تشک بادی یک نفره بالش دار با پمپ 110 ولت بست وی

کد bestway 67557

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 136 کیلو گرم
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 30 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره بالش دار با پمپ 110 ولت بست وی در تنها نمایندگی رسمی intex در ایران که با قیمت ارزان و مناسب عرضه می گردد .

تشک بادی یک نفره بالش دار با پمپ 110 ولت بست وی سری دیگر از تشک های بادی برند بزرگ بست وی می باشد که تنها تفاوتش با هم نوع خود در همراه داشتن پمپ 110 ولتی می باشد. تمام ویژگی های این تشک بادی و نوع قبلی تفاوتی ندارد و برای استفاده یک نفر و در نوع خانگی ، سفری طراحی و تولید شده است. طول این تشک بادی یک نفره 188 سانتی متر ، عرض تشک 99 سانتی متر و ارتفاع آن 30 سانتی متر می باشد. با توجه به این ابعاد و یک نفره بودن محصول تحمل وزن تشک بادی یک نفره بست وی 136 کیلوگرم می باشد. جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم و جنس کف محصول از پی وی سی دولایه با مقاومت بالا می باشد. برند بست وی یک از بزرگ ترین تولیدکنندگان تشک بادی در جهن می باشد که محصولات تولید خود را به سراسر جهان صادر می کند و در ایران نیز اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات این برند را برعهده دارد.

تشک بادی یک نفره بالش دار با پمپ 110 ولت بست وی یکی از یری تشک ها بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که به تازگی در بازار عرضه شده است. این محصول یک وسیله بسیار کاربردی می باشد که می توان از آن در منزل، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد. همچنین در هنگام سفر نیز می توان باد آن را خالی کرد و با خود برد تا در مسافرت ها هم از داتن همچین وسیله ی پر کاربردی بهره مند شد. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت .



طراحی و ساخت تشک بادی :

از اصلی ترین کار هایی که برای تولید هر محصولی باید به آن پرداخت، طراحی و ساخت آن محصول است. یعنی بایستی همه ی ابعاد را در نظر گرفت تا در نهایت محصولی زیبا و با کیفیت را تولید کرد. شرکت بست وی توانسته است به واسطه طراحان با سلیقه ای که دارد تشک بادی ای تولید کند که از ظاهر زیبا و کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. فرم کلی این تشک به صورت مسطیلی بوده و دارای رنگ مشکی می باشد که به راحتی با هر دکوراسیونی ست می شود. در قسمت بالایی این محصول یک عدد بالش سر خود تعبیه شده که دیگر شما نیازی به استفاده ی بالش اضافه ندارید. این محصول به دلیل طراحی منحصر به فرد و کیفیت بالایی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت تبدیل شود و رضایت تمامی خریداران را جلب نماید.


جنس و کیفیت بدنه تشک بادی :

یکی از مهمترین معیار هایی که در خرید یک محصول باید به آن توجه نمود، جنس آن محصول می باشد. در واقع تمامی افراد هنگامی که می خواهند محصولی را خریداری کنند از بابت جنس و کیفیت آن محصول نگرانی هایی دارند که شرکت بست وی توانسته است با تولید محصولات با کیفیت تمامی این نگرانی ها را بر طرف کرده و کالایی مرغوب را به دست مشتریان خود برساند. بدنه این تشک باید از جنس وینیل با روکش مخملی بوده که این روکش باعث شده تا سطح تشک نرم تر شود و هنگامی که خواستید بالش بر روی آن قرار دهید، بالش بر روی آن سُر نخورد. قسمت کناری این محصول از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار دارد. همچنین قسمت کف آن نیز به صورت دولایه طراحی شده که ضد آب بوده و مقاومت خوبی در برابر پاره شدن دارد.


ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

این تشک بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد ها جهانی بوده که فضای تقریبا کمی را در منزل اشغال می کند. این محصول در ابعادی همانند طول: 188 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع: 30 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. ارتفاع آ« نیز استاندارد بوده و هنگام خواب دیگر نگران پایین افتادن از تشک نباشید چرا که فاصله ی بسیار کمی با زمین دارید. تحمل وزن این تشک 136 کیلو گرم بوده و دارای وزن 4 کیلو گرم است که به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد.

طریقه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول شما تنها به یک پمپ باد احتیاج ارید که بر روی خود این تشک موجود می باشد. این پمپ از نوع برقی بوده که 110 ولت نیز قدرت دارد و به سرعت محصولات بادی را باد می کند تا وقت کمتری را صرف باد کردن این گونه وسایل کنید. پس از تهیه پمپ تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. درب درچه هوای تشک را باز کرده و سری پمپ را در آن جا قرار می دهید. حال منتظر می مانید تا تشک به اندازه کافی باد شود. پس از این که تشک فرم کلی خود را گرفت پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای تشک را می بندید. 

مراقبت و نگهداری :

معمولا محصولات بادی دارای یک سری حساسیت نسبت به تشک ها ثابت می باشند که با رعایت این نکات می توانید مدت زمان بیشتری از این محصولات استفاده کنید. از پرش و جامپینگ بر روی آن خود داری نمایید. هنگام باد زدن بیش از اندازه به آن باد نزنید چرا که فشار زیادی به بدنه آن وارد شده و در نتیجه به مرور زمان درز های آن از یکدیگر جدا خواهند شد. از برخورد اجسام نوک تیز با بدنه ان خود داری نمایید. تشک را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
136 کیلو گرم
طول
188 سانتی متر
عرض
30 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی 110 ولت
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
شرکت بست وی
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای پمپ باد دو کاره
دارای بالش بادی سرخود
مناسب سنین مختلف
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...