تشک بادی یکنفره

کد bestway 67000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 120 کیلو گرم
  • طول: 185 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
1,890,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره ، محصول شرکت اینتکس عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان در فروشگاه مرکزی تشک بادی یک نفره و تشک بادی دو نفره

تشک بادی یک نفره intex  عرض 76 با کیفیت بی نظیر و قیمت بسیار مناسب تهیه شده است. تشک بادی یک نفره برای کوهنوردان و طبیعت کردان بسیار مناسب است و کم جا و سبک و کم هزینه می باشد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . بدنه استفاده شده از پی وی سی مقاوم و همچنین رویه ای از پی وی سی مخملی موجب این شده است تا بتوانید از این تشک بادی ساعت های طولانی استفاده نمود و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . کف دو لایه استفاده شده در این محصول موجب این شده است تا بتوانید از این محصول در شرایط مختلف استفاده نمایید . 

تشک بادی یکنفره یکی از جدیدترین و دست داشتنی ترین محصولات بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول به دلیل کیفیت  طراحی بسیار زیبایی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی این شرکت تبدیل شود و توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. فرم کلی این تشک بادی به شکل مستطیل بوده و دارای رنگ سورمه ای می باشد. سطح این محصول به صورت مواج طراحی شده است. این سطح مواج دارای خاصیت ضد تعریق می باشد و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. در ادامه قصد داریم به بررسی بیشتر این محصول بپرازیم.


جنس و کیفیت بدنه تشک بادی : یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید یک محصول باید به آن توجه نمود، جنس آن محصول است. در واقع همه ی افراد هنگامی که می خواهند محصولی را خریداری کنند، یک سری نگرانی از بابت کیفیت و دوام آن محصول را دارند. اما این بار شرکت بست وی توانسته است تا با تولید این تشک بادی با کیفیت تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و در نهایت محصولی با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه کند. بدنه این این محصول از جنس وینیل با رویه جیر بوده که این رویه سبب نرم تر شدن تشک شده است و سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری این تشک بادی از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار داشته و به راحتی پره نمی شود. بخش کف این محصول نیز به صورت دو لایه طراحی شده است و که مقاومت بسیار خوی در برابر اجسام نوک تیز داشته و ضد آب نیز می باشد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی : این تشک بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده و فضای بسیار کمی را در منزل نسبت به تشک های ثابت اشغال می کند. این محصول دارای ابعادی همچون طول: 185 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر و ارتفاع: 22 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن نیز 120 کیلو گرم بوده و دارای وزن 2 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تشک های ثابت بوده و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. از این تشک بادی می توان در منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد. همچنین به دلیل ابعاد بسته بندی کوچکی که دارد به راحتی می توان آن را درون صندوق عقب ماشین بدون هیچ گونه اشغال فضایی جا داد و با خود به سفر برد تا از آن بتوان در ویلا و یا چادر های مسافرتی نیز استفاده کرد.

نحوه راه اندازی : برای راه اندازی این تشک بادی شما تنها به یک پمپ باد احتیاج دارید که می توانید برای تهیه این پمپ به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن فرمایید. پس از تهیه پمپ تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. درب دریچه هوای پمپ را باز کرده و سری پمپ را در آن قسمت قرار می دهید. شروع به باد زدن تشک توسط پمپ می کنید. پس از این که تشک به اندازه کافی باد شد، درب دریچه هوای تشک را بسته و می توانید از آن استفاده کنید.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
120 کیلو گرم
طول
185 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج طبی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...