تشک بادی یک نفره راحتی

کد bestway 67۳۳۳

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 140 کیلو گرم
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 73 سانتی متر
1,840,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره راحتی محصولی متفاوت و زیبا می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد .

تشک بادی یک نفره راحتی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که جایگزین مناسبی برای تشک های پشمی می باشد . این محصول دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول در مکان های مختلف مانند منزل ، ویلا و در محل کار به عنوان استراحت های روزمره استفاده نمایید و به راحتی می توانید آن را با خود حمل نمایید . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که کاملا ضد تعریق می باشد به همین جهت از این محصول می توانید مدت زمان بیشتری استفاده نمایید . 

بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که به مقاومت و استحکام این محصول افزوده است به همین سبب این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . این محصول را شما می توانید با یک پمپ دستی کوچک یا برقی به راحتی در کمترین زمان باد کرده و از آن استفاده نمایید و همچنین در زمانی که از تشک استفاده نمی کنید می توانید به راحتی باد آن را تخلیه کرده و به ابعاد کوچک تبدیل کرده و داخل ساک خود قرار داده و با خود حمل نمایید . این محصول با توجه به رویه مواجی که دارد جاهای خالی بدن را پر کرده و از درد در قسمت کمر و گردن کاملا جلوگیری می کند به همین جهت این محصول  برای کسانی که درد های استخوانی و مفصلی دارند مناسب می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی یک نفره راحتی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند .

تشک بادی یک نفره راحتی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در سال 2017 توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است . بدنه این محصول از جنس pvc  سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول کاملا از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواخید کرد . این محصول با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد به راحیت قابل حمل می باشد و می توانید در مکان های مختلف مانند منزل و ویلا از این محصول استفاده نمایید . این محصول را شما می توانید با یک پمپ باد دستی و یا برقی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . شرکت اینتکس برای رضایت بیشتر مشتریان خود یک مهلت تست 48 ساعته بریو محصولا خود قرار داده تا یک خرید مطمئن را انجام دهید . شما می توانید با مراجعه به سای اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی یک نفره راحتی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . در ادامه قصد داریم به نقد و بررسی این محصول بپردازیم ... 

جنس بدنه : تشک بادی یک نفره راحتی دارای بدنه از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین سبب این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد و در لایه های آن الیاف ابریشم وجود دارد که به نرمی و راحتی این محصول افزوده است به ممین جهت شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . 

طراحی و ارگونومی : تشک بادی یک نفره راحتی به شکل مستطیلی تولید شده است و مناسب برای استفاده یک نفر می باشد . رویه این محصول کاملا مواج می باشد که باعث طبی شدن این محصول می شود و همچنین این محصول ضد تعریق می باشد به همین جهت شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . کناره این محصول از به رنگ قهوه ای می باشد که زیبایی خاصی به این محصول بخشیده است . 

ابعاد و وزن : تشک بادی یک نفره راحتی دارای ابعاد بسیار مناسب می باشد که برای شما این شراییط را فراهم می کند که در از این محصول در مکان های مختلف مانند منزل و ویلاها به راحتی استفاده نمایید . این محصول را می تتوانید به ابعاد کوچک تر تبدیل کرده و به راحتی با خود حمل نمایید و در مسافرت نیز استفاده نمایید . 

مراقبت ، نگهداری و راه اندازی : بدنه این محصول بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد اما باید از پرش و جامپینگ بروی محصول خودداری نمایید و همچنین باید این محصول را از شی نوک تیز دور نگهداری کنید تا صدمه ای به محصول وارد نشود . برای نگهداری و راه اندازی این محصول باید آن را بروی یک سطح صاف قرار داده و سپس از دریچه های بادی که بروی محصول تعبیه شده محصول خود را به کمک یک پمپ باد دستی و یا برقی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید و در صورت استفاده نکردن از آن می توانید باد محصول را تخلیه کرده و به ابعاد کوچک تر تبدیل کرده و به راحتی با خود حمل نمایید . 

جمع بندی : تشک بادی یک نفره راحتی از سری محصولات با کیفیت شرکت اینتکس ایران می باشد که بهترین جایگزین برای تخت خواب های چوبی می باشد . این محصول با توجه به بدنه مقاومی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در مکان های مختلف مانند منزل و ویلا استفااده نمایید . این محصول با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که به راحتی آن را در کوله پشتی خود قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که کاملا ضد تعریق می باشد به همین جهت شما در زمان استفاد حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . این محصول را می توانید به کمک یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول دارای تحمل وزن بسیار بالا می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . شک بادی یک نفره راحتی دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند ه با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . این محصول را شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب و ارزان از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید و در صورت داشتن سوال و یا مشکل با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
140 کیلو گرم
طول
191 سانتی متر
عرض
73 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
-
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موازی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...