تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ سرخود 2018

کد intex 66927

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 140 کیلو گرم
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ سرخود 2018 از جدید ترین تشک های بادی ساخت شرکت اینتکس ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان

تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ سرخود 201 از جدید ترین تشک های بادی ساخت شرکت اینتکس بوده که اخیرا با یک پمپ پدالی به بازار عرضه شده و مورد استقبال بسیاری از خریداران واقع شده است.این محصول دارای ابعاد مناسب در کنار جنس بسیار باکفیت بدنه میباشد که استفاده از محصول را بسیار ساده و کاربردی میکند. نوع جنس به کار رفته در بدنه در صورت قرار گرفتن در معرض نور آفتاب آسیبی ندیده به همین دلیل می توان با خیالی آسوده از این کالا در فضای باز استفاده کرد. طراحی قسمت رویه به دلیل مواج بودن علاوه بر راحتی زیادی که برای مصرف کننده در پی دارد باعث عبور بهتر جریان باد شده و این ویژگی باعث جلوگیری از تعریق مصرف کننده خواهد شد.. این تشک بادی ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم و مات در قسمت کف و دیواره ها بهره میبرد که این ویژگی کمک زیادی به ضد آب کردن تشک کرده و نیازی به نگرانی در این باره نیست.  این تشک بادی دارای وزن و حجم بسیار کم در حالت جمع شده بوده تا امکان حمل و استفاده از آن در هر مکانی فراهم باشد.همچنین ابعاد این محصول برای استفاده ی یک نفره ساخته شده و میتوانید بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید . برای سفارش محصول میتوانید از سایت اینتکس تهران به صورت مستقیم این کار را انجام دهید.

تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ سرخود 2018 از سری تشک های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی بوده که توانسته است توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی این شرکت تبدیل شود. فرم کلی این تشک بادی به شکل مستطیل بوده و دارای رنگ سبز نیز می باشد. سطح این محصول به صورت مواج طراحی شده است که ضد تعرق بوده و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.


ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

همانطور که می دانید این تشک بادی همانند سایر محصولات بادی اینتکس دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده و نسبت به تشک های ثابت فضای کمتری را درون منزل اشغال می کند. این تشک بادی دارای ابعادی همچون طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع: 22 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن 140 کیلو گرم بوده و وزن آن نیز 3.4 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تشک های ثابت بوده و به راحتی می توان ان را با خود حملو جا به جا کرد. همچنین این تشک بادی دارای ابعاد کوچکی بوده که به راحتی و بدون هیچ اشغال بیش از حد فضایی درون صندوق ماشین جا شده و می توان آن را با خود به سفر برد تا در چادر های مسافرتی هم از آن استفاده کرد. علاوه بر سفر از این محصول می توان در منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی نیز استفاده کرد.


جنس و کیفیت بدنه تشک بادی :

این تشک بادی دارای بهترین جنس و با کیفیت ترین بدنه در بین تشک های بادی می باشد که خیال مشتری را از بابت دوام و کیفیت راحت می کند و تمامی نگرانی های همیشگی را هنگام خرید از بین می برد. این محصول دارای بدنه ای از جنس PVC با رویه مخمل بوده که این رویه سبب نرم تر شدن سطح تشک شده است و از سر خوردن بالش بر روی آن نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم بوده و مقاومت بسیار خوبی را در برابر فشار دارا می باشد. قسمت کف این تشک بادی به صورت دو لایه طراحی شده است و مقاومت بسیار بالایی در برابر اجسام تیز داشته و به راحتی پاره می شود.


نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول تنها به یک پمپ باد نیاز است که یک عدد از نوع برقی بر روی خود این تشک موجود می باشد و شما می توانید پس از این که تشک را از بسته بندی خارج کردید و روی سطح صافی قرار دادید، پمپ تشک را به برق متصل کرده و با فشار دادن کلید پمپ آن را به طور خودکار باد کنید. پس از این که تشک بادی به اندازه کافی باد شد، دکمه پمپ را مجددا فشرده و پمپ را خاموش می کنید. حال می توانید از این تشک استفاده کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.


مراقبت و نگهداری :

  • از پرش و جامپینگ بر روی این تشک خود داری کنید.
  • هنگام باد زدن حواستان باشد که بیش از اندازه به ان باد نزنید.
  • از برخورد اجسام تیز با بدنه آن جلو گیری کنید.
  • تشک بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
140 کیلو گرم
طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC مات
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پدالی سرخود
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای دریچه باد Dual Lock
قابل استفاده روی آب استخر
مناسب سفر های کمپینگ
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما،

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...