تشک بادی یک نفره برای کوهستان

کد : اینتکس 54567

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 188سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
1,990,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره کوهستان محصولی زیبا و کم حجم که با قیمت ارزان در فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی فروش تشک بادی intex عرضه می گردد .

تشک بادی یک نفره کوهستان یکی از محصولات ساخته شده برای شرایط کوهستان و همچنین کاربردی ترین تشک های بادی موجود در بازار می باشد که تا کنون توانسته نیاز بسیاری از افراد را در مسافرت های طولانی مدت و یا در کوهنوردی و استفاده در کوهستان بر طرف کند. این تشک چند ویژگی بسیار مهم داشته که آن را برای استفاده در شرایط خاص مناسب می کند.یکی از این ویژگی ها قابلیت حمل بالای آن است که با وجود وزن و حجم کم میتوانید آن را به سادگی با خود حمل کرده  و می توان آن را در کوله پشتی قرار داده و به بدون کوچکترین مشکلی آن را جابجا کرده و در مکان مناسب آنرا آماده استفاده کنید. وزن تشک نیز با توجه به ابعاد آن کاملا مناسب بوده و در میان سبک ترین تشک های بادی بازار قرار میگیرد. دومین ویژگی تشک نیز جنس و کیفیت بدنه آن است، این محصول می تواند در شرایط بسیار سختی در کوهستان و درون چادر مسافرتی بدون مشکل خاصی مورد استفاده قرار گیرد.این تشک بادی به دلیل اینکه برای شرایط نامساعد طراحی شده جنس بسیار باکیفیتی داشته که این جنس از نوع PVC بوده و در مقابل فشار و ضربه بسیار مقاوم است . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید این محصول با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

تشک بادی یک نفره برای کوهستان

تشک بادی یک نفره برای کوهستان یک محصول دیدنی و جذاب است که با دارا بودن ساختار فوق العاده با کیفیتی که داراست سبب شده تا با خیال راحت این محصول را خریداری نموده و از ان در تفریحات و استراحت های کوهستانی ، کمپینگ و یا هر مکان دیگری بهره برده و رضایت مند شوید. در همین رابطه و با توجه به نیاز شما عزیزان سعی داریم تا در این مقاله به بررسی کامل این محصول پرداخته و خصوصیات خوب این کالا را برای شما شرح دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از نکات مهمی که در خصوص این محصول باید به ان اشاره کنیم بحث طراحی و ارگونومی ساخت این کالاست که با دارا بودن ظاهری شکیل و جذاب سبب شده تا با خیال راحت این کالا را در سبد خرید خود جای داده و از داشتن ان لذت ببرید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این کالا دارای ظاهری مستطیلی شکل می باشد که این ظاهر سبب شده تا فرد استفاده کننده از این محصول به بهترین شکل ممکن بر روی این تشک به استراحت بپردازد. گوشه ها و لبه های کناری این محصول نیز به صورت گرد طراحی و تولید گردیده است که باعث شده تا این محصول از حالت سادگی خارج شده و به شکل زیبا تولید شود. هم چنین در داخل و بر روی لبه اصلی این کالا نیز شیار هایی به چشم می خورد که این شیار ها باعث شده تا بتوانید به بهترین شکل ممکن بر روی این محصول به استراحت پرداخته و هم چنین در کنار نرمی و راحتی که برای شما به ارمغان می اورد ، باعث می شود تا از تعریق بیش از اندازه شما هم جلوگیری به عمل اید که یکی از ویژگی های خوب طراحی این کالا خواهد بود. هم چنین رنگ این محصول هم به صورت یکدست خاکستری می باشد.

جنس بدنه

این تشک بادی تولید شده از بدنه ای با جنس PVC مخملی می باشد که یکی از با کیفیت ترین و جذاب ترین جنس های موجود در بازار بوده و به سادگی هم دچار اسیب نخواهد شد. هم چنین بخش های کناری این محصول را PVC و کف این کالا نیز از نوع PVC دو لایه طراحی شده است. هم چنین دارا بودن سطح مواج و شیار دار و ضد تعریق این محصول هم از دیگر مزایای خوب این محصول به شمار می رود.

ابعاد و وزن : این محصول ساخته شده در طول 188 سانتی متر ، عرض 80 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 23 سانتی متر می باشد که قطعا این ابعاد برای یک فرد بزرگسال مناسب بوده و با خیال راحت می تواند در این قسمت مشغول استراحت شود. هم چنین این محصول وزن بسیار کمی داشته و قادر است تا 100 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود به سادگی تحمل کند که از ویژگی های خوب این کالا به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری : شما جهت راه اندازی این کالا نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت که با استفاده از ان بتوانید به سادگی این کالا را راه اندازی نموده و از ان استفاده کنید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که بر روی این تشک یک سری دریچه باد تعبیه شده است که با استفاده از ان ها شما قادر خواهید بود که به سادگی این تشک را باد کرده و از ان استفاده نمایید. نکته مهم در خصوص این محصول این است که سعی کنید تا در هنگام باد کردن از بیش از اندازه باد کردن این تشک خودداری کنید تا امکان اسیب دیدن ان کاهش یابد. هم چنین سعی کنید تا از ضربه زدن به بخش های مختلف این محصول و هم چنین سوراخ کردن این کالا هم خودداری نمایید تا سلامت این محصول حفظ شده و با خیال راحت بتوانید از ان استفاده کنید.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره برای کوهستان یک محصول فوق العاده دیدنی و با کیفیت است که استفاده از ان برای کمپینگ در کوهستان ، جنگل ، فضای باز و ... را پیشنهاد کرده و می توانید از این کالا برای تمام سنین استفاده نمایید که از ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود. این کالا هم اکنون با قیمت ارزان و کیفیت بالا از طریق سایت فروشگاه اینتکس در ایران قابل خرید خواهد بود.

نوع
خانگی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
188سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...