تشک بادی یک نفره بست وی

کد Bestway 67379

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 200کیلو گرم
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 137 سانتی متر
12%
2,480,000
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره کامفورت بست وی از تشکهای بادی طبی و ضد تعریق این شرکت بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل می باشد. محصولی با ابعاد طول: 185 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر و ارتفاع: 22 سانتی متری برای استفاده هر نوع مصرف کننده ای بخصوص بیماران عضلانی و استخوانی بسیار مناسب خواهد بود. کالایی که تحمل وزن  100 کیلوگرمی داشته و در یک رنگ تولید می شود. این کالا در واقع یه دلیل داشتن وزن سبک می تواند گزینه ای خوبی نیز برای مسافرت های مختلف و حتی در درون چادر های مسافرتی باشد. تشک بادی یک نفره کامفورت بست وی یکی دیگر از محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با قیمت ارزان و مناسب عرضه می گردد .

تشک بادی یک نفره بست وی از سری محصولات بست وی می باشد که در اینتکس تهران عرضه می شود ، اینتکس تهران نمایندگی برند های بسیاری را برعهده دارد ولی بست وی یک از موفق ترین این برند های می باشد که که با محصولات بسیاری که داشته توانسته است نظر خریداران به خود جلب کند این یرند بسیار بزرگ و نامدار در عرصه تولید محصولات بادی می باشد و صادر کننده این تولیدات به سایر کشور ها بوده و دارای نمایندگی های بسیاری در همان کشور ها است. انواع تشک بادی در سایت اصلی اینتکس ایران تهران وجود دارد که تشک بادی یک نفره بست وی نیز یکی از این محصولات می باشد که هر خریداری می تواند به راحت ترین شکل به این محصول دسترسی داشته و آن را به سبد خرید خود بیفزاید .


طراحی : طراحی و شکل ظاهری این تشک بسیاری سیک و مشتری پسند است و نسبتا ساده طراحی شده ، تجربه ثابت کرده که بست وی برندی نیست که از کنار موضوع مهم طراحی ساده بگذرد و از این رو به طراحی هر محصولی توجه بسیاری دارد ، چه از نظر شکل ظاهری و چه از نظر ساختار محصول که به کیفیت آن بستگی دارد و این موضوع را می توان با توجه به تولیدات قبلی این برند به وضوح درک کرد. تشک بادی یک نفره بست وی نیز در نوع خانگی ، سفری طراحی شده و به دلیل ویژگی هایی که دارد به راحتی می توان در انواع سفر استفاده نمود.


مشخصات فیزیکی : این محصول برای استفاده یک نفر تولید شده و این از نامی که برای آن انتخالب شده کاملا پیداست و شکل ظاهری این محصول نیز همین را نشان می دهد. دارا بودن جنس مناسب در ساختار تشک نیز از ویژگی های تشک بادی یک نفره بست وی می باشد. جنس رویه تشک از پی وی سی مخملی با نرمی و لطافت بسیار مناسب ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس کف از پی وی سی دولایه بادی می باشد. طول این تشک نیز برابر با 185 سانتی متر ، عرض تشک 76 سانتی متر و ارتفاع تشک برابر با 22 سانتی متر می باشد. 

جمع بندی : با توجه به ویژگی ها ، ابعاد و جنس بخش های مختلفی که این تشک بادی دارد تشک بادی یک نفره بست وی دارای مقاومت بسیار خوبی نیز در تحمل وزن دارد و مقاومت این تشک برابر 100 کیلوگرم می باشد. وزن سبک این تشک باعث شده از تشک بتوان به راحتی در سفر استفاده کرد چراکه جابجایی در سفر مهم بوده و جابجایی این محصول نیز با این وزن پایین بسیار راحت و آسان است. رویه این تشک بادی مواج بوده و برای بیماران عضلانی بسیار مناسب است و راحتی بسیاری دارد که برای استراحت مناسب می باشد.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
200کیلو گرم
طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3.3 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موج دار طبی
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...