تشک داخل ماشین شاهین سایپا

intex 2220220

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
32%
1,150,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین شاهین

تشک بادی داخل ماشین شاهین را می توان در دسته تشک های بادی با دوام دانست زیرا در بخش زیره خود از پی وی سی طرح چرم استفاده کرده است که مقاومت بسیار بالاتری به نسبت سایر متریال ها دارد . این تشک بادی در بخش رویه خود از پی وی سی جیر استفاده می کند که مهمترین مزیت آن را می توان سازگاری فوق العاده با پوست بدن انسان دانست و زیرا علاوه بر مقاومت بالا دارای نرمی و انعطاف پذیری استانداردی است . این تشک بادی به صورت دو رنگ می باشد و علاوه بر آن ساختار کلی تشک بادی نیز به صورت دو تکه است که بخش اصلی بر روی صندلی عقب قرار گرفته و بخش زیرین فضای خالی عقب ماشین را پر می کند و بدین ترتیب فضایی با ابعاد ایده آل برای استراحت در ماشین را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد . این تشک بادی با توجه به دو تکه بودن و قابلیت جداسازی دو تکه از یکدگیر می تواند در فضای های بیرونی ماشین همچون درون چادر مسافرتی نیز مورد استفاده قرار بگیرد زیرا رویه آن صاف و مناسب برای استفاده دو نفر بزرگسال است که قابلیت تحمل وزنی بالغ بر دویست کیلو گرم را خواهد داشت . باید گفت که این تشک بادی وزنی بسیار سبک دارد که برابر با سه کیلو گرم است و با توجه به ساک حملی که به همراه خود دارد به راحتی می توانید آن را درون ساک قرار داده و با خود حمل کنید . باید گفت که این تشک بادی داخل ماشین در رنگبندی های متنوع وجود دارد که تمامی رنگ ها را می توانید در دسته بندی تشک بادی داخل ماشین درون سایت مشاهده نمایید . حجم این تشک بادی در حالت خالی از باد بسیار کوچک است و همچنین راه اندازی آن توسط انواع پمپ بادهای دستی و برقی مخصوص محصولات بادی امکان پذیر می باشد .

تشک بادی داخل ماشین برای بسیاری از ماشین های داخلی نیز تولید و عرضه شده است و با خیالی راحت می توانید مطابق با مدل ماشینی که دارید از آن ها بهره مند شوید . ماشین شاهین از گروه خودرو سازی سایپا نیز از این امر مستثنی نیست و تشک بادی داخل ماشین مخصوص خود را دارد . این تشک بادی با توجه به کیفیت ساخت بالا و همچنین راحتی فوق العاده ای که برای افراد مصرف کننده فراهم کرده به خوبی توانسته جای خود را در میان مردم باز کند و به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده است . این محصول دارای بدنه ای نرم و منعطف و البته راحت از جنس پی وی سی می باشد که تجربه ای فوق العاده از استراحت در سفر را برای شما فراهم می آورد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی داخل ماشین شاهین راهنمایی کنیم پس در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

با توجه به ظاهر این تشک بادی و همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید می توان دید که این محصول از دو بخش کاملا مجزا تشکیل شده است که در بخش زیرین ستون های نگهدارنده واقع شده اند و بر روی آن تشک بادی پهن می شود تا ساختاری استاندارد را برای شما فراهم آورد . باید گفت که تمامی بخش های این محصول به صورت باد شونده می باشند و راحتی ایده آل را فراهم می آورند که البته با توجه به استاندارد بودن ابعاد به خوبی می توانند بخش صندلی عقب ماشین را به سطحی یکدست برای استراحت بدل کنند . برای باد کردن هر کدام از این بخش ها دریچه های مجزا تعبیه شده است که راه اندازی محصول را بیش از پیش ساده کرده اند و این امر را می توان مزیتی بزرگ دانست زیرا در صورت آسیب رسیدن به بخشی از محصول ، بخش های دیگر به طور کلی در امان خواهند بود . اما مزیت دیگر را می توان وجود لوازم جانبی کامل به همراه این تشک بادی داخل ماشین دانست ؛ جایی که به همراه آن ، دو عدد کوسن بادی وجود دارد که هر کدام از آن ها در سفر می توانند نقش بالشت بادی را ایفا کنند و لذت استفاده از آن ها در کمپینگ بسیار بالاست .

علاوه بر دو کوسن بادی و در بدنه این تشک بادی و دقیقا در فاصله میانی دو صندلی جلوی ماشین می توان تکیه گاه بادی را مشاهده کرد که به خوبی فضای خالی میان دو صندلی را پر می کند و باعث می شود تا در هنگام خواب با حفره ای زننده مواجه نشوید . اما مزیت دیگر ساختاری این تشک بادی را می توان طراحی رویه آن دانست ، جایی که گردش هوا میان بدن فرد و سطح تشک به خوبی انجام می شود و خصوصیت ضد تعریق به خوبی به چشم می آید و این باعث می شود که به هنگام استفاده از این تشک بادی حتی در دمای بالا نیز بدن شما عرق نکند . دو ستون اصلی این تشک بادی صندلی عقب ماشین که در بخش زیرین قرار می گیرند از نوع پی وی سی طرح چرم دو لایه می باشند و در بخش رویه آن و در قسمت تشک اصلی از پی وی سی تک لایه جیر استفاده شده است که متریال استفاده شده در رویه تشک های بادی و تختخواب های خانگی می باشد . 

با بهره گیری از این بدنه با کیفیت و مقاوم قابلیت تحمل وزن این محصول به 150 الی 200 کیلو گرم افزایش پیدا کرده است که مطابق با استانداردهای جهانی برا استفاده دو نفر بزرگسال و سه نفر نوجوان می باشد . اما جا به جایی این تشک بادی با توجه به وزن سه کیلوگرمی و همچنین ساک حملی که به همراه خود دارد بیش از پیش ساده شده است . نکته قابل توجه این است که این محصول در هنگامی که خالی از باد است فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به راحتی می توانید آن را درون گوشه ای از صندوق عقب ماشین قرار داده و به همراه خود داشته باشید . این تشک بادی به طور کلی با توجه به تست های صورت گرفته ، کیفیت فوق العاده و راحتی وصف ناپذیری را در هنگام سفر برای شما فراهم می آورد که قطعا تجربه سفر با آن فراموش نشدنی خواهد بود . 

نوعسفری  

تحمل وزن150 کیلو گرم  

طول143 سانتی متر  

عرض87سانتی متر  

ارتفاع45 سانتی متر  

جنس بدنهPVC مخمل  

جنس بخش کناریPVC طرح چرم  

جنس کفPVC دو لایه  

پمپ بادندارد  

نوع پمپ---  

ساک حملدارد  

سایر ویژگی هامناسب استفاده در صندلی عقب ماشین شاهین ایران
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
  

اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات  


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...