تشک بادی یک نفره الیاف دار با ابعاد 191×99

کد کالا intex 47401

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 273کیلوگرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 99سانتی متر
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره الیاف دار در سایت اصلی کمپانی اینتکس و شرکت intex تهران عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان

تشک بادی یک نفره الیاف دار با ابعاد 191×99 از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه شرکت اینتکس می باشد که در دو نوع با ابعاد مختلف تولید شد است ، ابعاد این تشک بادی یک نفره نیز مناسب می باشد ، طول این تشک 191 سانتی متر ، عرض آن 99 سانتی متر و ارتفاع آن 25 سانتی متر می باشد که با توجه به همین ابعاد تحمل وزنی برابر 273 کیلوگرم را دارا است. به همراه این محصول یک پمپ باد از نوع دستی مجزا وجود دارد که به استاده آسان و راحت تر این محصول کمک بسیاری می کند . قابلیت ضد تعریق بودن از مهم ترین ویژگی هایی می باشد که این تشک بادی یک نفره دارد . برای خرید تشک بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکازان ما شما را راهنمایی کنند . 

یکی از مهمترین لوازم مورد نیاز در منازل میتوانند نمونه های مختلفی از تشک های بادی باشند که این محصولات در سالهای اخیر در بازار رواج داشته اند و برای استفاده های مختلفی ساخته شده اند..تشک های بادی دارای ابعاد مختلفی برای استفاده ها گوناگون میباشند و دارای طراح های متنوعی نیز میباشند.تشک بادی یک نفره الیاف دار تنها یکی از این محصولات است که برای استفاده در منزل طراحی و ساخته شده و از جنس مقاومی ساخته شده و به کمک ابعاد مناسب آن میتوانید در هر قسمت از منزل که تمایل داشتید از آن استفاده کنید.در این مطلب قصد بررسی ویژگی های مختلف این محصول را داریم پس با ما همراه باشید .


طراحی و جنس بدنه: این تشک بادی در نوع خانگی طراحی و ساخته شده و دارای رویه و یا نشیمنگاهی می تواند در برابر تعرق مصرف کننده جلوگیری به عمل آورد.ویژگی ضد تعریق این تشک بادی که طراحی مناسب وشیار دار سطح بدنه باعث آن می شود بسیار مهم و کاربردی است و راحتی مصرف کننده را در پی دارد.این تشک بادی به گونه ای طراحی شده که راحتی مصرف کننده را در پی دارد و میتوانید بدون هیچ مشکلی آن را مورد استفاده قرار دهید. جنس بدنه یکی دیگر از عوامل مهم محسوب می شود و در خرید این تشک نیز باید توجه زیادی به آن شود. این تشک بادی نیز ساخته شده از جنس پلاستیک PVC فشرده بوده که می تواند در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم باشد و استفاده از این جنس سبب شده تا وزن کلی محصول کاهش یافته و این موضوع سبب میشود که قابلیت حمل پذیری آن نیز افزایش یابد.روکش مخمل این تشک بادی   سبب جلوگیری ازتعرق بالا و روکش طرح چرم نیز می تواند قابلیت مقاومت در برابر آب را به همراه داشته باشد. همچنین قسمت مهم این تشک یعنی لایه های داخلی  نیز از نوع PVC فشرده چند لایه می باشد. به همین دلیل به خوبی فشار های وارده را دفع میکند.


ابعاد و وزن : ابعاد  نیز یکی دیگر  از عوامل مهم  بوده که مورد توجه بسیاری  قرار می گیرد که در اندازه گیری های آن دقت زیادی میشود زیرا این محصولات را در مسافرت ها نیز میتوان مورد استفاده قرار داد  و  باید به گونه ای طراحی شوند که به سادگی حمل شوند و قسمت های اضافی ای نداشته باشد. ابعاد این تشک طبق استاندارد های تشک های بادی صورت گرفته و  معادل طول: 191 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که می تواند به راحتی یک نفر را نیز در خود جای دهد که طبق این ابعاد تحمل وزن این تشک بادی به 100 کیلوگرم رسیده و میتوانید بدون هیچ مشکلی آن را مورد استفاده قرار دهید.این محصول برای استفاده در اتاق خواب مناسب بوده و میتواند به عنوان جایگزینی برای تخت خواب های ثابت نیز استفاده شود.

جمع بندی : تشک بادی یک نفره الیاف دار از بهترین محصولات یک نفره تولید شده توسط شرکت اینتکس میباشد که بسیار با کیفیت بوده و دارای جنس و کیفیت ساخت بالایی میباشد و توانسته با ویژگی هایی که دارد در بازار مورد توجه خریداران واقع شود و فروش بالایی را در بازار تجربه کند. این تشک بادی همچنین دارای پمپ باد از نوع پدالی سرخود می باشد  و دارای سطح مواج طبی می باشد که بسیار برای افرادی که از درد های عضلانی رنج می برند مناسب می باشد.این محصول دارای ابعاد مناسب برای استفاده یک نفر همچنین جنس با کیفیت بدنه از نوع pvc میباشد و میتوانید آن را در فضا های بادی نیز مورد استفاده قرار دهید.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
273کیلوگرم
طول
203 سانتی متر
عرض
99سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC مات
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
دارای نشمینگاه مواج موازی
ابعاد بسته بندی: 10× 28× 35 سانتی متر
قابلیت ضد تعرق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...