تشک بادی یک نفره بالش دار اتوماتیک

bestway 67834

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره اتوماتیک بالش دار با پمپ باد برقی بست وی جدید دارای پمپ سرخود برقی 220-240 ولتی به صورت داخلی در بدنه طراحی شده است که فروشگاه اینتکس تهران آن را مناسب برای استفاده در خانه دانسته و به واسطه این پمپی که دارد ، راه اندازی بسیار ساده و سریع را در 3 دقیقه خواهد داشت . این تشک بادی همچنین دارای یک بالش بادی است که ارتفاعی 8 سانتی متری را نسبت به ارتفاع 22 سانتی متری تشک دارد . ظاهر تشک بادی یک نفره بالش دار با پمپ باد برقی بست وی بسیار زیبا بوده و داشتن رویه سفید و طرحدار آن را خاص کرده است . این تشک بادی برای استفاده یک نفره طراحی شده و ابعاد آن برای بزرگسالان در نظر گرفته شده است . همچنین تشک بادی یک نفره بالش دار با پمپ باد برقی بست وی می تواند به خوبی تا 150 کیلوگرم تحمل کند . بست وی یکی از بهترین تولید کنندگان تشک بادی است که این تشک را با لایه های پی وی سی تولید کرده است . پمپ باد برقی این تشک بادی نیز به صورت دوکاره است و مکش باد را نیز انجام می دهد .

  • طول : 188 سانتی متر
  • عرض : 99 سانتی متر
  • ارتفاع : 30 سانتی متر
  • ارتفاع بدون بالش : 22 سانتی متر
  • تحمل وزن : 150 کیلوگرم
  • جنس رویه : پی وی سی جیر
  • جنس دیواره : پی وی سی طرح چرم
  • جنس کف : پی وی سی چرم دو لایه
  • نوع پمپ باد : سرخود برقی 220-240 ولت
  • وزن : 11 کیلوگرم
  • کد محصول : bestway 67834

تشک بادی یک نفره بالش دار اتوماتیک محصولی کاربردی می باشد که در سال جدید میلادی تولید شده است . این تشک بادی یکی از جدیدترین تشک های بادی با پمپ باد سرخود برند بست وی می باشد که کاربردهای بسیاری دارد و از همین رو طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است . کیفیت ساخت بدنه این تشک بادی بسیار بالا و برابر با استانداردهای جهانی می باشد که باعث شده است بتوانید از آن در فضای کمپینگ و مسافرت نیز علاوه بر محیط های خانگی استفاده کنید . تشک بادی فوق دارای پمپ باد برقی سرخود به همراه خود می باشد که راه اندازی و همچنین جمع آوری این محصول را به راحتی آب خوردن کرده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به نقد و بررسی دقیق این محصول نماییم پس اگر شما هم قصد خرید تشک بادی بست وی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

همانطور که در بخش گذشته گفتیم این تشک بادی در بخشی از بدنه دارای پمپ باد برقی سرخود می باشد که راه اندازی و همچنین خالی کردن باد و جمع آوری را برای شما بسیار راحت کرده است . این پمپ باد از نوع 220 ولتی می باشد و قابلیت اتصال به برق شهری را دارد که باعث می شود بتوانید به راحتی آن را به پیریز های برق خانگی متصل کنید . بر روی پمپ باد این محصول یک اهرم قرار دارد که با چرخاندن به سمت راست ، در جهت باد کردن محصول می توانید گام بردارید و اگر آن را به سمت مخالف بچرخانید ، باد داخلی تشک به راحتی خالی می شود . رنگ بندی که در ساخت بدنه این تشک بادی به کار گرفته شده است آن را به یکی از زیبا ترین تشک های بادی یک نفره بست وی تبدیل کرده است . جایی که بر روی سطح رویه از رنگ سفید با هاشور هایی از رنگ مشکی استفاده شده است که به خوبی می تواند توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند . همچنین در بخش های کناری از رنگ مشکی مات استفاده شده است که حالت ویژه ای را با ترکیب رنگ سفید به این تشک بادی بخشیده است .

اما اتفاقی که برند سازنده در این تشک بادی رقم زده است ، رویه مواج این محصول می باشد که دارای شیارهای موازی هم می باشد و باعث می شود تا گردش هوای مطلوبی میان بدن انسان و سطح تشک صورت بگیرد و از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . این تشک بادی دارای بدنه ای ساخته شده از متریال پی وی سی می باشد که کیفیت ساخت بالای بدنه آن قابل چشم پوشی نیست . برای بالا بردن قابلیت تحمل وزن و همچنین قدرت مهار این محصول در بخش کف آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا قابلیت تحمل وزن به 150 کیلو گرم افزایش پیدا کند که برای نگهداری یک نفر بر روی خود بسیار بیشتر از استاندارد های تعیین شده نیز می باشد . این قابلیت تحمل وزن تا حدودی برای نگهداری دو نفر نیز مناسب می باشد و به طور کلی می توانیم برند بست وی را بابت تولید تشک بادی با این قدرت تحسین کنیم .

باید گفت که با خرید این تشک بادی دیگر نیازی به همراه داشتن بالش بادی ندارید ، زیرا در بخش بالایی این محصولیک بالش بادی سرخود قرار گرفته است که دارای ارتفاع هشت سانتی متر می باشد و به هنگام باد شدن بدنه تشک ، به صورت سراسری در بخش بالایی تشک قرار می گیرد . این تشک بادی وزنی بالغ بر 11 کیلو گرم دارد و به همراه خود دارای یک ساک حمل دسته دار می باشد که جا به جایی را برای شما راحت تر از پیش می کند . در ماقیسه با سایر تشک های بادی باید بگوییم که وزن این محصول کمی سنگین تر میانگین های تعیین شده است و دلیل آن قرارگیری پمپ باد با کیفیت دو کاره در بدنه اصلی است . خرید تشک بادی با پمپ باد برقی بست وی را می توانید با ارزان ترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...