تشک بادی یک نفره دو تکه سبز کودک

bestway 43721

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 60 کیلو گرم
  • طول: 152 سانتی متر
  • عرض: 89 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمت ارزان و مناسب در تنها نمایندگی و مرکز تخصصی فروش محصولات بادی در ایران عرضه می گردد

تشک بادی یک نفره اینتکس دو تکه سبز کودک یکی از سبک ترین و شیک ترین تشک های بادی تولید شده برای سنین کودکان و خردسالان بوده که دارای یک تشک بادی مجزا در درون بدنه خود می باشد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و به دلیل داشتن طراحی مواج در قسمت رویه خود از قابلیت ضد تعریق بودن برخوردار می باشد. این تشک بادی دارای دیواره های بادی بوده که باعث می شود تا کودکان شما هنگام خواب بر اثر حرکت مانع خارج شدن از تشک شود. یکی از ویژگی های خوب این محصول داشتن وزن سبک و تولید شده در سه رنگبندی مختلف بوده تا بازه انتخاب مصرف کننده را افزایش دهد. این کالا توسط انواع پمپ های باد محصولات بادی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود .


تشک بادی یک نفره دو تکه سبز کودک محصولی زیبا و بی نظیر می باشد که دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا و جذاب می باشد به همین جهت این محصول از محبوبیت خاصی میان کودکان برخوردار می باشد به همین جهت این محصول در لیست پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس قرار گرفته است . بدنه این محصول کاملا از مخمل جیر می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای کودکان 1 تا 10 سال می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل چیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت کودک شما در زمان استفاده احساس راحتی بیشتری خواهد کرد و با توجه به طبی و ضد تعریق بودن آن می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . این محصول دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب می باشد که شما می توانید رد مکان های مختلف از آن استفاده نمایید و همچنین با توجه به وزن مناسب این محصول برای شما این شرایط را فراهم می کند که به راحتی آن را حمل نمایید . تشک بادی یک نفره کودک دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که یک خرید مطمئن را انجام دهید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی یک نفره کودک با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی این محصول بپردازیم ....

جنس بدنه : 

تشک بادی یک نفره کودک دارای بدنه ای بسیار مقاوم از جنس مخمل می باشد که قابل استفاده برای کودکان می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر ضد تعریق می باشد که بسیار نرم و راحت بوده به همین جهت کودک شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهد کرد. 

طراحی و ساخت : 

تشک بادی یک نفره کودک دارای ساختاری مستطیلی شکل می باشد که مناسب برای استفاده یک نفر کودک می باشد . این محصول از دو رنگ سبز و سفید تشکیل شده که بسیار زیبا می باشد به همین جهت این محصول مورد توجه بسیار از کودکان قرار گرفته است . این محصول از دو تکه مجزا تشکیل شده که دارای لبه نیز می باشد به همین سبب کودک شما در آن فرو خواهد رفت و از افتادن کودک جلوگیری می کند . 

ابعاد و وزن : 

این محصول دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در در مکان های مختلف مانند منزل و ویلا استفاده نمایید . این محصول دارای ابعاد ( طول : 152 سانتی متر ، عرض : 89 سانتی متر : ارتفاع : 18 سانتی متر ) می باشد که طبق استاندارد های جهانی تولید شده است . ابعاد بسته بندی این محصول بسیار مناسب می باشد و همچنین با توجه به وزن کم آن شما می توانید آن را داخل ساک قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید . 

مراقبت و را اندازی : 

این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر وزن بالا و ضربه می باشد اما برای افزایش طول عمر این محصول می بایست از پرش بروی آن جلوگیری کرده ، از باد کردن بیش از حد خودداری نمایید و همچنین از اشیا تیز دور نگهداری نمایید . برای راه اندازی این محصول باید آن را بروی یک سطح صاف قرار داده و به کمک پمپ باد برقی و یا دستی از محفظه های بادی که بروی محصول طراحی شده محصول خود را باد کرده و از آن استفاده نمایید . 

جمع بندی : 

تشک بادی یک نفره دو تکه سبز کودک محصولی با کیفیت و زیبا می باشد که دارای بدنه از جنس مخمل جیر می باشد که که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای کودکان 1 تا 10 سال می باشد . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد و با توجه به رویه مخملی که دارد به نرمی و راحتی آن افزوده است . این محصول دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در مکان های مختلف مانند منزل و هتل ها استفاده نمایید . این محصول را می توانید با یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . شرکت اینتکس برای رضایت بیشتر مشیتریان خود یک مهلت تست 48 ساعته بروی محصول خود قرار داده تا شما بتوانید یک خرید مطمئن را انجام دهید . این محصول را می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد و در صورت داشتن سوال و مشکل با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 



نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
60 کیلو گرم
طول
152 سانتی متر
عرض
89 سانتی متر
ارتفاع
18 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت جیلانگ
دارای سطح موازی
دارای یک تشک مجزا
ابعاد بسته بندی: 30 در 25 در 7 سانتی متر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...