تشک بادی Wenzel یک نفره با پمپ برقی

کد intex49909

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 136 کیلو گرم
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 99سانتی متر
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی Wenzel یک نفره با پمپ برقی محصول جدید شرکت intex تهران ، عرضه شده در سایت فروش آنلاین تشک بادی و محصولات بادی

تشک بادی Wenzel یک نفره با پمپ برقی محصولی جدید و فوق العاده از شرکت ونزل میباشد که اخیرا به بازار عرضه شده و دارای طراحی جدیدی است که این طراحی هم در ظاهر این تشک بادی و هم در ساختار آن اعمال شده است.این تشک بادی  یک نفره ونزل دارای سطح موج داری است که در کنار رویه مخملی آن باعث می شود بتوان از آن در طولانی مدت و استفاده کرد و حتی آن را جایگزین تخت خواب های ثابت کرد. جنس بخش کناری و زیرین تشک از PVC بوده که در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار خوبی داشته و می تواند رضایت شما را به همراه داشته باشد. قسمت پایینی این تشک بادی  از پمپ باد برقی سرخود برخوردار است که توسط این پمپ در مدت زمان کمتر از 2 دقیقه تشک آماده استفاده می شود. علاوه بر این و با توجه به باد کردن استاندارد پمپ باد برقی، برای سفت تر کردن سطح آن یا باد کردن تشک در خارج از منزل که به برق مستقیم دسترسی نداشته باشید می توانید از پمپ باد دستی و دریچه باد جداگانه آن استفاده کنید.ابعاد این محصول نیز برای استفاده ی یک نفره اندازه گیری شده است و میتوان به راحتی و کمترین زمان آن را آماده استفاده کرد . برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید تشک بادی به سایت اینتکس ایران در تهران مراجعه نمایید . 

تشک بادی یک نفره Wenzel با پمپ برقی یکی از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت ونزل می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به دلیل طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تشک ها بادی در سال 2018 تبدیل شود و رضایت تمامی خریداران را جلب نماید. شکل کلی این تشک بادی همانند سایر تشک ها به شکل مستطیلی بوده و داری رنگ زیبای قرمز می باشد. سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است که دارای خاصیت ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن به هنگام خواب جلو گیری می کند. تشک های بادی دارای مزیت های بسیاری نسبت به تشک های ثابت می باشند که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت .


جنس و کیفیت بدنه تشک بادی : همانطور که می دانید یکی از مزیت های تشک های بادی نسبت به تشک های ثابت، با دوام بودن و طراحی بسیار هوشمندانه در ساخت آن ها می باشد. این تشک ها به صورت طبی طراحی شده اند که توسط پزیکان بریا بیماران تجویز میشود. همچنین شما نیز می توانید مدت طولانی از ان استفاده کنید و به خیالتا از بابت درد های عضلانی راحت باشد. این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل با روکش مخمل بوده که این روکش سبب نرم تر شدن سطح تشک شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری ان از وینیل طرح چرم بوده و مقاومت خوبی در برابر فشار ناشی از هوای داخل تشک دارد. بخش کف این تشک بادی نیز از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی : این تشک بادی دارای ابعادی همانند استاندارد های جهانی داشته و فضای کمتری را نسبت به تشک های ثابت درون منزل اشغال می کند و به راحتی می توان از ان در هر قسمت از منزل استفاده نمود. این محصول در ابعادی از جمله طول: 188 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع: 23 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 136 کیلو گرم بوده  دارای وزن 6 کیلو گرم می باشد که نسبت به تشک های ثابت وزن کمتری داشته و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. از این محصول می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی برای مطالعه، تماشای تلویزیون و استراحت استفاده نمود.

نحوه راه اندازی : برای راه اندازی این تشک بادی تها به یک پمپ نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی خود این محصول قرار دارد و دیگر نیازی به هزینه کردن بابت تهیه پمپ ندارید. ابتدا تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی پهن می کنید. پمپ را به برق متصل کرده و آن را روشن می کنید. منتظر می مانید تا تشک باد شود. پس از این که تشک به اندازه کافی باد شد پمپ را خاموش کرده و آن را از برق جدا می نمایید. همچنین میتوانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تشک بادی جلو گیری نمایید.
  • تشک باید را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی تشک بادی خودداری کنید.
  • بیش از اندازه به آن باد نزنید.
نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
136 کیلو گرم
طول
188 سانتی متر
عرض
99سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موازی
با پمپ برقی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...