تشک بادی یک نفره با ابعاد 188×99

کد bestway 67539

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 120 کیلو گرم
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
1,955,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره با ابعاد 188×99 در مرکز فروش محصولات بادی و فروشگاه اصلی intex در تهران ، فروش تشک بادی یک نفره و دو نفره ارزان

تشک بادی دو نفره با ابعاد 188×99 از سری محصولات شرکت محصولات شرکت بست وی می باشد که در سه شکل با تفاوت ابعاد تولید شده است که دو نوع دو نفره و یک نوع یکنفره می باشد که این تشک یک نفره کوچکترین این تشک ها می باشد ، ابعاد این تشک طول: 188 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع آن 25 سانتی متر می باشد که با توجه به همین ابعاد تحمل وزنی بالغ بر 120 کیلوگرم را دارا می باشد. جنس رویه این تشک از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس کف آن از پی وی سی دو لایه می باشد. به همراه این محصول یک پمپ باد از نوع دستی وجود دارد که به استفاده راحت و آسان تر از این تشک کمک بساری می کند . شما می توانید برای خرید تشک بادی دو نفره با تلفن های تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس بگیرید 

تشک بادی یک نفره با ابعاد 188×99 یکی از تشک های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که اخیرا در بازار جهانی عرضه شده است. این محصول دارای زیبایی چشم نوازی بوده است و توانسته است تا توجه بسیاری از افرادری که به دنبال تشک بادی هستند را جلب کنداین تشک بادی دارای طراحی منحصر به فرد و بسیار زیبایی بوده که توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی این شرکت تبدیل شود. این محصول دارای فرم مستطیلی شکل بوده و رنگ آن نیز ترکیبی از آبی روشن و تیره می باشد. سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است که این موج ها باعث ضد تعریق شدن آن شده است و باعث می شود هنگامی که شما بر روی آن دراز می کشید فضای بسیار کمی بین بدن شما و سطح تشک ایجاد شده که باعث جریان یافتن هوا می شود و می تواند از عرق کردن بدن شما جلو گیری کند. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت .


ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی : این تشک بادی همانند سایر محصولات بادی بست وی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که باعث می شود تا فضای بسیار کمتری را درون منزل نسبت به تشک های ثابت اشغال کند تا شما بتوانید به راحتی از آن درون منزل، اتاق خواب و اتاق نشیمن استفاده کنید و دیگر نگران اشغال شدن فضای منزل خود نباشید چرا که این تشک بادی به راحتی جمع می شود. این محصول در ابعادی مطابق طول: 188 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع: 25 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. طراحان اینتکس به خوبی در طراحی ارتفاع آن دقت کرده اند که ارتفاع زیادی با زمین نداشته باشد و کودکان نیز بتوانند بر روی آن استراحت کنند و هنگامی که از روی تشک بر روی زمین افتادند مشکلی برایشان پیش نیاید. این تشک بادی دارای تحمل وزن 120 کیلو گرم می باشد و وزن آن نیز 2.7 کیلو گرم است که بسیار سبک تر از تشک های ثابت بود و یم توان به راحتی ان را حمل و جا به جا کرد.

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی : از مهمترین و اصلی ترین معیار هایی که بادی هنگام خرید به آن توجه نمود، جنس و کیفیت بدنه آن محصول می باشد. در واقع عمه ی افراد اولین چیزی را که هنگام خرید مد نظر دارند جنس آن محصول است و همیشه نگران هستند که دوام و کیفیت این محصول چگونه است. اما این بار شرکت بست وی توانسته است تا با تولید این تشک بادی با کیفیت تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و محصولی با کیفیت مرغوب را به مشتران خود ارائه کند. این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل با رویه مخمل بوده که این رویه سبب نرم تر شدن سطح تشک شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. وینیل معمولا مقاومت خوبی در برابر انواع دما داشته و به راحتی کیفیت خود را از دست نمی دهد. بخش کناری این محصول از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت آ در برابر فشار بسیار بالا می باشد و به راحتی می تواند اوزان سنگین را تحمل کند. قسمت کف این تشک بادی به صورت دو لایه طراحی شده است و می تواند مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز از خود نشان دهد. 

نحوه راه اندازی : برای راه اندازی این تشک بادی تنها به یک عدد پمپ باد احتیاج یم باشد که یک عدد از نوع دستی مجزا بر روی خود این محصول موجود می باشد. پس از آماده کردن پمپ تشک بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطحی کاملا صاف پهن می کنید. سپس درب دریچه هوای تشک را باز کرده و سری پمپ را در آن جا قرار می دهید. حال شروع به باد زدن تشک توسط پمپ می کنید. پس از این که تشک به اندازه کافی باد شد پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوا را می بندید. همچنین می توانید برای راهنمای بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه آن خودداری کنید.
  • روی تشک پرش و جامپینگ انجام ندهید.
  • تشک بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
120 کیلو گرم
طول
188 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی مجزا
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2.7 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موازی
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...