تشک بادی یک نفره کمپینگ

کد intex 68990

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 136 کیلو گرم
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره مناسب برای کمپینگ و طبیعت گردی در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی و تشک بادی intex

تشک بادی یک نفره کمپینگ یکی از بهترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس باشد که این تشک بسیار مورد توجه کوهنوردان و طبیعت گردان قرار گرفته است.این تشک با جنس فوق العاده بدنه که از نوع PVC  میباشد برای مسافرت ها و کمپ های کوتاه مدت بسیار مناسب میباشد.استفاده از جنس PVC در تمام محصولات بادی مرغوب متداول است و این جنس به سبک شدن و همچنین بالاتر رفتن کیفیت بدنه و افزایش مقاومت آن در برابر ضربه و فشار شده است.علاوه بر طبیعت میتوانید در منزل نیز از این محصول استفاده کنید و در استفاده ازآن هیچ محدودیتی وجود ندارد.با همراه داشتن ساک مخصوص حمل و نقل میتوانید به سادگی آن را با خود حمل کنید که در این صورت بسیار کم حجم میشود.این تشک بادی توسط یک پمپ بادی معمولی نیز در مدت زمان کمی قابل استفاده میشود. همچنین ابعاد در نطر گرفته شده برای این محصول برای استفاده یک نفره طراحی شده است .

تشک های بادی  یکی از محصولات شرکت بزرگ اینتکس میباشد که با توجه به کیفیت بالای محصولات این شرکت ، یکی از پرطرفدارترین تشک ها می باشد .این محصولات اغلب با فروش فوقالعاده ای روبرو میشوند و دارای بالاترین کیفیت ممکن میباشند. تشک بادی کمپینگ یک نفره  یکی از محصولات شرکت اینتکس می باشد که کیفیت بالایی داشته و مخصوص طبیعت گردان و کسانی که زیاد اهل کمپ زدن در طبیعت هستند ساخته شده.به همین دلیل دارای کیفیت ساخت بالایی است .

طراحی و جنس بدنه 

یکی از دلایلی که این محصول مورد توجه بسیار قرار گرفته است طراحی لوکس و زیبای  آن میشود می باشد  که توجه اکثریت را به خود جلب می کند که دارای رنگ آبی روشن میباشد و با شیار های روی سطح بدنه تزیین شده.البته این شیار ها وظیفه ای غیر از تزیین تشک دارند و آن عبور دادن جریان هوا هنگامی که تشک مورد استفاده قرار میگیرد است که این خاصیت باعث جلوگیری از عرق کردن بدن میشود.دیواره های داخلی این تشک نیز مستحکم بوده و وظیفه ی خود ، که ایجاد تحمل وزن بالا می باشد را به خوبی انجام می دهد .جنس بدنه ی کناری این تشک نیز از جنس پی وی سی می باشد که دارای استحکام و قدرت بالایی می باشد . جنس کف این محصول نیز از  پی وی سی دولایه تشکیل شده است که تحمل وزن تشک را بالا می برد .  جنس رویه ی این محصول پی وی سی طرح چرم می باشد زیبایی خاصی به تشک بخشیده است و استفاده از آن لذت بخش خواهد بود .  الیاف استفاده شده در این محصول موجب این شده است تا شما  بتوانید از این محصول در همه ی شرایط جوی استفاده کنید . همچنین به کمک وزن کم این محصول می توانید این تشک را جابجا کرده و به مکان دلخواه انتقال دهید . 

ابعاد و تحمل وزن

این تشک بادی دارای ابعاد حساب شده ای میباشد و از آنجایی که این محصول برای حمل کردن و گردش در طبیعت طراحی شده در اندازه گیری ابعاد آن دقت زیادی شده تا فضای اضافی ای در تشک موجود نباشد و حمل کردن آن به سادگی صورت گیرد.تشک بادی یک نفره اینتکس دارای اندازه ای مناسب برای استفاده ی یک نفر می باشد که دارای 188 سانتی متر طول ، 99 سانتی متر عرض و 30 سانتی متر ارتفاع می باشد . با احتساب این ابعاد ، یک نفر به صورت بسیار راحت می تواند از این تشک استفاده کند . تحمل وزن این تشک 110 کیلوگرم می باشد که وزن مناسبی برای تشک یک نفره می باشد . البته در صورت نیاز می توانید با کم کردن کمی از باد تشک ، تحمل وزن آن را کمی افزایش داده و از آن استفاده کنید 

جمع بندی

تشک بادی کمپینگ اینتکس از محصولات با کیفیت و پرفروش می باشد که با توجه به مشخصات و ویژگی های خود یکی از محصولات پرطرفدار می باشد .این تشک همراه خود پمپ دستی مجزا دارد که می توانید از آن برای باد کردن تشک خود استفاده کنید . وزن مناسب این محصول نیز یکی دیگر از ویژکی های تشک محسوب می شود که موجب این می شود تا تشک را به هر مکانی که میخواهید انتقال دهید و یا حتی در سفر همراه خود حمل کنید . ضدآب بودن نیز یکی دیگر از ویژگی های این محصول است که به کمک آن می توانید از این تشک در آب استفاده کنید و از آن لذت ببرید زیرا این تشک قابلیت شناور ماندن بر روی آب را دارد . البته استفاده این تشک در آبهای عمیق و مواج همانند دریا توصیه نمی شود . شما می توانید از توضیحات بالا کمک گرفته تا در خرید خود به یک محصول مناسب برسید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی محصولات می توانید با ما تماس بگیرید . 

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
136 کیلو گرم
طول
188 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی مجزا
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 3.8 کیلوگرم
ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
دارای سطح مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...