تشک بادی یکنفره مخملی اینتکس

کد intex 66949

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 136 کیلو گرم
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی تشک بادی یکنفره مخملی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی محصولات بادی برند اینتکس در ایران با ضمانت اصالت کالا و گارانت

تشک بادی یکنفره مخملی اینتکس یکی از با کیفیت ترین تشک های بادی تولیدی توسط برند اینتکس می باشد که به تازگی به بازار عرضه شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این تشک بادی دارای رویه ای ترکیبی از جنس پی وی سی مخمل و برزنت می باشد که مقاومت و استحکام این محصول را در برابر فشار و ضربه دو چندان کرده است و به جرات می توان گفت کیفیتی بالا تر از این تشک بادی تا این زمان در بازار های جهانی وجود ندارد . در بخش های کناری این تشک بادی از پی وی سی برزنتی استفاده شده است که مقاومت از محصول را در برابر ساییدگی نیز بالاتر برده است و نشان از طراحی و ساخت مهندسی شده ی این تشک بادی زیبا دارد . در بخش پایینی از تشک بادی اینتکس یک عدد محفظه باد نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی هر چه تمام تر می توانید اقدام به راه اندازی و حتی تخلیه باد این محصول نمایید . همچنین قابلیت تحمل وزن در تشک های بادی یکی از مهمترین خصوصیت ها به شمار می رود که باید در هنگام خرید به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن در این تشک بادی برابر با 136 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت بالای آن دارد و به خوبی  می تواند وزن شما را تحمل نماید . تشک بادی یکنفره مخملی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

تشک بادی یکنفره مخملی اینتکس از محصولات بادی جدید و بسیار با کیفیت تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار گردیده است. این تشک بادی دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و همین دلیل توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تشک های بادی این شرکت تبدیل شود. شکل کلی ای که این تشک دارا می باشد به شکل مستطیل بوده و دارای رنگ سبز می باشد. سطح این محصول به صورت مواج طراحی شده که سبب ضد تعریق شدن آن شده است و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. تشک های بادی می توانند جایگزین بسیار خوبی برای تشک های ثابت باشند. در ادمه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت .

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

همانطور که می دانید تشک های بادی مزیت های بسیاری نسبت به تشک های ثابت دارند که یکی از این مزیت ها ابعاد مناسب تر این تشک ها می باشد که فضای بسیار کمتری را نسبت به تشک های ثابت، درون منزل اشغال می کنند و به راحتی می توان از آن ها درون اتاق خواب و یا اتاق نشیمن برای تماشای تلویزیون، مطالعه و یا استراحت استفاده نمود. این تشک بادی در ابعاد مطابق طول: 191 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر و ارتفاع: 22 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 136 کیلو گرم بوده و دارای وزن 2.7 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تشک های ثابت بوده و به اسانی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. همچنین به دلیل این که این تشک بادی دارای ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی می باشد می توان به راحتی آن را با خود به مسافرت نیز برد تا در درون چادر های مسافرتی از آن استفاده نمود.

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی : از مهمترین معیار هایی که می توان برای خرید تشک بادی به آن اشاره نمود، جنس و کیفیت بدنه تشک بادی می باشد. در واقع تشک بادی بایستی از مرغوب ترین مواد اولیه تهیه شده باشد تا هیچ گونه ضرری برای پوست اناسن نداشته باشد. بدنه آن نیز بایستی دارای مقاومت بالایی باشد تا بتوان در مدت زمان طولانی از ان استفاده نمود و از دوام بالایی بهره ببرد. این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس PVC جیر بوده که این روکش جیر سبب نرم تر شدن سطح تشک شده و از سر خوردن بالش بر ریو آن جلو گیری می کند. بخش کف این محصول از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر اجسام تیز دارد و کاملا ضد آب است. بخش کناری تشک بادی از وینیل طرح چرم بوده که از استحکام خوبی بهره مند می باشد و به خوبی می تواند فشار ناشی از وزن های سنگین را تحمل کند.

نحوه راه اندازی : برای راه اندازی این تشک بادی تنهای به یک پمپ باد احتیاج است که یک عدد از نوع پدالی سرخود بر روی این تشک قرار گرفته است که می توانید با سرعت بیشتری و بدون اتلاف وقت آن را باد بزنید. ابتدا تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی پهن می کنید. سپس نازل پمپ را در قسمت دریچه هوای تشک بادی قرار داده و شروع به باد زدن به وسیله پدال پمپ می کنید. پس از این که تشک باد شد و شکل خود را گرفت، پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای تشک را می بندید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اشای تیز با بدنه تشک بادی جلو گیری کنید.
  • از پریدن بر روی تشک بادی خودداری نمایید.
  • تشک بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • بیش از اندازه به آن باد نزنید.
نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
136 کیلو گرم
طول
191 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ پدالی سرخود
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2.7 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موازی
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...