تشک بادی یک نفره الیاف دار

کد intex 64700

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 140 کیلوگرم
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 99سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره الیاف دار 2018  از جدیترین محصولات ساخت شرکت اینتکس عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان می باشد .

تشک بادی یک نفره الیاف دار 2018  از جدیترین محصولات ساخت شرکت اینتکس در زمینه تشک های بادی میباشد که در سال 2018 ساخته و تولید شده و در واقع نمونه ارتقا یافته نسخه سال قبل آن میباشد که در سال جاری به بازار عرضه شده. این تشک بادی ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده که استفاده از این جنس باعث شده تا تشک علاوه بر مقاوم شدن در برابر فشار بسیار سبک شده و به ترتیب بتوان آن را به سادگی جابجا کرد.  این تشک بادی وزنی حدود دو کیلوگرم دارد که در مقایسه با سایر تشک های بادی بسیار وزن پایینی محسوب میشود و به شما اجازه میدهد تا هنگام حمل و نقل آن مشکلی به وجود نیاید.از دیگر ویژگی های این تشک بادی اینتکس می توان به داشتن رویه مواج و ضد تعریق اشاره نمود که این خاصیت  به دلیل عبور جریان هوا در زمان استفاده و همچنین داشتن رویه جیر خواهد بود به تشکی که برای باد زدن از یک دریچه باد Dual Lock بهره می برد تا هنگام باز بودن دریچه از خروج هوا جلوگیری کند.طراحی این محصول بسیار ساده بوده و در عین سادگی بسیار با کیفیت بوده و با استفاده از جنس PVC  به کار رفته در آن باعث میشود که تشک به سادگی دچار مشکل نشود و تا مدت ها برای شما کار خواهد کرد. برای خرید تشک بادی با اینتکس تماس بگیرید . 

تشک بادی یک نفره الیاف دار یکی از بهنرین و جدیدترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که از کیفیت بالایی ساخته و روانه بازار گردیده است . این محصول زیبا بهترین جایگزین برای تشک های ثایت می باشد . این محصول با توجه به نرمی و راحتی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استراحت حس خوش آیندی را تجربه نمایید . در ادامه قصد داریم به جزئیات بیشتر درباره تشک بادی بپردازیم ....

طراحی و ساخت :  شرکت اینتکس یکی بهترین تولید کنندگان محصولات بادی می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد به همین جهت برند اینتکس در میان مصرف کنندگان از محبوبیت زیادی برخوردار است . طراحی این محصول به شکل مستطیل می باشد و رویه آن به شکل مواج می باشد که برای بیماران و کسانی که دردهای مفاصلی بسیار مناسب می باشد . رویه این محصول ضد تعریق می باشد که به همین سبب به شما کمک می کند که مدت زمان بیشری از آن استفاده نمایید بدون اینکه بدن شما یا تشک عرق کند . این محصول زیبا را شما می توانید با یک پمپ برقی یا دستی اینتکس به راحتی در کمترین زمان باد کرده و از آن استفاده نمایید . 

ابعاد و وزن : ابعاد و وزن این تشک به گونه ای است که به شما کمک می کند که به راحتی آن را جمع کرده و به کوچکترین سایز تبدیل کرده و آن را جمع نمایید و با خود حمل نمایید . ابعاد این محصول ( طول 191 ، عرض 99 ، ارتفاع 25 ) می باشد که بهترین سایز برای تشک های یک نفره می باشد . این مخصول با توجه به ابعاد مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف استفاده نمایید و فضای کمی را اشغال می کند . تشک بادی یک نفره دارای تحمل وزن بسیار مناسب می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که سنین مختلف از آن استفاده نمایند . 

جنس و کیفیت بدنه : تشک بادی یک نفره الیاف دار دارای بدنه از جنس pvc به رویه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد . قسمت های کناری این محصول از جنس pvc 3 لایه می باشد که به کیفیت و مقاومت آن افزوده است . این محصول با توجه به مقاومت بالایی که در برابر پوسیدگی که دارد به شما کمک می کند که مدت زمان بیشتری را از آن استفاده نمایید بدون اینکه در ظاهر و شکل آن تغییری ایجاد شود . 

مراقبت و نگهداری : بدنه این محصول بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد و اگر از برحورد با شی تیز جلوگیری نمایید بدنه دچار صدمه نخواهد شد و شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . هرگونه فشار بیشتر از حد دچار پارگی در بدنه خواهد شد .

روش نصب : شما برای راه اندازی این محصول نیز به یک سطح صاف دارد تا تشک را بروی آن قرار دهید و با استفاده از یک پمپ برقی اینتکس محصول خود را در کوتاه ترین زمان ممکن باد کرده و بعد از باد کردن ان درب های ورودی باد را بسته تا هوا از آن خارج نشود . 

جمع بندی : تشک بادی یک نفره محصولی بسیار زیبا و کارآمد می باشد که در سال 2017 توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است . از این محصول می توانید در اتاق خواب ها و نشیمنگاه استفاده نمایید و با توجه به سطح مواجی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه نمایید . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه و مخمل می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد و همچنین این ویژگی باعث شده تا تحمل وزن محصول بالا برود و هر سنینی به راحتی از ان استفاده نمایند . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات برای تعمیر محصول و یک ساک حمل وجود دارد که به شما کمک می کند که آن را به راحتی با خود حمل نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی یک نفره الیاف دار با تلفن های تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند .

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
140 کیلوگرم
طول
191 سانتی متر
عرض
99سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
دارای لایه های فایبرتک
دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
رویه مواج و ضد تعریق
قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

برای محصولات تان پرداخت در محل دارید؟

341 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...