تشک بادی یک نفره مخملی سبز رنگ

کد ۷۷۹۸۷

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 120 کیلو گرم
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
2,075,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره مخملی سبز رنگ از سری محصولات جدید کامفورت ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان و مناسب

تشک بادی یک نفره مخملی سبز رنگ از سری محصولات جدید کامفورت با ویژگی های منحصرفرد که به تازگی وارد بازار شده است و زیبایی خاصی  دارد. این تشک در نوع خانگی، سفری طراحی شده است و برای استفاده یکنفره می باشد و همچنین ابعاد این تشک برای استفاده یک نفر بسیار مناسب می باشد.ابعاد این تشک بادی طبق استاندارد های شرکت اندازه گیری شده و برای استفاده های یک نفره طراحی شده اما هنکام استفاده تمام فضای تشک گرفته نخواهد شد و کمی فضای اضافی برای راحتی بیشتر وجود دارد.  طول این تشک بادی یکنفره 188 سانتی متر ، عرض تشک 99 سانتی متر و ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد و با توجه به این ابعاد دارای تحمل وزن مناسبی می باشد که 120 کیلوگرم می باشد. جنس بخش های مختلف این تشک نیز از نوع PVC میباشد که استفاده از ماده در مقاومت کلی تشک در مقابل فشار بسیار تاثیر گذار است و شما میتوانید به راحتی و بدون نگرانی از این تشک استفاده کنید .

تشک بادی یک نفره مخملی سبز رنگ محصولی دقیق و با کیفیت است که ساختار بسیار منظمی دارد. این محصول به گونه ای طراحی شده که فرد استفاده کننده از ان می تواند به راحتی پس از دراز کشیدن بر روی این محصول نرمی و لطافت را احساس کند. ساختار این محصول هم به گونه ای است که مستطیلی شکل بوده و فوق العاده دقیق و همانند سایر محصولات موجود در بازار می باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی کامل این محصول بپردازیم.

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مواردی که باید به ان اشاره کرد نوع ساخت و ارگونومی این محصول است که به صورت کاملا دقیق و شکیل ساخته شده است. در همین خصوص باید عنوان کرد که بدنه اصلی این کالا به صورت مستطیلی شکل بوده و دقیقا همانند تشک های موجود در بازار است. ساختار این تشک به صورت یک لایه می باشد که بخش های کناری ان به صورت یکدست مشکی رنگ بوده و رویه اصلی این محصول هم سبز می باشد. این تضاد رنگی باعث شده تا این محصول فوق العاده به چشم امده و بسیار زیبا و جذاب باشد. هم چنین رویه اصلی این تشک نیز به صورت موازی و با خطوط شیار دار طراحی شده است که فوق العاده با کیفیت بوده و نرمی و احساس راحتی را برای شما به ارمغان اورده است.

جنس بدنه


جنس بدنه هم یکی از مواردی است که باید در هنگام خرید به ان توجه ویژه ای کرد. در همین خصوص باید عنوان کرد که رویه اصلی این محصول به صورت مخملی بوده و از جنس PVC ساخته شده است. هم چنین بخش های کناری این کالا هم به صورت مات طراحی شده که فوق العاده شکیل و زیباست. علاوه بر این ها کف این محصول هم از نوع PVC بوده و به صورت دو لایه طراحی و تولید گردیده است.

ابعاد و وزن

وزن بسته بندی کلی این تشک تنها 3.3 کیلو گرم می باشد. این بدین معناست که به راحتی می توانید این محصول را با خود جا به جا کنید. علاوه بر این ها طول این محصول 188 سانتی متر ، عرض ان 99 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این کالا هم 22 سانتی متر می باشد. هم چنین این تشک تا 120 کیلو گرم وزن را هم می تواند بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل قبولی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این تشک بادی در داخل بسته بندی خود یک عدد پمپ باد دستی مجزا را هم دارا می باشد. در همین خصوص باید عنوان کرد که پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی به راحتی باید به دنبال محفظه باد این کالا بگردید. پس از پیدا کردن ان ها می توانید به وسیله همین پمپ باد به سادگی و در عرض چند دقیقه این کالا را باد کرده و از ان استفاده کنید. هم چنین برای جمع کردن این محصول و در مواقعی که نیاز به استفاده از ان ندارید می توانید به راحتی محفظه باد این کالا را باز کرده و سپس با مقداری فشار اقدام به خارج کردن باد داخلی این کالا بپردازید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید به چند نکته توجه کنید. در ابتدا از سوراخ کردن این محصول بپرهیزید تا اسیب نبیند. هم چنین از پریدن بر روی این تشک هم بپرهیزید. علاوه بر این ها در هنگام باد کردن این محصول هم باید از بیش از اندازه باد کردن این محصول هم بپرهیزید.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره مخملی سبز رنگ یک کالای با دوام ، خاص و شکیل است که ساختاری فوق العاده با دوام دارد. هم چنین رنگ این محصول هم به گونه ای است که چشم ها را به خود خیزه کرده و بسیار جذاب می باشد. در کنار این موارد باید به نشیمنگاه مواج و موازی این محصول هم اشاره نمود که بسیار با کیفیت است. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
120 کیلو گرم
طول
188 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC مات
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی مجزا
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
وزن بسته بندی: 3.3 کیلوگرم
دارای نشمینگاه مواج موازی
قابلیت ضد تعرق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...