تشک بادی کوهنوردی یک نفره

کد : اینتکس 03۶313

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی، کوهنوردی
  • تحمل وزن: 136 کیلو گرم
  • طول: 185 سانتی متر
  • عرض: 66 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کوهنوردی یکی از زیباترین و جدیدترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با قیمت ارزان و مناسب عرض می گردد . یک تشک بادی امریکایی و اصل و اورجینال برای استفاده کوهنوردان ، بسیار سبک و کم وزن و قابل حمل

تشک بادی کوهنوردی یک نفره را میتوان جزو باکیفیت ترین تشک های بای سال به شمار آورد که کیفیت بلای ساخت و همچنین وزن و پایین و ابعاد مناسب را میتوان از دلایل موفقیت این تشک نام برد.این محصول از شرکت آمریکایی کلمن می باشد که تا کنون محصولات فوق العاده ای را در دسته ابزار های کوهنوردی و مسافرتی به بازار عرضه کرده است و این تشک بادی نیز یکی از بهترین مدل های تولید شده توسط این شرکت می باشد که تا کنون رضایت مشتریان را به همراه داشته است. مهم ترین ویژگی این تشک قابل حمل بودن و ابعاد بسته بندی کوچک آن است که در ساک حمل مخصوص و همراه آن قرار می گیرد تا بتوان آن را به سادگی توسط آن، تشک بادی را برای مسافت های طولانی کوهنوردی حمل و در کمتر از چند دقیقه باد کنید. جنس این تشک بادی از نوع PVC می باشد که استحکام بسیار خوبی داشته و طی مدت زمان طولانی از کیفیت آن کاسته نمی شود و همچنین استفاده از این جنس باعث راحتی استفاده از آن نیز شده است و علاوه بر آن در کاهش وزن محصول نقش بسزایی داشته .این محصول توسط یک پمپ باد دستی قابل باد شدن است اما  برای سهولت بیشتر می توانید از پمپ های باد برقی کوچک یا سوزنی برای حمل ساده تر استفاده کنید . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید . 

تشک بادی کوهنوردی یک نفره : تشک های بادی دارای تنوع بسیار زیادی می باشند و هر یک برای کاربردی خاص طراحی شده اند. البته در این بین تشک هایی را مشاهده می کنیم که کاربردهای چند منظوره داشته و به همین دلیل تهیه آن ها مقرون به صرفه است. تشک بادی کوهنوردی یک نفره محصولی فوق العاده محکم و با کیفیت می باشد که برای استفاده در هنگام کوهنوردی و کمپینگ طراحی شده است و شما می توانید آن را در هر محیطی راه اندازی و استفاده نمایید. در ادامه ویژگی های این تشک بادی را ذکر می کنیم. 

کیفیت ساخت عالی : تشک بادی فوق ساخته شده از بهترین و سبک ترین نوع پلاستیک فشرده می باشد. این جنس بدنه بسیار مناسب جهت استفاده در کوهنوردی و کمپینگ است. زیرا بدنه ای سبک است و مقاومت بسیار بالایی دارد. این تشک بادی را به راحتی می توانید در کوله خود حمل کنید و در هنگام نیاز آن را راه اندازی نمایید. سبک بودن بدنه تشک به شما این امکان را می دهد که در پیاده روی طولانی و یا کوهنوردی از حمل کردن تشک خسته نشوید و حتی وزن تشک را در میان وسایل خود احساس نکنید. هر زمان که احساس خستگی کردید کافی است تشک را از میان وسایل خود خارج نمایید و با یک پمپ باد دستی کوچک (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) آن را در زمان خیلی کوتاهی باد کنید تا پس از ساعت ها صرف انرژی بدن شما انرژی از دست رفته را بازیابی کند.  این تشک بادی دارای مقاومت بسیار بالایی نیز می باشد. به دلیل داشتن استحکام فوق العاده این قابلیت را دارد که در کوه بتوانید بر روی سنگ و مناطق ناهموار آن را قرار داده و جهت آسیب رسیدن به بدنه تشک نگران نباشید. این تشک مخصوص مناطق کوهستانی بوده و شما می توانید در هر فضایی آن را راه اندازی نمایید. ساخت آن به گونه ای می باشد که در صورت استفاده بر روی زمین ناهموار، به بدن شخص کوچک ترین آسیبی نمی رسد و احساس بدی به فرد منتقل نمی کند. در هنگام استراحت، شخص اصلا متوجه سنگ ریزه و یا ناهمواری های زمین نمی شود.

قابلیت های تشک بادی : تشک بادی دارای طول 191 سانتی متر، عرض 137 سانتی متر و ارتفاع 26 سانتی متر است. این تشک بادی مناسب برای استفاده یک نفر می باشد و تحمل وزنی معادل 200 کیلوگرم دارد. این تشک بادی دارای بالش بادی سرخود نیز می باشد که شما را از حمل کردن بالش اضافی راحت می کند. تشک بادی را می توانید در منزل نیز استفاده نمایید. یکی دیگر از ویژگی های شگفت انگیز این تشک بادی قابلیت استفاده این تشک به عنوان تشک روی آب می باشد. شما می توانید این تشک را پس از باد کردن بر روی آب قرار داده و با آرامش به استراحت بپردازید. این تشک بادی قابل استفاده در انواع آب های آرام می باشد. 

رویه طبی تشک بادی  : تشک بادی کوهنوردی ساخته شده از بهترین نوع رویه طبی می باشد. رویه تشک از جنس مخمل می باشد که ضد حساسیت است. هم چنین سطح تشک با فناوری موازی و مواج ساخته شده است که ضد تعریق بوده و طبی می باشد. این رویه باعث می شود در هنگام خواب هوا بر سطح تشک جریان داشته باشد و شخص عرق نکند. هم چنین وجود این رویه انعطاف تشک را تا حد زیادی بالا می برد. به دلیل این انعطاف بالا، در کوهنوردی پس از ساعت ها ورزش و تلاش، در هنگام استراحت بدن شخص در بهترین وضعیت خود قرار می گیرد و فرد می تواند در وضعیتی ایده آل به استراحت بپردازد. 

در بسته بندی این تشک بادی یک دفترچه راهنما وجود دارد تا بتوانید در هنگام راه اندازی و یا جمع کردن تشک در صورت داشتن سوالی به آن مراجعه کنید. یک عدد برچسب تعمیرات نیز به شما داده می شود تا اگر آسیبی به بدنه تشک رسید بتوانید آن را تعمیر کرده و استفاده نمایید. 

روش خرید تشک بادی : شما می توانید تشک بادی کوهنوردی یک نفره را با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی اینتکس ایران خریداری نمایید.

نوع
مسافرتی، کوهنوردی
تحمل وزن
136 کیلو گرم
طول
185 سانتی متر
عرض
66 سانتی متر
ارتفاع
15 سانتی متر
جنس رویه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دو لایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
ضد تعریق
مناسب کوهنوردی
دارای سطح مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...