تشک دو نفره بادی بست وی

bestway 67000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 185 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی بست وی دو نفره از محصولات منحصر بفرد شرکت بست وی ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان در نمایندگی intex

تشک بادی بست وی دو نفره از محصولات منحصر بفرد شرکت بست وی می باشد ، که ما به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم. کیفیت بالا و دوام و قدرت زیاد این محصول و همچنین استفاده از جنس مرغوب طرفداران زیادی دارد و همچنین به سرعت پر و خالی می شود و سبک و کمجا است، مناسب در سفر و کوهپیمایی و طبیعتگردی و استفاده در چادر و ویلا و... می باشد.با خرید این محصول دیگر در مسافرتها آسوده باشید. همراه با برچسب تعمیرات محصول شرکت بست وی.

نکاتی برای نگه داری تشک بادی:
هرگز با نیروی عمود به سطح تخت و تشک بادی فشار وارد نکرده و یا روی آن جامپ نکنید, این کار از عمر تخت بادی شما کم میکند.
برای مدت زمان طولانی روی تشک بادی ننشینید اینکار باعث فشار آمدن به نقطه مقابل تخت بادی می شود و به مرور تشک بادی از فرم خود خارج می شود.
با بدن خیس روی تخت بادی دراز نکشید و هرگز تشک بادی را نشویید زیرا اینکار باعث میشود نم وارد تخت شده و لایه های داخلی را سست نماید.
 تخت بادی را به وسایل گرمایشی نزدیک نکنید، چون باعث ذوب شدن آن می شود.

بست وی تولیدات بسیاری دارد که با هر سلیقه ای سازگار بوده و هر شخصی می تواند نسبت به نیازی که دارد یکی از تولیدات این برند را انتخاب کند. تشک بادی دو نفره بست وی یکی از این محصولات می باشد که ویژگی های منحصربه فرد متعددی دارد و توانسته نظر مصرف کنندگان بسیاری را به خود جلب کند. بست وی تولیدکننده ای موفق در رابطه با محصولات بادی و از جمله تشک های بادی می باشد که از صادر کننده های موفق این زمینه می باشد تا جایی که دارای نمایندگی های فروش در سراسر جهان می باشد و در ایران نیز این موضوع صدق می کند و اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات این شرکت را برعهده دارد و هر خریدارای می تواند به راحت ترین شکل و با مراجعه به سایت اصلی اینتکس تهران مراجعه کرده محصول را خریداری کرده و به سرعت درب منزل خود تحویل بگیرد.

طراحی 

از لحاظ شکل ظاهری و طراحی تشک دو نفره بادی بست وی یکی از زیباترین و شیک ترین تشک ها در بین انواع تشک بادی در سایت اصلی اینتکس تهران می باشد و نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده. طراحی مناسب تشک باعث دوام بسیار بالا و قابل توجهی در این محصول شده و وزن قابل توجهی را این تشک بادی دو نفره تحمل می کند. تشک دو نفره بادی بست وی در نوع خانگی ، سفری طراحی و تولید شده و یکی از دلایلی که می توان از این تشک در سفر نیز استفاده کرد دارا بودن وزن بسیار کم و مناسب می باشد.

مشخصات فیزیکی 

تشک دو نفره بادی بست وی همانطور که از نامش پیداست برای استفاده دو نفر طراحی شده و به طور معمول باید دارای ابعاد بزرگتری نسبت به تشک های یکنفره داشته باشد. طول این تشک بادی دو نفره 191 سانتی متر ، عرض تشک 137 سانتی متر و ارتفاع آنن 22 سانتی متر می باشد. در بخش های قبل هم اشاره به این موضوع شد که تشک دو نفره بادی بست وی دارای مقاومت بالا بوده و یکی از دلایل این ویژگی جنس مناسب این تشک است ، جنس رویه محصول از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس کف تشک از پی وی سی دولایه مقاوم می باشد.

جمع بندی 

جابجایی این تشک بادی بسیار آسان بوده و بدون هیچ مشکلی انجام می شود چرا که تشک دو نفره بادی بست وی دارای وزنی بسیار ناچیز برابر 3.3 کیلوگرم می باشد. مقاومتی هم که در بخش های قبل راجبش خواندید مناسب بوده و تشک دو نفره بادی بست وی تحمل وزنی برابر 200 کیلوگرم را دارد. این تشک به قدری استاندارد می باشد که می توان در سفرهای مختلف مانند کوهپیمایی ، طبیعتگردی، صحرا نوردی و... از این محصول استفاده نمود. برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما از اقلام همراه تشک دو نفره بادی بست وی می باشد که استفاده از این تشک را ساده و آسان تر می کند.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
185 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی مجزا
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
قابلیت طبی
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...