تشک بادی یک نفره چند کاره کودک

کد کالا intex 33909

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی، کوهنوردی، خانگی
  • تحمل وزن: 136 کیلو گرم
  • طول: 145 سانتی متر
  • عرض: 68 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی چند کاره کودک رنگ ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی فروشگاه اینتکس تهران  با قیمت ارزان در مرکز فروش تشک بادی intex

تشک بادی چند کاره کودک رنگ از جدیدترین تشک های بادی سال و همچنین از سری محصولات سال 2017 شرکت کلمن می باشد که با طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی روانه بازار شده است. این محصول دارای رویه کاملا جیر و ضد تعریق می باشد که با سطح مواج استانداردی همراه شده است که باعث می شود حسی مشابه تشک های بادی سنتی به شخص منتقل شود و هنگام استفاده از آن استراحتی لذت بخش را تجربه خواهی کرد.بخش زیرین این تشک نیز ساخته شده از وینیل براق میباشد ک ه مقوما تشک را دو چندان کرده است . ابعاد این تشک بادی  کاملا استاندارد می باشد و به نوعی در دسته تشک های بادی یک نفره کامپکت بازار به حساب می آید با این وجود بسته بندی آن بسیار کوچک می باشد و می توانید آن را به سادگی حمل کرده و در شرایط مختلف استفاده کنید. این محصول به صورت قابل حمل طراحی شده تا بتوانید به سادگی آن را جابجه کند و در هر مکانی آن را مورد استفاده قرار دهید و همچنین این تشک بادی  دارای ساک حمل در بسته بندی می باشد که شما را از صرف هزینه اضافی و جداگانه بی نیاز می کند . برای تهیه تشک بادی می توانید به تنها نمایندگی intex مراجعه نمایید . 






تشک بادی یک نفره چند کاره کودک از سری محصولات زیبا و با دوام کمپانی کلمن آمریکا بوده که برای کودکان طراحی و ساخته شده است . ما در این مقاله این تشک کودک را نقد و بررسی می کنیم و مزایا و معایب آن را به طور کامل برای شما شرح می دهیم تا از محصولی کهبرای کودک دلبند خود می خواهید خریداری نمایید ، اطلاعات کاملی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و به رنگ آبی روشن است که دارای ساختاری مواجی و ضد تعرق می باشد . در زمانی که کودک شما از این محصول استفاده می کند ، باد از میان این لایه های مواجی شکل عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت . این محصول بسیار نرم و لذت بخش بوده که بدون شک کودک شما از استفاده از آن احساس خوش آیندی را خواهد کرد .

جنس بدنه

در خصوص جنس بدنه اینمحصول باید ذکر کرد که جنس این تشک بادی از وینیل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی را خواهد داشت .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 145 سانتی متر ، عرض : 68 سانتی متر ، ارتفاع : 15 سانتی متر ، تحمل وزن : 136 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 3 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و ه آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول تنها شما به یک پمپ دستی و یا برقی احتیاج دارید ، تا آن را درون محفظه این تخت بادی کرده و در عرض سه الی چهار دقیقه محصول کودک خود را باد کرده تا فرزندتان از آن استفاده کند . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این کالا باید ذکر کرد مه به هیچ وجه افراد بزرگسال و بالغ از این کالا استفاده نکنند ، همچنین وسایلات تیز را به آن نزدکی نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد می توانید آن را با برچسب تعمیر ، تعمیر کرده و یا به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

تشک بادی یک نفره چند کاره کودک از محصولات بسیار زیبا و با کیفیت بوده که توسط کمپانی کلمن آمریکا طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و به رنگ آبی روشن می باشد . جنس بدنه این محصول از وینیل بوده و دارای کیفیت و مقاومتبسیار بالایی است . این محصول ساختار مواجی شکلی را داشته و به همین دلیل ضد تعرق می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، سفارش داده و در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .


نوع
مسافرتی، کوهنوردی، خانگی
تحمل وزن
136 کیلو گرم
طول
145 سانتی متر
عرض
68 سانتی متر
ارتفاع
15سانتی متر
جنس رویه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
ضد تعریق
مناسب کمپینگ
سطح موج دار
رنگ متمایز
مناسب کودکان
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...