تشک بادی کودک طرح عروسک خرسی

کد bestway 67712/E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,115,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کودک طرح عروسک خرسی بهترین نوع تشک بادی با ساختاری طبی و راحت مناسب بچه هابا تحمل وزن ایده آل و بدنه ای مقاوم باکیفیت خریداری از فروشگاه رسمی محصولات بادی در ایران با تحویل درب منزل و ارسال سریع

تشک بادی کودک طرح عروسک خرسی از سری محصولات پرفروش شرکت بست وی در ابتدای سال 2020 بوده که با توجه به طراحی بدنه فانتزی و ساختاری کاملا طبی توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان دست یابد. این محصول زیبا در واقع از دو بخش تشکیل می شود. بدنه اصلی محصول از ارگونومی ساخت مستطیل شکل برخوردار بوده و طراحی مانند یک خرس دارد. این نوع طراحی ظاهری متناسب با روحیات کودکانه انتخاب شده است. بخش داخلی محصول نیز یک تشک بادی با ساختاری مواج بوده که در بخش داخلی این خرس بادی قرار می گیرد. این تشک بادی داخلی از خطوط موازی و ساختاری مواج برخوردار بوده که به دلیل ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق بدن کودک در زمان خواب جلوگیری خواهد کرد. در بخش بالایی این تشک بادی یک بالش بادی سرخود برای اسایش کودک در زمان خواب تعبیه شده است. این محصول را با جنس بدنه از مرغوب ترین نوع پی می سی طراحی و تولید کرده اند. بخش تشک داخلی نیز از نوع پی وی سی با رویه جیر می باشد. این جنس بدنه کاملا نرم و باداوم بوده و در اثر استفاده مکرر دچار اسیب نخواهد شد. از تشک بادی داخلی محصول می توانید در زمان سفر و یا کمپینگ نیز استفاده کنید. برای خرید محصول می توانید به فروشگاه مرکزی محصولات بادی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 60 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 109 سانتی متر
 ارتفاع 89 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش عروسکی PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ---
 نوع پمپ ---
ساک حمل ---
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای سطح مواج موازی
 ساختار دو تکه
 دارای یک تشک مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

تشک بادی کودک طرح عروسک خرسی

تشک های بادی کودک تولید شده توسط شرکت بزرگ بست وی از بهترین نمونه های تشک بادی کودک می باشند. شما می توانید تمامی محصولات شرکت بست وی را با ارزان ترین قیمت از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید. برای مشاهده این محصولات می توانید به سایت فروشگاهی اینتکس تهران مراجعه کرده تا تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت بزرگ را ببینید. شما از طریق این سایت می توانید خریدی راحت و بی دغدغه داشته باشید. تشک بادی کودک طرح عروسک خرسی از بهترین نمونه های تولید شده مناسب کودکان است که توسط سایت اینتکس تهران توزیع می شود. 


طراحی جذاب کودکانه 

این تشک بادی به صورت مستطیل طراحی شده است. در نگاه اول این خیال به ذهن کودک راه پیدا می کند که می خواهد در شکم یک خرس بخوابد. این تشک بادی به صورت دو تکه می باشد و بخش بدنه از تشک به صورت مجزا است و پس از باد شدن در داخل هم قرار می گیرند. در دیواره های تشک بادی دست و پای خرس قرار دارد. وجود این دست و پا به صورت مانعی باعث می شود کودکانی که در هنگام خواب حرکت می کنند به بیرون از تشک نیفتند. به علاوه لبه های تشک از سطح داخلی تشک بالاتر است که این دیواره نیز جلوی حرکت کودکان را می گیرد و والدین می توانند با خاطر آسوده کودک را در این تشک بادی بخوابانند. سر خرس نیز به صورت کاملا فانتزی و خندان در بالای تشک بادی طراحی شده است. این قسمت مانند تکیه گاه عمل می کند و کودک در هنگام نشستن بر روی تشک می تواند به آن تکیه کند. تمامی این قسمت ها به صورت بادشو می باشند و دارای دریچه های باد مجزا هستند. وجود دریچه های باد مجزا برای این قسمت ها مقاومت تشک را بالاتر می برد. در قسمت داخلی این محصول تشک بادی مجزا از بدنه وجود دارد که می توانید آن را به صورت جداگانه مورد استفاده قرار دهید. این تشک از رویه جیر ساخته شده است و از ساختار مواج بهره می برد. این تشک را می توانید در مسافرت و کمپینگ به همراه خود برده تا کودک شما یک خواب بی نظیر را تجربه کند. 


کیفیت ساخت تشک بادی 

این تشک بادی از بهترین و مرغوب ترین پلاستیک فشرده ساخته شد است. این ساختار بدنه دارای استحکام بی نظیری می باشد که در لازمه ساخت تشک های بادی کودک است. زیرا کودکان ممکن است در هنگام بازی بر روی تشک فشار وارد کنند و یا اسباب بازی های خود را در داخل تشک ببرند. بدنه تشک بادی کودک باید به گونه ای باشد که در برابر این فشارها مقاوم بوده و به سادگی دچار پارگی و ساییدگی نشود. بدنه این تشک بادی در عین مقاومت بالا، دارای انعطاف زیادی است و بسیار راحت می باشد. بدن حساس کودکان در هنگام استراحت بر روی این تشک احساس خوبی داشته و اذیت نخواهند شد. سبک بودن نیز از مزایای دیگر این تشک بادی زیبا می باشد. وزن این تشک بادی در زمان بسته بندی بسیار کم می باشد و می توانید آن را به سادگی همراه خود حمل کرده و جابه جا نمایید. به همین دلیل مناسب برای استفاده در هنگام سفر است. 


ابعاد و تحمل وزن

این تشک بادی دارای ابعادی به مشخصات طول 188 سانتی متر و عرض 109 سانتی متر و ارتفاع 89 سانتی متر است. تشک بادی کودک مناسب برای تمامی کودکان تا دوره نوجوانی می باشد زیرا که ابعادی مناسب داشته و تحمل وزنی معادل 60 کیلوگرم را دارا است. طراحی این تشک بادی نیز به گونه ای است که تمامی کودکان اعم از دختر و پسر می توانند از آن استفاده کنند و برای تمامی گروه ها جذابیت دارد. 


روش خرید تشک بادی 

برای خرید تشک بادی کودک طرح عروسک خرسی با اطمینان از اصل بودن کالا و هم چنین 48 ساعت مهلت تست می توانید به سایت فروشگاه اینتکس ایران تهران مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن این محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...