تشک بادی کودک موزیکال بدون پمپ

کد bestway 67496

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تشکی
  • تحمل وزن: 90 کیلوگرم
  • طول: 132 سانتی متر
  • عرض: 76سانتی متر
1,680,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کودک موزیکال برای استفاده کودکان در اتاق خواب کودک . این محصول با قیمتی ارزان و مناسب در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد .

تشک بادی کودک موزیکال بدون پمپ از سری محصولات پرکاربرد و زیبای شرکت بست وی می باشد که داری ویژگی های منحصربه فرد و خاصی می باشد ، ابعاد این وسیله نیز مناسب می باشد ، طول این تشک بادی 132 سانتی متر ، عرض تشک 76 سانتی متر و ارتفاع آن 46 سانتی متر تا تکیه گاه می باشد و با توجه به این ابعاد این تشک بادی کودک تحمل وزنی برابر 90 کیلوگرم را دارا است.جنس رویه و جنس بخش کناری این تشک از پی وی سی طرح چرم و جنس کف این تشک بادی کودک از پی وی سی دولایه بادی می باشد که باعث مقاومت بالای این محصول شده است . 

بخش تشک های بادی بسیار گسترده می باشد و مربوط به هر سلیقه و نیاز چندین تشک ا برند های مختلف تولید شده است و هر فردی می تواند نسبت به نیاز و سلیقه ای که دارد تشک مورد نظر خود را انتخاب کند. اینتکس تهران در بخش تشک بادی این فرصت را فراهم کرده که هر شخصی از هر برندی محصول مورد نظرش را انتخاب کند. تشک بادی کودک موزیکال بدون پمپ یکی از چندین محصول موجود در سایت اینتکس تهران می باشد که مخصوص کودکان طراحی و تولید شده است. این تشک بادی از محصولات تولید شده توسط برند بست وی می باشد که در رابطه با تولید انواع تشک بادی از جمله تشک های کودک  تخصص بسیاری دارد . در ادامه با این تشک بیشتر آشنا خواهیم شد و به بررسی آن می پردازیم .


طراحی : از آن جایی که این تشک برای استفاده کودکان می باشد به طور معمول از رنگ های شاد در تولید آن استفاده شده است ، رنگ آبی روشن رنگ غلب این تشک بادی می باشد. سبک طراحی این تشک کودک با سایر تشک ها تفاوت دارد و لبه های آن ارتفاع بیشتری دارد که کودک در هنگام استفاده از آن به بیرون خارج نشود و نکته بسیار مهمی می باشد. قسمت سر این تشک نیز برای زیبایی دارای لبه ای بلند تر می باشد و زیبای خاصی به محصول بخشیده است.

مشخصات فیزیکی : ابعاد این تشک بادی برای استفاده کودکان کاملا مناسب می باشد و ابعاد بزرگی نیز برای این گروه سنی دارد. طول تشک بادی کودک موزیکال بدون پمپ 132 سانتی متر ، عرض تشک 76 سانتی متر و ارتفاع تشک 46 سانتی متر می باشد که البته تا لبه بالای تکیه گاه می باشد و ارتفاع سطح تشک کمتر می باشد. جنس بخش های مختلف این تشک نیز بسیار مقاوم و در عین حال لطیف و نرم می باشد، جنس رویه و جنس بخش کناری این تشک از پی وی سی طرح چرم و جنس بخش کف تشک بادی از پی وی سی دولایه بادی می باشد.


جمع بندی : دارا بودن وزن بسیار پایین 1.9 کیلوگرمی که جابجایی آسان را در پی دارد ، مناسب بودن برای سنین مختلف ، دارا بودن تکیه گاه بادی سرخود ، دارا بودن نشیمنگاه مواج بادی و دارا بودن چراغ چند رنگ سرخود از سایر ویژگی های تشک بادی کودک موزیکال بدون پمپ می باشد. استفاده از تشک های مخصوص کودک کاملا از هر نظر به صرفه تر و مناسب تر برای کودکان می باشد و خرید هوشمندانه تری محسوب می شود .

نوع
تشکی
تحمل وزن
90 کیلوگرم
طول
132 سانتی متر
عرض
76سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر تا بالای تکیه گاه
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
-
نوع پمپ
-
وزن
1.9 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
مناسب سنین مختلف
دارای تکیه گاه سرخود
نشیمنگاه مواج موازی
دارای چراغ چند رنگ سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...