تشک دو قلوی بادی

کد : اینتکس 4۶5553

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 136 کیلو گرم
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
2,180,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک دو قلوی بادی در سایت آنلاین فروش محصولات بادی intex و بست وی با ضمانت معتبر در فروشگاه مرکزی تشک بادی در ایران با قیمت ارزان

تشک بادی دو قلو دو نفره، با 2 عدد بالش، این تشک بادی 4 کاره است و قابلیت های زیادی دارد از جمله : تخت بادی یک نفره،دو عدد تشک یک نفره بادی ، تشک بادی دو نفره و تشک بادی تک نفره مجزا ... .دارای دو عدد بالش بادی رایگان ، کمربندهای مجزا برای وصل کردن تشکها به یکدیگر ، پمپ باد رایگان می باشد.هنگامی که تشک ها روی هم قرار می گیرند، کمربند آن را از پهلو بهم متصل می کنید میشود تشک بادی 1 نفره و هنگامی که تشک ها را در کنار هم قرار می هدید می شود تشک دو نفره و اگر ازهم جدا کنید دو عدد تشک مجزا می شود.بالشت های آن می تواند به آن متصل باشد و یا جدا شود. با توجه به کاربرد های نام برده این تشک بادی بهترین گزینه برای منازل، ویلاها و حتی در مسافرت و ... می باشد. به راحتی و به سرعت پر و خالی می شود و کمجا و قابل حمل است.

بست وی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات بادی در تولید دست کمی از اینتکس ندارد و محصولات متعددی را روانه بازار می کند ، که هر کدام دارای ویژگی های بسیاری است این برند در چین فعالیت و اقدام به تولید محصولات می کند. شما می توانید برای آشنایی با محصولات این برند به سایت اینتکس تهران مراجعه فرمایید ، چراکه اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات برند بست وی را برعهده دارد علاوه بر اینتکس تهران بست وی در کشور های دیگر نیز دارای نمایندگی فروش می باشد و محصولات تولیدی خود را به اکثر کشور های جهان صادر می کند. تشک دو قلوی بادی محصولی از بست وی می باشد که در این نقد و بررسی به آن می پردازیم این محصول نیز در بخش انواع تشک بادی سایت اینتکس تهران عرضه شده است. تشک دو قلوی بادی دارای ویژگی های بسیاری است که در ادامه به آن می پردازیم .

طراحی

شکل ظاهری این تشک بادی  خاص است و به دلیل دوقلو بودن تفاوت بسیاری با تشک های بادی معمولی دارد این تشک بادی از نظر ارتفاع ای که دارند شبیه به تخت های بادی می باشند و از ارتفاع بلندی در زمان استفاده به صورت روی هم قرار گرفته دارد. از این تشک می توان به چند روش استفاده کرد ، به صورت رویه هم که این عمل با استفاده از کمربندهای همراه امکان پذیر است ، استفاده به صورت جداگانه و تشک های بادی یک نفره و استفاده به عنوان تشک بادی دو نفره در کنار هم.

مشخصات فیزیکی 

ابعاد این تشک متفاوت می باشد یعنی اینکه بستگی به صورت استفاده از این محصول دارد. ابعاد این تشک در حالت عادی یعنی تشک بادی دو طبقه برابر با ، طول تشک بادی 200 سانتی متر ، عرض تشک 76 سانتی متر و ارتفاع آن که بلند می باشد 50 سانتی متر است. اگر از این تشک در کاربری های دیگر استفاده شود این ابعاد تغییر خواهد کرد. جنس این تشک بادی نیز بسیار مقاوم و در عین حال لطیف می باشد. جنس رویه تشک بسیار نرم و از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس کف تشک از پی وی سی دولایه می باشد.

جمع بندی 

این تشک بادی دوقلو دارای دو بالش بادی نیز می باشد که هر کدام برای خود ابعاد مناسب و متناسب باتشک را دارند و از جنس خوبی نیز برای استفاده بهره می برند. این تشک را می توان در منزل ، ویلا ، و حتی مسافرت استفاده کنید و از خرید خود لذت بسیاری ببرید ، زیرا آماده سازی این تشک زمان بسیار کمی نیاز دارد و بسیار کمجا و قابل حمل است. به همراه این تشک بادی اقلامی وجود دارند که استفاده از محصول را آسان تر می کند ، دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات از جمله این اقلام می باشند.

نوع
خانگی
تحمل وزن
136 کیلو گرم
طول
200 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای تشک بادی مجزا قابلیت اتصال
دارای سطح موج دار
وزن تشک: 7 کیلو گرم
نوع جنس: PVC مخملی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...