تشک بادی یک نفره Pure Comfort آبی رنگ

کد 6006TLB

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 136 کیلو گرم
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
1,715,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره Pure Comfort  آبی رنگ در فروشگاه آنلاین محصولات بادی و نمایندگی مرکزی فروش تشک بادی intex و بست وی

تشک بادی یک نفره آبی رنگ محصولی از شرکت Pure Comfort می باشد که دارای کیفیت بالا هم در طراحی هم در جنس استفاده شده در بدنه ی تشک میباشد. این کالا نیز دارایی رویه کاملا جیر و مخملی می باشد که می تواند برای استفاده طولانی مدت در منزل یا در مسافرت یکی از بهترین گزینه های ممکن قلمداد شود.این تشک بادی دارای پمپ باد برقی می باشد که می تواند در مدت زمان کمتر از سه دقیقه آن را باد کرده و آماده استفاده کند. علاوه بر این، پمپ موجود در بسته بندی امکان وکیوم کردن باد داخلی را نیز دارد، در کنار این مشخصات تشک بادی یک نفره آبی ساک حمل نیز دارد که جابجا کردن آن را ساده تر میکند.  رنگ این تشک بادی آبی در نظر گرفته شده مناسب استفاده در منزل و اتاق خواب میباشد.به علاوه با توجه به ابعاد و اندازه می تواند یکی از بهترین و زیبا ترین گزینه ها برای استفاده به عنوان تشک بادی کودک حساب شود. 

این روز ها تولید محصولاتی با دو کاربری یعنی قابلیت استفاده در خانه و علاوه بر ان استفاده در سفر های مختلف بسیار زیاد شده و برند های  ستیمتعددی اقدام به تولید اینگونه محصولات می کنند. در سایت اصلی اینتکس تهران و در بخش تشک بادی می توان به راحتی محصولی با این ویژگی و مطابق با سلیقه خودتان را انتخاب نموده و به سبد خرید خود بیفزایید و به راحتی درب منزل خوود محصول را دریافت نمایید. تشک بادی یک نفره Pure Comfort  آبی رنگ  یکی از این تشک های می باشد که به تازگی روانه بازار فروش شده و دارای ویژگی های بسیاری است. که در ادامه این نقد و بررسی بیشتر به آن می پردازیم و با این تشک بادی یک نفره آشنا خواهیم شد.

طراحی 

دو ویژگی در طراحی این تشک بادی به چشم می خورد ، اول اینکه این تشک بادی رنگ بسیار زیبایی دارد که آبی روشن بوده و زیبایی خاصی به محصول بخشیده است. دوم رویه مواج این تشک بادی است که برای استراحت و رفع خستگی بخصوص برای بیماران عظلانی مناسب می باشد. در بخش اول نیز به این موضوع اشاره شد که تشک بادی یک نفره Pure Comfort  آبی رنگ  به شکل خانگی ، سفری طراحی شده که به راحتی می توان در سفر های مختلف از این تشک استفاده نمود.

مشخصات فیزیکی 

ابعاد این تشک بادی برای استفاده یک نفر مناسب بوده و بودن مشکل می توان با رضایت کامل از خرید خود لذت برد. طول این تشک بادی 198 سانتی متر ُ عرض تشک 99 سانتی متر و ارتفاع آن 25 سانتی متر می باشد. که با توجه به همین ابعاد ظرفیت تحمل وزنی بالغ بر 1366 کیلوگرم را دارا است. جنس رویه این تشک از پی وی سی مخملی ،‌ جنس بخش کناری از پی وی سی مات و جنس کف تشک بادی یک نفره Pure Comfort  آبی رنگ  از پی وی سی دولایع می باشد.

جمع بندی 

دارا بودن پمپ باد در هر نوع با هر مشخصه ای برای یک تشک بادی مخصوصا تشک بادی مسافرتی یک موضوع مهم می باشد که تشک بادی یک نفره Pure Comfort  آبی رنگ  آن را دارا بوده و به همراه خود یک پمپ باد از نوع برقی جداگانه دارد که بسیار کاربردی است ،‌ علاوه بر این دار بودن سطح مواج ، وزن بسیار مناسب ، دارا بودن اقلام همراه کامل و قابلیت استفاده بر روی آب از سایر ویژگی های تشک بادی یک نفره Pure Comfort  آبی رنگ می باشد

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
136 کیلو گرم
طول
198 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC مات
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی جداگانه
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
دارای سطح موازی
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...