تشک بادی یک نفره با پمپ باد باتری خور

کد محصول : intex 67929

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,660,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره با پمپ باد باتری خور بست وی 2022 در سال جاری تولید شده است که می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید . این تشک بادی یک نفره بسیار نرم و راحت بوده و عنوان طبی بودن را یدک می کشد . تشک های بادی می توانند برای مسافرت ها نیز مناسب باشند ، چرا که وزن سبکی داشته و قابلیت حمل را دارند . تشک بادی یک نفره با پمپ باد باتری خور بست وی ، برای استفاده یک نفر طراحی شده است و می تواند وزن افراد بالغ را به خوبی تحمل کند . رویه آن به صورت مواج طراحی شده است تا افراد احساس راحتی داشته باشند . بست وی برای تولید تشک بادی یک نفره از لایه های پی وی سی استفاده کرده است و رویه آن را جیر در نظر گرفته است . طول این تشک 188 سانتی متر و عرض آن نیز 99 سانتی متر می باشد ، تا هر فرد بتواند به راحتی بر روی آن جا شود . از ویژگی های این تشک بادی می توانیم به داشتن یک پمپ باد اشاره کرد که در بدنه آن قرار داده شده و جداگانه نیست . این پمپ باد با کمک باتری های قلمی کار کرده و می تواند به سادگی راه اندازی تشک بادی را در کمترین زمان انجام دهد . فروشگاه تشک بادی اینتکس تهران اولین فروشنده محصولات بادی در ایران با قیمت های منصفانه و ارزان در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

  • طول : 188 سانتی متر
  • عرض : 99 سانتی متر
  • ارتفاع : 30 سانتی متر
  • جنس بدنه : پی وی سی با رویه جیر
  • پمپ باد : دارد
  • نوع پمپ باد : باتری خور
  • برند تولیدی : بست وی
  • کد محصول : intex 67929

تشک بادی یک نفره با پمپ بادی باتری خور از دیگر تشک های بادی یک نفره برند بست وی می باشد که در سال جدید میلادی می توانستیم آن را در کاتالوگ این شرکت مشهور مشاهده کنیم . تشک های بادی یک نفره کاربردهای بسیاری دارند می توانید از آن ها علاوه بر محیط های خانگی و محل کار در مسافرت ها و کمپینگ ها نیز استفاده کنید زیرا وزن کمی دارند و قابلیت جا به جایی آن ها به راحتی وجود دارد . کیفیت ساخت بدنه این محصول بسیار بالاست و برای ساخت آن از برترین تکنولوژی های روز استفاده شده است تا بهترین عملکرد را در هنگام استفاده از خود به نمایش بگذارد ، اگر شما هم همانند بسیاری از افراد قصد خرید تشک بادی بست وی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصول را برای شما به نقد و بررسی بگذاریم .

با نگاهی به بدنه این تشک بادی در همان ابتدا متوجه می شویم که دیگر نیاز به همراه داشتن بالش بادی نداریم ، زیرا این محصول در بخش بالایی خود دارای یک بالش بادی سرخود سراسری می باشد که داری ارتفاع استاندارد است و به خوبی می تواند نقش بالش را برای شما ایفا کند . رنگ بدنه این تشک بادی تیره می باشد و این امر باعث می شود که لک ها را بر روی خود نشان ندهد اما باید بدانید که رویه این محصول به صورت کامل قابل شستشو می باشد و می توانید با استفاده از پارچه های نم دار آن را تمیز نگه دارید . در بخش کناری این محصول نام برند سازنده به رنگ سفید درج شده است و به طور کلی می توان گفت که ظاهری زیبا و دوست داشتنی را به خود اختصاص داده است . 

نکته قابل توجه بدنه این تشک بادی بست وی ، رویه ضد تعریق آن می باشد ، جایی که از رویه مواج استفاده شده است تا به خوبی گردش هوا در میان بدن و سطح تشک اتفاق بیوفتد و به بهترین شیوه از تعریق بدن جلوگیری به عمل آورد . در بخش بالایی این تشک بادی از پمپ باد برقی استفاده شده است ، پمپ بادی که به صورت باتری خور است و قدرت انتقال باد بالایی دارد . با استفاده از این پمپ باد می توانید تشک بادی را در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای باد کنید و به استفاده از آن بپردازید ، این پمپ به صورت برقی است و برای باد کردن کافیست اهرم روی آن را بچرخانید و پس از روشن شدن پمپ منتظر باد شدن تشک بادی بمانید . در بخش کناری این پمپ دریچه تخلیه نیز قرار داده شده است که سرعت بالای خالی کردن باد داخلی تشک را برای شما فراهم می کند .

جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی مخمل می باشد که کیفیت ساخت بالا را به همراه نرمی خاصی که دارد برای شما فراهم می کند و باعث می شود تا خوابی راحت و لذت بخش داشته باشید . در بخش های کناری و کف این محصول نیز از پی وی سی چرمی استفاده شده است که قدرت بالایی را برای نگهداری وزن افراد بر روی خود به وجود می آورد و می تواند وزن یک نفر بزرگسال تا 136 کیلو گرم را بر روی خود نگهداری کند . این تشک بادی یک نفره با توجه به وزن 3.5 کیلو گرمی که دارد می تواند بهترین انتخاب برای استفاده در مسافرت ها و کمپینگ ها باشد زیرا به راحتی می تواند وزن این محصول را با خود حمل کرده و به همراه داشته باشید . طول این تشک بادی 188 سانتی متر می باشد و طولی همانند تخت های چوبی را در اختیار شما قرار می دهد که باعث می شود افراد قد بلند نیز بتوانند از آن استفاده کنند . برای خرید این تشک بادی می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کرده و آن را در محل کار ، خانه و مسافرت ها استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...