تشک بادی یک نفره ابریشمی

intex 64790 کد کالا

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • تحمل وزن: 136 کیلو گرم
  • طول: 191سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره جدید اینتکس در سایت آنلاین فروش تشک بادی و مرکز فروش محصولات بادی intex و بست وی در تهران

تشک بادی یک نفره جدید اینتکس با مواد سازنده جدید یکی از بهترین و با کیفیت ترین تشک های بادی خانگی و مسافرتی می باشد. این محصول در واقع ساخته شده از جنس PVC با  روکش مخمل بوده و مواد سازنده و پایه های داخلی آن را پل های ابریشمی تشکیل می دهد. محصولی که در برابر شرایط جوی مختلف و برخورد آب مقاوم بوده و از ابعادی معادل طول: 191 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر و ارتفاع: 15 سانتی متر برخوردار است. همچنین با توجه به داشتن چنین ابعادی این تشک می تواند تا وزن 136 کیلوگرم را به صورت استاندارد تحمل کند. اما از دیگر ویژگی های این تشک می توان به داشتن پمپ باد برقی (باتری خور) اشاره کرده که می تواند علاوه بر پمپاژ عمل مکش باد را نیز انجام دهد. همچنین وجود یک ساک مخصوص حمل در کنار این کالا نیز می تواند در حمل و نقل آن بسیار موثر باشد .

اگر به دنبال یک تشک بادی خاص با ویژگی های منحصربه فرد می باشید تشک بادی یک نفره ابریشمی اگر بهترین انتخاب نباشید یکی از این انتخاب ها می باشد که با توجه به ویژگی هایی که دارد توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند در ادامه اگر با ویژگی های این محصول آشنا شوید متوجه خواهید شد که تشک بادی یک نفره ابریشمی وسیله ای منحصربه فرد می باشد. اصلی ترین ویژگی این تشک برند تولید کننده آن است که یکی از معروف ترین ، بزرگترین و نامدارترین تولیدکنندگان در رابطه با انواع محصولات بادی می باشد. اینتکس ایران هم که یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی محصولات بادی است نمایندگی فروش محصولات را برعهده دارد و تشک بادی یک نفره ابریشمی در بخش تشک بادی این فروشگاه موجود می باشد. طراحی : طراحی و ساخت تشک بادی یک نفره ابریشمی ساده شیک می باشد که این نوع طراحی مورد پسند اکثر مردم می باشد ، در طراحی این تشک به راحتی در استفاده توجه بسیاری شده و یکی از کارهایی که برای راحتی مصرف کننده انجام شده تعبیه یک پمپ باد از نوع سرخود می باشد که در بدنه این محصول طراحی شده است. که این موضوع راه اندازی و جمع آوری محصول را نیز بسیار ساده و آسان کرده است. این تشک مخصوص یک نفر بوده و رویه آن به صورت موازی طراحی شده است. مشخصات فیزیکی : تشک بادی یک نفره ابریشمی یک محصول جمع جور و نسبتا کوچک است ، ابعاد این محصول برای استفاده یک نفر مناسب بوده و طول این تشک بادی 191 سانتی متر ، عرض تشک 76 سانتی متر و ارتفاع آن 15 سانتیمتر می باشد. این تشک محصولی کاملا استاندار و متدهای روز جهان می باشد و جنس بخش های مختلف آن نیز چه از لحاظ زیبایی و چه از لحاظ مقاومت کاستی ندارند. جنس بخش کناری این تشک بادی از پی وی سی ، جنس بخش رویه از پی وی سی مخملی و جنس کف آن نیز از پی وی سی دولایه می باشد.


جمع بندی : دلیل زیادی وجود دارد که باعث شده تشک بادی یک نفره ابریشمی از مقاومت بالایی برخوردار باشد ، از جمله ابعاد مناسب و جنس مقاوم بخش های مختلف از همه مهم تر کف بادی دولایه که باعث می شوند این تشک بادی تک نفره وزنی برابر 136 کیلوگرم را تحمل کند. ابعاد مناسب این محصول نیز باعث شده از این تشک بتوان در مسافر های تفریحی نیز استفاده کرد و از خرید خود لذت برد و این تشک در مقابل اشیا تیز و فشار از هم نوع های خود بسیار مقاوم تر می باشد.

نوع
مسافرتی
تحمل وزن
136 کیلو گرم
طول
191سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
15 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه الیاف ابریشمی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ باتری خور
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
دارای بدنه بسیار با کیفیت
دارای سطح موج دار
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...