تشک بادی Wenzel چند کاره دو نفره

کد ۶۶۵۴۹

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 158 کیلو گرم
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 137 سانتی متر
2,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی چند کاره دو نفره Wenzel محصول جدید شرکت ونزل ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی اینتکس با قیمت ارزان و ضمانت معتبر

تشک بادی چند کاره دو نفره Wenzel محصولی جدید و فوق العاده می باشد که اخیرا به بازار عرضه شده و میتوان آن را از باکیفیت ترین تشک های بادی این شرکت به شمار آورد. این تشک بادی از بهترین مواد موجود در میان محصولات بادی تولید شده است و قسمت رویه آن از PVC مخملی ساخته شده است که کاملا ضد تعریق می باشد و می توان آن را در شرایط مختلف اعم از کوهستان، مسافرت و یا کمپینگ برای بیش از 8 ساعت نیز استفاده کرد بدون اینکه مشکلی برای آن به وجود بیاید.. بخش کناری تشک نیز از PVC یک لایه ضخیم و کف آن از PVC دو لایه ضخیم ساخته شده است که فشار بسیار زیادی را تحمل می کند و در برابر ضربه نیز مقاوم است. والف این تشک بادی از نوع دابل لاک می باشد و راه اندازی آن توسط پمپ باد دستی یا برقی به دلیل جلوگیری از خروج هوا ساده تر از سایر محصولات می باشد. ابعاد این تشک بادی نیز به صروت استاندارد بوده ودو نفر به سادگی میتوانند از آن استفاده کنند . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن فرمایید . 

تشک بادی Wenzel چند کاره دو نفره یکی دیگر از سری تشک های بادی تولید شده توسط شرکت ونزل می باشد که در اسل 2018 روانه بازار شده است. این تشک بادی به دلیل کیفیت بسیار خوب و زیبایی منحصر به فردی که دارد توانسته است تا در همان بدو ورود به بازار توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی این شرکت تبدیل شود. این تشک بادی دارای فرم کلی مستطیلی شکل بوده و رنگ آن نیز طوسی می باشد. سطح این محصول به صورت مواج طراحی شده است که ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن شما در هنگامی که بر روی آن خوای هستید جلو گیری می کند. این تشک بادی می تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای تشک های ثابت باشد که در ادامه به بررسی بیشتر ان خواهیم پرداخت.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

همانطور که در ابتدا خواندید تشک های بادی دارای مزیت های بسیار زیادی نسبت به تشک های ثابت می باشند که یکی از این مزیت ها ابعاد مناسب تر آن ها نسبت به تشک های ثابت می باشد که فضای بسیار کمتری را نسبت به تشک های ثابت درون منزل اشغال می کنند و به راحتی می توان از ان ها هم در اتاق خواب و هم در اتاق نشیمن برای تماشای تلویزیون و یا استراحت استفاده نمود. این تشک بادی دارای ابعادی همچون طول: 191 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر و ارتفاع: 23 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن 158 کیلو گرم و دارای وزن 4 کیلو گرم می باشد که نسبت به تشک های ثابت بسیار سبک بوده و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا نمود.

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی : مهمترین نکته ای که هنگام خرید تشک بادی می توان به ان اشاره نمود، جنس و کیفیت بدنه آن محصول می باشد. تشک بادی بایستی دارای بدنه ای با مقاومت بالا بوده و دارای جنسی مرغوب و با دوام باشد تا بتوان مدت زمان طولانی تری از آن بدون هیچ افت کیفیتی استفاده کرد. این محصول دارای بدنه ای ز وینیل با رویه مخملی بوده که این رویه مخملی سبب شده است تا سطح تشک بسیار نرم شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری کند. بخش کناری این محصول از وینیل طرح چرم بوده و قسمت کف آن نیز از وینیل دو لایه می باشد که استحکام بسیار بالایی داشته و مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز دارد و کاملا ضد آب نیز می باشد. از این تشک بادی م توان به عنوان یک وسیله برای استراحت افراد سالمند و ناتوان باشد. از این محصول می توان درون منزل؛ اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی نیز استفاده نمود.

نحوه راه اندازی : برای راه اندازی این تشک بادی تنهای به یک عدد پمپ باد نیاز می باشد که می توانید برای تهیه ان به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن نمایید و هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری نمایید. پس ازتهیه پمپ تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی پهن می کنید. سپس درب دریچه هوای تشک را باز کرده و نازل پمپ را در ان قسمت می گذارید. شروع به باد زدن تشک کرده و پس از این که تشک بادی فرم کلی خود را گرفت، پمپ را از آن جدا نموده و درب دریچه هوای تشک را می بندید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تشک جلو گیری نمایید.
  • بر روی آن پرش و یا جامپینگ انجام ندهید.
  • بیش از اندازه به شک بادی باد نزنید.
  • تشک بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.


نوع
خانگی
تحمل وزن
158 کیلو گرم
طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...