تشک بادی یک نفره کامفورت 188×99

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 190 کیلو گرم
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره کامفورت محصولات شرکت بزرگ بست وی عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان و مناسب

تشک بادی یک نفره کامفورت 188×99 از سری محصولات شرکت بزرگ بست وی با ویژگی های منحصر به فرد و زیبایی خاص ، این تشک بادی یک نفره در نوع و اندازه های متفاوت تولید و به بازار عرضه شده است ، این تشک نوع بزرگ تری این محصول است ، طول این تشک 188 سانتی متر ، عرض آن 99 سانتی متر و ارتفاع این تشک بادی 22 سانتی متر می باشد. و با توجه به همین ابعاد تحمل وزنی برابر 190 کیلوگرم را دارد، این تشک در نوع خانگی،سفری تولید شده است. جنس رویه این تشک از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم و جنس کف آن از پی وی سی دو لایه می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تشک بادی یک نفره کامفورت 188×99 محصولی جدید و بسیار دوست داشتنی از شرکت بست ی می باشد که در سال 2018 در بازار جهانی عرضه شده است. این تشک بادی دارای طراحی و کیفیت بسیار خوبی بوده و توانسته است به دلیل طراحی و زیبایی منحصر به فردی که دارد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی این شرکت تبدیل شود. فرم کلی این تشک بادی به صورت مستطیل بوده و دارای رنگ آبی روشن می باشد. سطح این تشک به صورت مواج طراحی شده است که ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن شما هنگامی که بر روی آن قرار دارید جلو گیری می کند. تشک های بادی معمولا دارای یک سری مزیت نسبت به تشک های ثابت می باشند. به عنوان مثال یک وسیله طبی و بسیار مناسب برای بیماران نیز است که اکثر پزشک ها این گونه تشک ها را برای بیمارانی که دارای کمر درد و یا پا درد هستند، توصیه می کنند. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت. 


جنس و کیفیت بدنه تشک بادی :

این تشک بادی دارای بدنه بسیار مقاوم و با کیفیت بوده که می تواند به راحتی فشار را تحمل کرده و دچار پارگی نشود. این محصول از جنس وینیل با رویه مهمل است که این رویه سبب نرم تر شدن سطح تشک شده و از سُر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری این محصول از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار دارد و به خوبی می تواند وزن های سنگین را تحمل کرده و دچار پارگی و ترکیدگی نشود. قسمت کف این تشک بادی نیز به صورت دو لایه طراحی شده است که ضد آب بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر اجسام نوک تیز دارد.


ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

این محصول دارای ابعادی مطابق با استاندارد جهانی داشته و فضای بسیار کمی را در منزل نسبت به تشک های ثابت اشغال می کند. به همین دلیل می توان به راحتی از آن در منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد. این تشک بادی در ابعادی همانند طول: 188 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع: 22 سانتی مترطراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 190 کیلو گرم بوده که به راحتی افراد سنگین وزن نیز می توانند از آن استفاده کنند. وزن این محصول 2.3 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تشک های ثابت بوده و به راحتی می توان آن را درون منزل حمل و جا به جا کرد. این تشک بادی به دلیل ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی که دارد به راحتی و بدون هیچ دردسری در صندوق عقب ماشین جا شده و می توان آن را با خود به سفر برد تا در سفر هم بتوان از ان در ویلا و یا چادر های مسافرتی استفاده کرد.


نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول شما تنها به یک عدد پمپ باد احتیاج دارید که یک عدد از نوع دستی مجزا بر روی خود این محصول موجود می باشد. پس از آماده کردن پمپ، تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. درب دریچه هوای تشک را باز کرده و سری پمپ را دز آن جا می گذارید. حال شروع به باد زدن توسط پمپ می کنید. پس از این که تشک بادی فرم کلی خود را گرفت، پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای تشک را می بندید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.


مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام نوک تیز با بدنه آن خودداری کنید.
  • هنگام باد زدن حواستان باشد که بیش از اندازه به آن باد نزنید. 
  • تشک را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی تشک بادی جلو گیری کنید.


نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
190 کیلو گرم
طول
188 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی مجزا
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 2.3 کیلوگرم
ضد تعریق و طبی
دارای سطح مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...