تشک بادی کودک اینتکس همراه با بالش

کد intex 67997

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • سنین: 3 تا 10 سال
  • طول: 157سانتی متر
  • عرض: 88سانتی متر
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید تشک بادی کودک اینتکس همراه با بالش با برترین قیمت و کیفیت از نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران با ضمانت اصالت کالا و گارانتی کیفیت .

تشک بادی کودک اینتکس همراه با بالش یکی از زیبا ترین تشک های بادی کودکی می باشد که توسط برند اینتکس روانه تولید شده است و به خوبی توانسته توجه هواداران تشکهای بادی را به خود جلب نماید . این تشک بادی در رنگبندی متنوعی وجود دارد که در این بخش برای شما سه رنگ از این محصول را فراهم آورده ایم تا با دستی باز و تنوع سلیقه ای بتوانید خریدی لذت بخش را تجربه نمایید . رویه این تشک بادی کودک به صورت مواج و از جنس پی وی سی مخمل می باشد که دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی است و به خوبی در برابر فشار و ضربه از خود مقاوت نشان می دهد . رنگبندی موجود این محصول فیروزه ای ، نارنجی و بنفش می باشد که هر کدام از آن ها دارای جذابیت های منحصربفرد خود می باشد و می تواند توجه کودک شما را به خوبی به خود جلب نماید . همچنین به همراه این تشک بادی پر طرفدار برای شما عزیزان بالش هایی نیز ارسال می شود که ترکیب آن با تشک بادی شما را از خرید های اضافه برای محصولات بادی راحت می کند . تشک بادی کودک اینتکس همراه با بالش با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

تشک بادی کودک اینتکس همراه با بالش

مسافرت برای اغلب کودکان با خستگی زیادی همراه است. آن ها در طول روز مشغول به بازی هستند و در شب زمان استراحت، دچار خستگی زیادی می شوند. فراهم کردن شرایط استراحت برای آن ها به گونه ای که بتوانند تمام خستگی روز خود را به فراموشی بسپارند، از الزامات سفر به همراه کودکان است. تشک های بادی اینتکس از بهترین گزینه ها برای مسافرت کودکان است. از این تشک های بادی می توان در منزل نیز استفاده نمود تا کودک یک خواب راحت را تجربه کند. تشک های بادی اینتکس مخصوص کودکان از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده و برای بدن های حساس کودکان بسیار مناسب است.  


رنگ بندی شاد و فانتزی 

تشک بادی کودک اینتکس در سه رنگ زیبا و فانتزی تولید شده است که مناسب برای تمامی کودکان اعم از دختر و پسر می باشد. این تشک های بادی به همراه یک بالش زیبا عرضه می شوند. در تهیه لوازم کودکان، زیبایی ظاهری به گونه ای که کودک را جذب کند، از نکات مهم به شمار می رود. تشک بادی دارای سه رنگ فانتزی آبی، صورتی و نارنجی می باشد که جلوه خاصی دارند و مورد پسند کودکان قرار می گیرد. هم چنین بالش ها نیز در همین رنگ ها تولید می شوند. 


کیفیت ساخت تشک بادی 

تشک های بادی ساخته شده توسط شرکت اینتکس از بهترین نمونه های موجود در بازارهای جهان می باشند. تشک بادی کودک نیز از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده ساخته شده است که دارای انعطاف بسیار بالایی می باشد و سبک است. به علاوه این تشک ها از استحکام قابل قبولی برخوردار بوده و طول عمر بالایی دارند. برای نگه داری تشک بادی باید مانع از پریدن کودک بر روی تشک شوید. هم چنین باید از نزدیک کردن تشک به آتش و اشیای داغ جلوگیری کنید و  وسایل تیز را به بدنه تشک فرو نکنید. با رعایت کردن این نکات، تشک بادی تا سال ها دچار افت کیفیت نخواهد شد. 


ساختار طبی تشک بادی

رویه تشک بادی کودک به صورت موازی می باشد که وجود این ساختار باعث می شود همواره هوا بر روی تشک جریان داشته باشد و کودک در هنگام خوابیدن بر روی تشک عرق نکند. علاوه بر خاصیت ضد تعریق بودن، رویه تشک ضد حساسیت نیز می باشد و برای پوست های حساس کودکان بسیار مناسب است. به علاوه الیاف تشک و بالش به گونه ای است که کودکان با وجود ریه های حساسی که دارند، در هنگام خواب به هیچ وجه اذیت نخواهند شد.


راهنمای استفاده از تشک بادی 

این تشک بادی دارای طول  157 سانتی متر، عرض 88 سانتی متر و ارتفاع 18 سانتی متر می باشد. ابعاد این تشک بادی مناسب برای استفاده کودکان 3 تا 10 ساله است. هم چنین ارتفاع کم این تشک بادی شما را از بابت کودکانی که در خواب تکان می خورند، آسوده می کند. عرض تشک بادی نیز برای استفاده کودکان بسیار مناسب است و کودکان با تکان خوردن به خارج تشک نمی افتند. این تشک بادی را می توانید در مسافرت و در منزل و یا کمپینگ استفاده کنید. تشک بادی را از بسته بندی خارج کنید و توسط پمپ باد دستی (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) در زمان کوتاهی آن را باد کنید تا کودک بر روی آن به استراحت بپردازد. به همراه این تشک بادی یک دفترچه راهنما وجود دارد که در صورت داشتن مشکلی می توانید به آن مراجعه کنید. یک بسته برچسب تعمیرات نیز به همراه تشک بادی موجود است تا در صورت آسیب دیدن احتمالی بدنه، خودتان بتوانید به ترمیم آن بپردازید. این تشک بادی دارای بسته بندی با ابعاد کوچک می باشد که به سادگی می توانید در هر محیطی آن را به همراه خود ببرید و آسایش و راحتی را به کودک خود هدیه دهید. 


روش خرید تشک بادی

تشک بادی کودک اینتکس همراه با بالش را می توانید با ارزان ترین قیمت از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران تهیه نمایید. برای سفارش این محصول به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش تشک بادی را درب منزل خود تحویل بگیرید.

نوع
خانگی، سفری
سنین
3 تا 10 سال
طول
157سانتی متر
عرض
88سانتی متر
ارتفاع
18 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC مات
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سطح مواج
ابعاد بسته بندی: 28×21×9 سانتی متر
دارای یک عدد بالش
رویه مواج و ضد تعریق
دارا بالش همراه
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...