تشک بادی کمپ مسافرتی

intex 68708

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 136 کیلو گرم
  • طول: 183 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپ مسافرتی از محصولات جدید شرکت ایتکس می باشد ، با ارزان ترین قیمت ها در نمایندگی محصولات بادی

تشک بادی کمپ مسافرتی از محصولات جدید موجود در بازار می باشد ، این روز ها هر برندی در هر زمینه برای راحتی بیشتر مصرف کنندگان دست به خلاقیت های بسیاری می زند تولید کنندگان محصولات بادی نیز از این امر مستثنی نیستند و محصولی زیبا و پر کاربرد برای راحتی بیشتر تولید کرده اند. این تشک بادی برای سفر تولید و به بازار عرضه شده است و دارای ابعاد استانداردی می باشد ، طول این تشک بادی 183 سانتی متر ، عرض تشک 76 سانتی متر می باشد و ارتفاع آن نیز 10 سانتی متر می باشد.جنس بخش های این تشک نیز از اجزای مناسبی است و ویژگی بسیاری دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران انواع دیگر تشک های بادی را سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید .

اگر فردی می باشید که مکرر به سفرهای تفریحی می روید و به دنبال راحتی در سفرهای خود می باشید استفاده از تشک های بادی استادارد اینتکس یکی از راه حل ها می باشد که وسیله ای بسیار کاربردی می باشد. اینتکس تولیدکننده بزرگ محصولات بادی است تجربه بسیاری در این باره دارد تشک بادی مسافرتی یکی از صد ها تولید ولی البته در بخش تشک بادی می باشد که در این بخش به بررسی این محصول می پردازیم. اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات برند اینتکس را بر عهده دارد که در کمترین زمان و بهترین روش ها محصولات این برند را به مشریان می رساند.


طراحی : تشک بادی مسافرتی دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی می باشد که قطعا در دیگر تشک های بادی این نوع طراحی را ندیده اید ، این نوع طراحی برای استفاده در مسافرت و کمپ های بسیار کاربردی می باشد. یکی از نکاتی که در طراحی این محصول به ان توجه شده وزن بسیار پایین آن می باشد که جابجایی را آسان تر کرده و راحتی بسیاری را در سفر ها به همراه دارد ، البته این موضوع باعث این نمی شود که نتوان از تشک بادی کمپ مسافرتی در خانه استفاده کرد بلکه این محصول در نوع خانگی ، سفری طراحی شده و در منزل می شود از آن استفاده نمود و از خرید خود لذت برد.


مشخصات فیزیکی : تشک بادی کمپ مسافرتی مخصوص استفاده یک نفر طراحی و ساخته شده ولی این به معنای ابعاد کوچک نمی باشد و این محصول ابعادی دارد که یک نفر می تواند به راحتی از این محصول استفاده نماید. طول این تشک بادی یک نفره 183 سانتی متر ، عرض تشک 76 سانتی متر و ارتفاع آن 10 سانتی متر می باشد. جنس رویه این تشک بادی اینتکس از پی وی سی ونیل ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس کف از پی وی سی دولایه می باشد که علاوه بر زیبایی مهم تر از آن مقاومت بسیار مناسبی به آن بخشیده است.


جمع بندی : رنگ زد در تولید این محصول به کار گرفته شده است که جلب توجه بسیاری دارد و مورد پسند مصرف کننده می باشد. دارا بودن وزن بسیار مناسب ، دارا بودن سطح موج دار موازی که راحتی بسیاری را هم به دنبال دارد ، دارا بودن خاصیت ضد تعریقی که یک مسئله بسیار مهم می باشد ، مناسب برای استفاده در تمام سفرها و ابعاد مناسب بسته بندی 31 در 25 در 10 سانتی متر از سایر ویژگی های تشک بادی کمپ مسافرتی می باشد که تصمیم را برای انتخاب این محصول آسان تر می کند . 

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
136 کیلو گرم
طول
183 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
10 سانتی متر
جنس رویه
PVC وینل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
ندارد
وزن
5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای وزن بسیار مناسب
دارای سطح موج دار موازی
ضد تعریق
مناسب استفاده در تمام سفرها
ابعاد بسته بندی: 31 در 25 در 10 سانتی متر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...