تشک بادی 2 نفره بست وی با عرض 152 | bestway 67923

bestway 67923

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 273 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
11%
9,500,000
8,500,000 تومان
خرید تلفنی ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی 2 نفره بست وی با عرض 152 از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که با قیمت ارزان در فروشگاه اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی 2 نفره بست وی با عرض 152 از سری محصولات بادی تولید شده توسط نمایندگی بست وی می باشد که در سال 2018 در بازار جهانی عرضه شده است. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی بوده و توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت تبدیل شود. بدنه این تشک بادی از جنس PVC با رویه مخمل بوده که رویه آن سبب نرم تر شدن سطح تشک شده و از سر خوردن بالش جلو گیری می کند. ابعاد این محصول تشکیل شده از طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 25 سانتی متر می باشد. این محصول دارای تحمل وزن 273 کیلو گرم بوده که مقاومت آن بسیار بالا می باشد و به سادگی دچار پاره گی نمی شود. قسمت کف این تشک به صورت دو لایه طراحی شده که مقاومت آن در برابر اشیا نوک تیز بسیار بالا می باشد. از این محصول می توان در منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد. همچنین به دلیل ابعاد بسته بندی کوچکی که این محصول دارد، می توان به راحتی آن را با خود به سفر برد و از آن در چادر های مسافرتی استفاده کرد. شما می توانید این محصول را از نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید .
تشک بادی 2 نفره بست وی یکی از بهترین گزینه ها برای خواب راحت و آرامش بخش است. این تشک با دو لایه بادی که دارد، به شما امکان می دهد تا سطح سختی را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید. از جنس مواد با کیفیت ساخته شده، این تشک بادی دو نفره از بست وی، بسیار نرم و راحت برای خوابیدن است. با خرید تشک بادی دو نفره بست وی، می توانید از خوابی عمیق و بی نقص لذت ببرید. این تشک با قابلیت جمع شدن و حمل آسان، برای استفاده در سفرها و کمپینگ ها نیز بسیار مناسب است. همچنین، این تشک دو نفره دارای قابلیت جلوگیری از سردی و گرمای زیاد است، بنابراین در هر فصلی از سال می توانید از آن استفاده کنید. با خرید تشک بادی 2 نفره بست وی، به راحتی می توانید یک تجربه خواب بی نظیر را تجربه کنید. این تشک با کیفیت و مقاوم، به شما امکان می دهد تا بهترین خواب را در هر مکانی داشته باشید. پس چرا انتظار دارید؟ این تشک را خرید کنید و از خوابی آرامش بخش و راحت لذت ببرید.

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 152 از سری تشک های بادی بسیار با کیفیت تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 روانه بازار شده است. این تشک بادی داری طراحی منحصر به فرد و زیبایی بوده که توانسته است به یکی از پر فروش ترین تشک های بادی این شرکت تبدیل شود. فرم کلی این تشک به صورت مستطیلی بوده و دارای رنگ کرمی می باشد که زیبایی بسیار خاصی به آن بخشیده است و به راحتی با وسایل خانه ست می شود. از این محصول می توان در منزل، مسافرت، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد. در ادامه به بررسی این تشک بادی خواهیم پرداخت .

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

همانطور که می دانی تمامی تشک های بادی شرکت بست وی دارای استانداردی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمتری را در منزل نسبت به تشک های ثابت اشغال می کند. این محصول در ابعادی همچون طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 25 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. وزن آن 3.9 کیلو گرم بوده و دارای تحمل وزن 273 کیلو گرم نیز است. وزن این تشک بادی بسیار سبک تر از تشک های ثابت بوده و به آسانی می توان آن را حمل و جا به جا کرد.

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی :

از مهمترین معیار هایی می باشد که در خرید یک محصول باید به آن توجه بسیاری نمود. در واقع همه ی افراد هنگام خرید محصول نگرانی هایی از بابت کیفیت و دوام آن محصول دارند. اما شرکت بست وی توانسته است با تولید این تشک بادی با کیفیت تمای این نگرانی ها را بر طرف کرده و محصولی با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه کند. این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل با رویه مخملی می باشد که این رویه بسیار نرم بوده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار داشته و به آسانی دچار پوسیدگی و پارگی نمی شود. قسمت کف این تشک بادی به صورت دو لایه طراحی شده که ضد آب بوده و مقاومت خیلی خوبی در برابر اجسام نوک تیز دارد.

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این تشک بادی تنها به یک پمپ باد احتیاج است که می توانید برای تهیه آن به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و از انواع این پمپ ها دیدن کنید و هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری فرمایید. پس از تهیه پمپ تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. درب دریچه هوای تشک را باز کرده و سری پمپ را در آن قسمت قرار می هید. حال شروع به باد زدن تشک می کنید. پس از این که تشک به اندازه کافی باد شد، پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای تشک را می بندید.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
273 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC مات
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای دریچه باد Dual Lock
مناسب سنین مختلف
قابل استفاده در سفر های کمپینگ
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...