تشک بادی یک نفره بالش دار با پمپ 220 ولت بست وی

کد bestway 67556

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 136 کیلو گرم
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 30 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره بالش دار با پمپ 220 ولت بست وی از سری محصولات خانگی و سفری با مقاومت بالا در شرکت اینتکس نمایندگی تشک بادی

تشک بادی محصولی بسیار مناسب می باشد که این روزها مورد استقبال افرادی قرار گرفته است که به دنبال راحتی بیشتر در هنگام استراحت می باشند. برند های بسیاری انواع تشک بادی را طراحی و تولید می کنند و به بازار معرفی می کنند ، یکی از این برندها بست وی می باشد که در تولید محصولات بادی تجربه بسیاری دارد و تا به امروز محصولات فراوانی را تولید کرده است. تشک بادی یک نفره بالش دار با پمپ 220 ولت بست وی یکی از این محصولات است که در بخش تشک بادی سایت اینتکس تهران قابل دسترسی می باشد. این تشک بادی در نوع خانگی،سفری تولید شده است و دارای ابعاد مناسب می باشد. طول این تشک بادی 188 سانتی متر ، عرض تشک 99 سانتی متر و ارتفاع آن 30 سانتی متر می باشد. جنس بخش رویه این تشک نیز از وپی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم و جنس کف از پی وی سی دولایه می باشد که مقاومت بالایی نیز به محصول بخشیده است. دارا بودن رویه مواج و ضد تعریق که موضوع بسیار مهم می باشد که هر خریداری به آن توجه می کند از ویژگی های تشک بادی یک نفره بالش دار با پمپ 220 ولت بست وی  می باشد.

محصولات بادی این روز ها مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته و استفاده از این محصولات مزیت های فراوانی برای مصرف کننده دارد برند های بسیاری اقدام به تولید این چنین محصولات می کنند و تا به امروز توانسته اند بازار مناسبی برای خود به وجود بیاورند. تشک بادی یکی از این محصولات بادی است که راحتی فراوانی به همراه دارد و مورد استقبال افراد نیز قرار می گیرد و هر شخصی می تواند با قیمت بسیار کمی وسیله ای مناسب برای استراحت خود فراهم آورد. بست وی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بادی که در این عرصه نیز موفقیت های بسیاری داشته و دارد. تولیدات این برند موفق نیز به کشورهای مختفی از جمله ایران صادر می شود و در ایران نیز دارای نمایندگی معتبر فروش می باشد. اینتکس تهران مسئولیت فروش محصولات این شرکت بزرگ را برعهده دارد و هر شخصی می تواند با مراجعه به سایت اصلی اینتکس تهران محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کرده و به راحتی خریداری نماید .

تشک بادی یک نفره بالش دار با پمپ 220 ولت بست وی یکی از این محصولات می باشد که در سال جدید وارد بازار شده است و دارای ویژگی های بسیاری می باشد که در ادامه با این محصول بیشتر آشنا خواهیم شد.

طراحی 

تشک بادی یک نفره بالش دار با پمپ 220 ولت بست وی  محصولی خاص می باشد که دارای رنگ یکدست مشکی بوده و مشتریان خاص خود را دارد و در عین سادگی شیک و زیبای می باشد که البته رویه این محصول دارای جنس مناسب و مختلفی است که در ادامه موضوعات به آن می پردازیم. این تشک بادی یک نفره بست وی در نوع خانگی،سفری طراحی و تولید شده است که علاوه بر استفاده آسان در منزل به راحتی می توانید از این تشک در مسافرت نیز استفاده نمایید .


جنس بدنه

رویه این تشک بادی طبی از پی وی سی مخملی تهیه شده است و به شما کمک می کند تا در هنگام استفاده های طولانی مدت بدن شما دچار تعریق نشود و بتوانید ساعت های طولانی از این محصول استفاده نمایید . بخش های کناری این تشک بادی یک نفره از پی وی سی و بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه تهیه شده است و سبب این شده است تا بدون نگرانی از این محصول استفاده نمایید . همچنین این بخش پی وی سی سبب این شده است تا در مقابل آب نیز مقاومت داشته باشد و بتوانید به راحتی از این محصول در سطوح مختلف استفاده نمایید . 


ابعاد و تحمل وزن

این تشک بادی یک نفره بست وی دارای 188 سانتی متر طول ، 99 سانتی متر طول و 30 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای یک تشک بادی یک نفره بوده و می توانید به راحتی و بدون مشکل کمبود فضا از این محصول استفاده نمایید . این ابعاد مناسب محصول نیز سبب این شده است تا وزن محصول بالا نرود و برای حمل و جابجایی آن نیز مشکلی نداشته باشید و بتوانید به راحتی این محصول را به همراه خود داشته باشید . البته ساک حمل مخصوصی که برای این محصول نیز تعبیه شده است سبب این شده است تا بتوانید به راحتی تشک را دردون آن قرار داده و به همراه خود حمل نمایید . تحمل وزن 136 کیلوگرمی این تشک بادی بست وی سبب این شده است تا در هنگام استفاده نگرانی بابت بروز مشکل برای محصول نداشته باشید و بتوانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید . 


جمع بندی

تشک بادی یک نفره بالش دار بست وی از جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات این شرکت می باشد که مناسب برای استفاده های دائمی در منزل و یا استفاده در سفر نیز می باشد که به کمک وزن کم ، ساک حمل مخصوص و تحمل وزن بالا می توانید از این محصول برای استفاده های مختلف خریداری نمایید . رویه ضد تعریق ، کف ضد آب و داشتن بالش سرخود را نیز می توان از دیگر ویژگی های مثبت این تشک بادی دانست . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید . 


نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
136 کیلو گرم
طول
188 سانتی متر
عرض
30 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی 220 ولت
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
شرکت بست وی
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای پمپ باد دو کاره
دارای بالش بادی سرخود
مناسب سنین مختلف
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...