تشک بادی یک نفره طبی

کد bestway 67446

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 110 کیلو گرم
  • طول: 185 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره طبی از منحصر به فرد ترین تشک های بادی شرکت بست وی که با ارزان ترین قیمت ها در شرکت اینتکس تهران عرضه شده است

تشک بادی یک نفره طبی از سری محصولات شرکت بست وی در نوع خانگی،سفری با ویژگی های منحصربه فرد و زیبایی خاص با ابعاد مناسب ، طول این تشک 185 سانتی متر ، عرض 76 سانتی متر و ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد که با توجه به همین ابعاد تحمل وزنی برابر 227 کیلو گرم را دارد ک در نوع خود قابل توجه می باشد. جنس رویه این تشک از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس کف از پی وی سی دولایه می باشد که باعث مقاومت بالای این محصول شده است. به همراه این محصول یک پمپ باد از نوع دستی مجزا نیز وجود دارد که به استفاده آسان از این محصول کمک بسیاری می کند و به صورت رایگان در اختیار مشری قرار می گیرد . شما می توانید این محصول را با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس ایران خریداری نمایید . 

تشک بادی یک نفره طبی از جدید ترین و زیبا ترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این تشک بادی به دلیل طراحی بسیار شیک و زیبایی که دارد توانسته است تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از پرفروش ترین تشک های بادی این شرکت تبدیل شود. فرم کلی این تشک بادی به صورت مستطیلی شکل بوده و دارای رنگ سبز نیز می باشد. سطح این تشک به صورت مواج طراحی شده که دارای خاصیت ضد تعرق می باشد. طریقه کار این موج ها به این صورت است که هنگامی که شما بر روی آن قرار می گیرید، فضای بسیار کمی بین بدن شما و سطح تشک ایجاد شده که باعث جریان یافتن هوا می شود و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. تشک های بادی معمولا دارای مزیت هایی نسبت به تشک های ثابت می باشند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت .


ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

این تشک بادی همانند سایر محصولات بادی بست وی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده و فضای بسیار کمتری را در منزل نسبت به تشک های ثابت اشغال می کند و می توان به راحتی از آن در منزل، محل کار، اتاق خواب، اتاق نشیمن و خانه های دانشجویی استفاده کرد. طول این محصول 185 سانتی متر، عرض آن 76 سانتی متر و ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد که ارتفاع آن نیز استاندارد بوده و کاملا بی خطر برای کودکان نیز می باشد. تحمل وزن این تشک بادی 110 کیلو گرم بوده که مناسب استافده افراد سنگین وزن نیز می باشد. همچنین وزن این محصول 1.9 کیلو گرم بوده که بسیار سبک تر از تشک های ثابت می باشد و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. این تشک بادی دارای ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی بوده که به آسانی درون صندوق عقب ماشین با کمترین اشغال فضا جا شده تا بتوان آن را با خود به سفر برد و درون چادر های مسافرتی از آن استفاده کرد.

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی :

یکی از مهمترین و اصلی ترین معیار هایی که هنگام خرید یک محصول بادی باید به آن توجه نمود، جنس و کیفیت بدنه آن محصول است. چرا که محصولات بادی دارای یک سری حساسیت می باشند که بایستی در تولید آن ها از متریال مرغوبی استفاده کرد. معمولا تمام افراد هنگامی که می خواهند محصولی را خریداری کنند دارای یک سری نگرانی از بابت دوام و کیفیت محصول می باشند که این بار شرکت بست وی توانسته است با تولید این تشک بادی با کیفیت تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و در نتیجه محصولی با کیفیت بسیار مرغوب را به مشتریان خود ارائه می دهد. این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل با روکش مخمل بوده که این روکش سبب نرم تر شدن سطح تشک شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری این محصول از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار دارد. قسمت کف آن نیز به صورت دو لایه طراحی شده است که علاوه بر ضد آب بودن مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز و پاره شدن دارد.

نحوه راه اندازی تشک بادی :

برای راه اندازی این تشک بادی تنها به یک پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع دستی مجزا بر روی خود این محصول موجود می باشد. پس از آماده کردن پمپ، تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. درب دریچه هوای تشک را باز کرده و سری پمپ را در ان قسمت قرار می دهید. پس از این که تشک توسط پمپ باد شد و فرم کلی خود را گرفت پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای تشک بادی را می بندید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید .


مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تشک بادی جلو گیری کنید.
  • هنگام باد زدن حواستان باشد که بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری کنید.
  • تشک بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
110 کیلو گرم
طول
185 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی مجزا
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 1.9 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای بیماران
ضد تعرق
دارای سطح مواج
قابلیت طبی و درمانی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...