تشک بادی یک نفره بالش دار188×99

کد : اینتکس 430313

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 136 کیلو گرم
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
1,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره بالش دار188×99 دارای ابعاد دقیق و جنس مقاوم بدنه عرضه در نمایندگی محصولات بادی با ارزان ترین قیمت در ایران

تشک بادی یک نفره بالش دار188×99 از سری محصولات شرکت بست وی که در ساخت انواع محصولات بادی از جمله تشک های بادی تجربه بسیاری دارد ، این تشک بالش دار نیز از منحصربه فرد ترین محصولات این شرکت می باشد که در دو نوع یک و دو نفره تولید و به بازار عرضه شده است این تشک نوع یک نفره آن می باشد که ابعاد مناسبی دارد طول این تشک بادی بالش دار 188 سانتی متر ، عرض آن 99 سانتی مر و ارتفاع آن 30 سانتی متز می باشد و دارای تحمل وزنی برابر 136 کیلو گرم می باشد. به همراه این محصول یک پمپ باد از نوع دستی مجزا وجود دارد که به استفاده آسان تر و راحت تر این محصول کمک بسیاری می کند .

بست وی اقدام به تولید سری جدیدی از تشک های بادی کرده است که ویژگی های بسیاری را به همراه داشته و بسیار سری در بازار فروش برای خود جایگاه مناسبی دست و پا کرده اند. تشک بادی یک نفره بالش دار188×99 یکی از این نوع تشک های می باشد که نوع دو نفر آن نیز تولید شده و در سایت اینتکس تهران در بخش تشک بادی به راحتی قابل دسترسی می باشد. این تشک های بادی دارای بالش بادی سرخودی می باشند که به راحتی استفاده از این محصول می افزاید. بست وی برند معتبری می باشد که با تولیداتی که تا به امروز داشته نشان داده که به راحتی می توان به این برند اعتماد کرد و با خیال راحت اقدام  به خرید محصول نمود. این برند دارای نمایندگی های فراوانی در جهان می باشد که اینتکس تهران نیز نمایندگی فروش محصولات این برند را بر عهده دارد 

طراحی : از زیباترین محصولاتی که این روز ها در بازار جایگاه مناسبی برای خود دست و پا کرده می توان به همین تشک بادی یک نفره بالش دار188×99 اشاره نمود که نوع بزرگتر این تشک نیز با همین شکل و شمایل طراحی شده است. طراحی این تشک به شکلی است که علاوه بر خانه در سفرهای مختلف نیز می توان از این تشک استفاده نمود که دلایل بسیار باعث این ویژگی مهم در این محصول شده که ساختار داخلی مقاوم و چند لایه یکی از این دلایل می باشد.

مشخصات فیزیکی : این تشک بادی دارای طول 188 سانتی متری ، عرض 99 سانتی متری و ارتفاعی برابر 30 سانتی متر می باشد که با توجه به همین ابعاد تشک بادی یک نفره بالش دار188×99 دارای تحمل وزنی برابر 136 کیلو گرم می باشد. جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی مخملی ،‌ جنس بخش کناری از پی وی سی  طرح چرم و جنس کف تشک از پی وی سی دولایه با مقاومت بالا می باشد که یکی از دلایل مقاومت بالا در این تشک همین امر می باشد. 


جمع بندی  :استفاده بر روی آب ویژگی ای می باشد که در تشک های بادی جدید می باشد و باعث استقبال بیشتری از این تشک های بادی شده است. دارا بودن وزن بسیار پایین 3.8 کیلوگرمی که استفاده از این تشک را آسان تر نموده ُ دارا بودن پمپ باد از نوع دستی مجزا ‌،‌ دارا بودن ویژگی ضد تعریق بودن ،‌ دارا بودن بالش بادی سرخود و دارا بودن سطح مواج از سایر ویژگی های تشک بادی یک نفره بالش دار188×99 می باشد.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
136 کیلو گرم
طول
188 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC دو لایه
جنس کف
وینیل دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی مجزا
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 3.8 کیلوگرم
ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
دارای سطح مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...