تشک بادی کودک دخترانه اینتکس

کد intex 48776np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری، روی آب
  • تحمل وزن: 60 کیلو گرم
  • طول: 157 سانتی متر
  • عرض: 88 سانتی متر
1,585,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید تشک بادی کودک دخترانه اینتکس با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی محصولات بادی در  ایران با ضمانت اصالت کالا .

تشک بادی کودک دخترانه اینتکس یکی از محبوب ترین تشک های بادی در میان کودکان به ویژه دختر خانوم های کم سن می باشد که به خوبی با توجه به طرح زیبا و کارتونی که بر روی بدنه خود دارد توانسته است جای خود را در میان هواداران تشک های بادی باز کند . این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد که یکی از محبوب ترین جنس های استفاده شده در تولید محصولات بادی به حساب می آید . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی است و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد . همچنین رویه این تشک بادی کودک به صورت مواج می باشد که به هنگام خواب از تعریق بدن کودک جلوگیری  کرده و به همین منظور  می تواند کزینه مناسبی برای استفاده در محیطهای نه چندان سرد به شمار بیاید . تشک بادی کودک دخترانه اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس ایران موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

تشک بادی کودک دخترانه اینتکس محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایرات عرضه می گردد . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل می باشد که کاملا ضد تعریق می باشد به همین جهت شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . این محصول را  می توانید با یک پمپ باد کوچک در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد بسیار مناسب برای کودکان از جمله کودک دختر می باشد و می تواند یک هدیه دلنشین برای کودک شما  باشد . این محصول دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب می باشد که به راحتی قابل حمل بوده و برای شما این شرایط را فراهم می کند که تشک را با خود به هرمکانی حمل نمایید . در ادامه قصد داریم به نقد و بررسی این محصول بپردازیم ...


ارگونومی ساخت : ارگونومی ساخت و طراحی این محصول به شکل مستطیل می باشد که تولید شده مانند تشک های دیگر در بازار می باشد . رویه این محصول برگرفته از طرح بسیار زیبای فروزن که از محبوبیت خاصی میان کودکان برخوردار می باشد . این محصول در سال 2018 تولید شده است و در همنی مدت کوتاه این محصول در لیست پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس قرhر گرفته است . جنس بدنه : تشک بادی کودک اینتکس دارای بدنه از جنس پی وی سی سه لایه ضخیم می باشد که به مقاومت این محصول افزوده است . رویه این محصول از جنس پی وی سی می باشد که کاملا ضد تعریق می باشد به همین جهت کودک شما در زمان استفاده عرق نخواهد کرد و می تواند مدت زمان بیشتری از آن استفاده نماید . رویه این محصول کاملا مواج می باشد همین عمل باعث طبی شدن این محصول می شود و کودک شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهد کرد .  


ابعاد و وزن مناسب : تشک بادی کودک اینتکس دارای ابعاد ( طول : 157 سانتی متر ، عرض :  88 سانتی متر ، ارتفاع : 18 سانتی متر  می باشد که طبق استانداردهای جهانی ساخته شده است و مناسب برای کودکان می باشد . بسته بندی این محصول 30 * 30 می باشد که بسیار کم جا و به راحتی قابل حمل می باشد .  مراقبت و راه اندازی : برای راه اندازی این محصول باید آن را در یک سطح صاف قرار داده و از سوپاپ های بادی که برای آن تعبیه شده به کمک یک پمپ باد آن را باد کرده و سپس سوپاپ را بسته تا باد از آن خارج نشود و از آن استفاده نمایید . برای نگهداری و افزایش طول عمر این محصول کافیست تشک را از اشیا تیز دور نگهداری نمایید و از باد کردن بیش از حد تشک جلوگیری نمایید تا صدمه ای به آن وارد نشود . این محصول دارای مقاومت بالا در برابر ضربه و وزن بالا می باشد و در صورت صدمه دیدن محصول آن را می توانید با یک چسب مخصوص اینتکس به راحتی تعمیر نمایید . 


جمع بندی : تشک بادی کودک اینتکس یکی از زیباترین و جدیدترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که دارای کیفیتی بسیار بالا و تحمل وزن بسیار بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای کودکان تا 10 سال می باشد . این محصول دارای دبنه از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی میان کودکان برخوردار می باشد . این محصول را می توانید با یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . این تشک بادی دارای نشیمنگاه سبیار نرم و راحت می باشد که برای کودک شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آینددی را تجربه نماید . از مهمترین مزیت های این تشک می توان به وزن آن اشاره کرد که به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی کودک با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند .

نوع
خانگی، سفری، روی آب
تحمل وزن
60 کیلو گرم
طول
157 سانتی متر
عرض
88 سانتی متر
ارتفاع
18 سانتی متر
جنس رویه
PVC
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای کودکان
دارای سطح مواج
قابلیت استفاده بر روی آب
دارای رویه مواج
رویه ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...