تشک بادی 2 نفره

کد 66765 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 273 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
4%
3,100,000
2,980,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی 2 نفره اینتکس همراه با قیمت مناسب و ارزان و کیفیت عالی و ضمانت بازگشت وجه در فروشگاه اینترنتی تشک بادی اینتکس تهران نمایندگی محصولات

تشک بادی 2 نفره محصول تولید شرکت اینتکس در سال 2013 و توصیه ما به مشتریان محصولات اینتکس می باشد، تشک دو نفره بادی در کمتر از 2 دقیقه با پمپ باد برقی پر و خالی می شود . و بسیار سبک و کمجا است و می توان از آن در چادر مسافرتی ، کوهپیایی، اتاق خواب، ویلا، کانکس های سیار و ... استفاده کرد، قیمت مناسب و کیفیت و دوام بالا و روکش لطیف مخملی  تشک بادی خریداران زیادی را به خود جلب کرده است . دارای 48 ساعت ضمانت تست و تعمیر ، قابلیت باد شدن توسط تمامی پمپ های باد اینتکس.


مواردی که میتواند باعث خرابی تشک بادی شود :
تشک بادی را به وسایل نوک تیز و برنده نزدیک نکنید، این کار باعث میشود که آن وسیله وارد تخت شده  و آنرا را سوراخ کند . در اینصورت میتوان قسمت خراب را با چسب تعمیرات اینتکس پنچرگیری کرد.
- هرگز روی تخت بادی پرش نکنید، این کار باعث میشود تا لایه های داخلی تخت با نیروی پا کم کم سست شوند و باعث تغییر حالت اولیه تخت بادی میشود . در اینصورت دیگر تخت شما تعمیر نمیشود .
- از قرار دادن تشک نزدیک وسایل گرمایشی جلوگیری کنید . چون باعث شل شدن و آب شدن می شود.
-هرگز تخت بادی را خیس نکنید، اینکار باعث میشود نم آب وارد تشک بادی شود و تغییر شکل پیدا کند و نمیتوان آن را تعمیر کرد.

تشک بادی 2 نفره یکی دیگر از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 در بازار جهانی عرضه شده است. این محصول دارای طراحی بسیار زیبایی بوده و توانسته است تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. این محصول به دلیل کیفیت و طراحی بسیار خوبی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی این شرکت تبدیل شود. فرم کلی این محصول به شکل مستطیل بوده و دارای رنگ سرمه ای می باشد. سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده که ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن شما جلو گیری میکند. تشک های بادی دارای یک سری مزیت نسبت به تشک های ثابت می باشند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.


ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی : این تشک بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمتری را در منزل نسبت به تشک های ثابت اشغال می کند. این محصول در ابعادی همچون طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 23 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 273 کیلو گرم بوده که به راحتی افراد سنگین وزن می توانند از آن استفاده کنند و وزن آن نیز 4 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تشک های ثابت بوده و می توان آن را به راحتی جا به جا کرد. همچنین ابعاد بسته بندی این تشک بادی کوچک بوده و فضای بسیار کمی را در صندوق عقب ماشین اشغال می کند و می توان به راحتی آن را با خود به مسافرت برد تا در سفر هم از آن چه در ویلا و چه در چاد مسافرتی استفاده کرد.

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی : از مهمترین و اساسی ترین معیار هایی که تمامی افراد هنگام خرید یک محصول مد نظر دارند، جنس و کیفیت بدنه آن محصول می باشد. در واقع همه ی ما هنگامی که می خواهیم وسیله ای را خریداری کنیم دارای یک سری نگرانی از بابت جنس و دوام آن محصول داریم. اما این بار شرکت اینتکس توانسته است با تولید این تشک بادی تمامی این نگرانی ها را بر طرف کرده و محصولی با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه کند. بدنه این محصول از جنس وینیل با رویه جیر بوده که دارای سطحی نرم می باشد و سر خوردن بالش نیز جلو گیری میکند. بخش کناری این تشک بادی از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار دارد و به سادگی پاره و یا پوسیده نمی شود. قسمت کف این محصول نیز به صورت دو لایه طراحی شده که ضد آب بوده و از مقاومت بسیار بالایی در برابر اشیا نوک تیز دارد.

نحوه راه اندازی تشک بادی : برای راه اندازی این محصول تنها به یک پمپ باد نیاز است که یک عدد از نوع دستی بر روی این محصول موجود می باشد. پس از آماده کردن پمپ تشک بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. درب دریچه هوای تشک را باز کرده و سری پمپ را را در آن قسمت قرار می دهید. شروع به باد زدن تشک می کنید تا جایی که تشک بادی فرم کلی خود را بگیرد. سپس پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای تشک را می بندید. همچین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اصلی اینتکس تماس بگیرید.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
273 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
ساک حمل
-
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موازی
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...