد که  استفاده از آن را در شرایط نامساعد ساده تر میکند.ابعاد به کار رفته در این محصول مناسب یک نفر بوده ودارای 189 سانتیمتر طول و 72 سانتیمتر عرض میباشد که با این ابعاد قادر به تحمل وزنی حدود136 کیلوگرم میباشد .وزن این محصول ویژگی مهم دیگر آن محسوب میشود و وزن بسیار سبکی دارد و میتوانید به سادگی آن را داخل ساک مخصوص قرار داده  و با خود حمل کنید.

یکی از ویژگی های مهم این تشک بادی کمپینگ جنس به کار رفته در ساختار آن است و از نوع ماده  PVC فشرده استفاده شده زیرا این نوع جنس در مقابل فشار و ضربه بسیار مقاوم بوده و از آنجایی که تشک برای استفاده در محیط های بیرونی طراحی شده این نوع جنس بسیار انتخاب خوبی برای آن بوده است و میتوانید بدون نگرانی به استفاده از آن بپردازید.طراحی این محصول نیز بسیار کاربردی بوده و هنگام استفاده از آن دچار خستگی نخواهی شدن و این طراحی به گونه ای صورت گرفته تا هنگام استراحتی بدن  راحت قرار بگیرد و استراحتی لذت بخش را برای شما رقم بزند.سطح رویه مواج در این تشک بادی باعث شده بتوانید هنگام استراحت راحتی زیادی داشته باشید و همچنین از تعرق بدن نیز جلوگیری میکند.این تشک بادی کمپینگ یک نفره را میتوانید از سایت اینتکس تهران به صورت مستقیم سفارش داده و درب منزل تحویل بگیری

تشک بادی کمپینگ یک نفره با عرض 72 محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد . بدنه این محصول از جنس برزنت سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر برخورد با شی تیز می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در کمپ ها و کوهستان با خیالی آسوده استفاده نمایید بدون اینکه نگران اسیب دیدن تشک خود باشید . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد و با توجه به مواج بودن و طبی بودن آن برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . محصول فوق را می توانید با یک پمپ باد دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفااده نمایید . این محصول دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب می باشد به همین جهت شما می توانید آن را به راحتی داخل ساک حمل و کوله پشتی قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید . این محصول با توجه به کارایی که دارد از محبوبیت خاصی میان مردم از جمله کوهنوردان برخوردار می باشد . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات وجود دارد که به شما کمک می کند که در زمان صدمه دیدن محصول آن را به راحتی ترمیم کرده و از آن استفاده نمایید . در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی این محصول بپردازیم ...
طراحی و ساخت :  طراحی و ساخت این محصول به شکل مستطیل می باشد که مناسب برای استفاده یک نفر طراحی شده است . رویه این محصول کاملا مواج می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده حس خوش آینید را تجربه خواهید کرد و همچنین با توجه به ضد تعریق بودن این محصول برای شما این شرایط را فراهم می کند که مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . 

جنس بدنه : تشک بادی کمپینگ یک نفره دارای بدنه از جنس برزنت سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنن مختلف می باشد و شما می توانید در مکان های مختلف مانند کمپ و کوهستان به راحتی از آن استفاده نمایید و همچنین با توجه به نرمی و راحتی این محصول شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت بوده و شما می توانید از آن به عنوان خواب شب هم استفاده نمایید . 

ابعاد و وزن : تشک بادی کمپینگ یک نفره دارای ابعاد ( طول : 189 سانتی متر ، عرض : 72 سانتی متر ، ارتفاع : 17 سانتی متر ) می باشد به همین جهت شما می توانید آن را به راحتی داخل ساک حمل و یا کوله پشتی قرار داده و به راحتی با خود نمایید . وزن این محصول بسیار مناسب می باشد به همین سبب حمل آن بسیار راحت می باشد برای شما . 

راه اندازی و نگهداری : برای راه اندازی این محصول شما نیاز به یک سطح صاف دارید . محصول خود را پهن کردو به کمک یک پمپ باد دستی از محفظه باد می توانید به راحتی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . برای نگهداری این محصول کافیست از باد کردن بیش از حد محصول خودداری کنید و از پرش و جامپینگ بروی محصول جلوگیری نمایید تا طول عمر محصول بیشتر شود . 


جمع بندی : تشک بادی کمپینگ یک نفره با عرض 72 محصولی زیبا و کابردی می باشد که با بالاترین کیفیت توسط شرکت اینتکس در سال 2018 تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول توانسته در همین مدت کوتاه توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده . بدنه این محصول از جنس برزنت سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر فشار و وزن بالا می باشد به همین سبب این محصول قابل استفاده برای تمامی سنین می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که کاملا مواج بوده به همین خاطر شما در زمان استفاده احساس ناراحتی نخواهید داشت . تشک بادی کمپینگ یک نفره دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید و یک خرید مطمئن را انجام دهید . در بسته یندی این محصول یک برچسب تعمیرات اینتکس وجود دارد که شما می توانید برای ترمیم محصول استفاده نمایید . برای باد کردن این محصول شما نیاز به یک پمپ باد دستی کوچک دارید . از مهمترین ویژگی این محصول می توان به ابعاد بسیار مناسب و استاندارد آن اشاره کرد که به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی کمپینگ یک نفره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . این محصول را می توانید به صورت مستقیم از سایت اینتکس تهران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
سفری
تحمل وزن
120 کیلو گرم
طول
184سانتی متر
عرض
72سانتی متر
ارتفاع
17 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC مات
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سطح رویه مواج و ضد تعریق
مناسب انواع سفر ها و چادر های مسافرتی
دارای حجم و وزن بسیار کم
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...