تشک بادی یک نفره کمپینگ TexSport

کد TexSport 22200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 136 کیلو گرم
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
1,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره کمپینگ  TexSport در فروشگاه اینترنتی محصولات بادی intex و نمایندگی رسمی فروش تشک بادی یک نفره اینتکس و بست وی

تشک بادی یک نفره کمپینگ محصولی از شرکت TaxSport می باشد که از جدیدترین محصولات بازار میباشد که در سال 2017 تولید شده است و کیفیت بسیار بالایی در ساختار خود دارد. بدنه این محصول از PVC سنگین ساخته شده و ضخامت لایه های آن از محصولات معمولی بازار بسیار بیشتر است و با این ویژگی ها  می توان آن را یکی از بهترین و با کیفیت ترین های بازار دانست که توانسته نظر بسیاری از افراد را به سوی خود جلب کند.این تشک بادی  از مواد فوق العاده با کیفیتی ساخته شده است تا بتوان از آن در شرایط سختی همچون مسافرت و ... استفاده کرد. از دیگر ویژگی های مهم این محصول باید به این موضوع اشاره کرد که این تشک  دارای دو دریچه تخلیه می باشد، باد کردن محفظه تشک توسط دریچه بزرگ انجام می شود و در انتها برای سفت تر کردن و باد زدن بیش از حد توان استاندارد تشک می توانید از دریچه کوچک دوم استفاده کنید که از خروج هوا جلوگیری می کند و با استفاده از تبدیل کوچک پمپ باد برقی یا دستی می توانید آن را باد کرده و استفاده کنید. 

تشک های بادی را میتوان جزو مهمترین وسایل هر خانه به شمار برد که استراحتی لذت بخش را برای شما فراهم میکنند. شرکت های مختلفی نظیر اینتکس، کلمن اینستا بد، بست وی و ... از بهترین تولید کنندگان محصولات بادی میباشد که هر ساله نمونه های جدیدی را روانه بازرا میکنند و محصولات با کیفیتی  را به دست مشتریان می رسانند. شرکت  Texsptort نیز یکی از این شرکت هاست و با تولید برخی از تشک ها در ابعاد و اندازه های مختلف سعی در جذب رضایت مشتریان داشته و تا به امروز به خوبی عمل کرده است.دراین مطلب قصد داریم تشک بادی یک نفره این شرکت  را بررسی کنیم پس با ما با ما همراه باشید.

ابعاد و وزن

ابعاد یک تشک بادی کمپینگ بسیار موضوع مهمی میباشد که بیشتر خریداران به آن توجه ویژگی ای دارند.در تشک های یک نفره معمولا عرض تشک یک و طول آن نیز دو متر است، شرکت texsport نیز با آگاهی طبق استانداردهای تشک های یک نفره کار کرده و  تشکی در ابعادی مشابه تولید کرده است که طول آن 188 سانتی متر و عرض آن نیز 99 سانتی متر است. انتخاب این ابعاد و عدم انتخاب ابعاد بزرگ تر می تواند به دلیل این باشد فضای اضافه در تشک بادی باعث افزایش اندازه آن شده و حمل و نقل آن سخت تر میشود به همین دلیل  برای حمل ساده تر تشک لازم است که مواد کمتری در ساخت آن استفاده شود و در نتیجه آنچه حمل می شود حجم کمتر، راه اندازی ساده تر و وزن سبک تری دارد. این تشک بادی تنها 3.1 کیلوگرم وزن داشته و می تواند وزن بیش از 130 کیلوگرم را نیز به سادگی تحمل کند.

جنس و کیفیت بدنه

از دیگر موارد مهم در خرید تشک بادی برای کمپینگ جنس به کار رفته در آن و همچنین کیفیت ساخت آن است و باید به گونه ای باشد که در فضای باز مقاومت کافی داشته باشد. مواد ساخته شده در تشک هایی که در کمپینگ استفاده می شوند بسیار مهم است و این  تشک های کمپینگ باید برای استفاده بر روی سنگریزه مقاومت کافی داشته باشند  . از این رو شرکت Texsport لایه های بسیار ضخیمی از جنس PVC برای این محصول تدارک دیده است که در تست های انجام شده مقاومت بسیار خوبی را به همراه داشته است همچنین بخش زیرین از دو لایه و بخش کناری نیز از یک لایه ضخیم ساخته شده. در کنار این موارد رویه نیز از سه لایه مجزا که دو لایه آن از PVC و یک لایه آن نیز از ماده جیر ضد تعریق است ساخته شده است که باعث می شود در استفاده های طولانی مدت تشک به صورت کامل ضد تعریق باشد. 

طراحی

علاوه بر کیفیت بالای بدنه و ساختار متفاوت ،این تشک ظاهر زیبایی هم دارد که به رنگ سبز بوده و  این ظاهر آن را از سایر محصولات شرکت اینتکس و یا کلمن متمایز می کند. در طراحی ظاهری این تشک بادی مهمترین نکته ای که به چشم میخورد رویه آن است که  از رنگ سبز و کناره های آن نیز از سبز تیره ساخته شده است. این رویه حالت جیر داشته تا تشک را برای مصارف مختلفی همچون مسافرت و کمپینگ مناسب کند و علاوه بر این جیر بودن رویه تاثیر زیادی در ضد تعریق شدن تشک دارد. در کنار جنس، طرح رویه بدنه نیز از مهم ترین عوامل طراحی یک تشک بادی به حساب می آید که در این مدل از نوع مواج می باشد که باعث میشود شما استراحی لذت بخش را تجربه کنید.همچنین قسمت پایینی تشک نیز میزبان والف دابل لاک بوده که راه اندازی و نصب آن را بسیار ساده می کند.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
136 کیلو گرم
طول
188 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
12 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3.1 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موازی
قابلیت استفاده بر روی آب
ابعاد بسته بندی: 35×30×7 سانتی متر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
TexSport

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...