تشک دو نفره بادی تاشو

کد : اینتکس 66625

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 130 کیلو گرم
  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 75سانتی متر (برای هر تشک)
300,000
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک دو نفره بادی تاشو در تنها نمایندگی فروش محصولات بادی و فروشگاه رسمی تشک بادی اینتکس و bestway با قیمت ارزان در ایران با قابلیت تبدیل به تشک بادی یک نفره به همراه بالش بادی و رویه مخملی

تشک بادی دو نفره تاشو ،  محصول تشک بادی تا شو دو تکه ، شامل دو تشک يکنفره و دو عدد بالش بزرگ می باشد. تشک بادی با ساختار Comfort قابل استفاده به شکل های تاشو متفاوت ( دو تشک يکنفره جداگانه ، يک تشک دو نفره ). تشک بادی قابل استفاده در چادر مسافرتی ، مواقع اسباب کشی ، در مسافرت و ویلاها، در کانکس های کارگران و بیماران که طولانی مدت باید استراحت کنند. دارای بسته تعميرات ( چسب مايع و وصله ) دارای کيف حمل و نگهداری از آنجا که اين محصول پمپ به همراه ندارد، پيشنهاد می شود صفحه پمپ ها را مشاهده بفرماييد. به سرعت با پمپ برقی که به پریز وصل میشود باد می کنید و همچنین با پمپ خالی می کنید ، در سفر می توانید از فندک ماشین استفاده کنید و یا حتی با پمپ پایی می توان باد کرد

با شنیدن نام تشک بادی دو نفره در ذهن هر شخصی به سمت تشکی با عرض بیشتر و ابعاد بزرگتر می رود و این امر نیز طبیعی می باشد. اما تشک دو نفره بادی تاشو این قانون یا بهتر است بگوییم روال را تغییر داده و با ظاهری و ساختاری متفاوت روانه بازار شده است ، این تشک بادی از دو تشک بادی یک نفره به صورت تقریبا جداگانه تشکیل می شود که هر کدام از آنها دارای بالش بادی سرخود می باشد. اینتکس سازنده این تشک منحصربه فرد و متفاوت می باشد که در تولید انواع محصولات بادی تجربه بسیاری دارد‌، اینتکس تهران انواع محصولات این برند را در سایت اصلی خود گنجانده و اقدام به فروش محصولات این برند می کند و از نمایندگان این برند بزرگ در ایران می باشد. در بخش تشک بادی سایت اینتکس تهران نیز شما می توانید از انواع تشک بادی دیدن کرده و نسبت به سلیقه و نیاز خود محصول مورد نظرتان را انتخاب و به سبد خرید خود بیفزایید.

طراحی 

به دلیل دو تکه بودن و دو تشک مجزا شکل ظاهری این محصول نیز متفاوت و خاص می باشد ، از مهم ترین مواردی که اینتکس به آن در طراحی تشک دو نفره بادی تاشو توجه کرده استفاده از بالش بادی سرخود می باشد که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد و خریدارن در هنگام انتخاب محصول به آن توجه بسیاری دارند. رویه این تشک به شکل مواج و رویه بالش آن به شکل موازی طراحی شده است که برای استراحت بعد از یک روز کاری ‍‍پر فشار و خسته کننده بسیار مناسب می باشد. طراحی این محصول به گونه ای است که هم می توان به عنوان تشک بادی دو نفره از آن استفاده نمود و هم به عنوان تخت بادی یک نفره که طرفداران بسیاری نیز دارد.

مشخصات فیزیکی 

طول این تشک بادی معمول بوده و 180 سانتی متر می باشد ، عرض تشک نیز به صورت جداگانه یعنی هر تشک بادی 75 سانتی متر و ارتفاع نیز هر تشک 22 سانتی متر می باشد ، مقاومت هر یک از تشک های این محصول نیز 130 کیلوگرم می باشد. جنس بخش های مختلف این تشک نیز در مقاومت بالایی که دارد بی تاثیر نیست ولی بیشتر تاثیر را بر روی زیبایی محصول دارد چرا که از پی وی سی مخملی می باشد.

جمع بندی

خرید و انتخاب هر محصولی بستگی به سلیقه شخصی و موقیت استفاده هر شخص دارد ولی اگر شما مشکلی از جهت اندازه ندارید تشک دو نفره بادی تاشو یکی از بهتری انتخاب ها می باشد که از هر لحاظ استاندارد و قابل قوبل می باشد. از این تشک بادی حتی می توان در سفر های تفریحی و در چادر های مسافرتی استفاه نمود البته باید توجه داشت که مکانی که از این محصول در آن جا استفاده می کنید دور از هر شیء نوک تیز باشد چرا که این محصولات بادی بوده و مقابل این اشیا مقاومت کمتری دارند البته وجود برچسب تعمیرات به همراه محصول مشکلات و آسیب های جزیی را بر طرف کرده و مشکلی از این بابت وجو د ندارد.

نوع
خانگی
تحمل وزن
130 کیلو گرم
طول
180 سانتی متر
عرض
75سانتی متر (برای هر تشک)
ارتفاع
22 سانتی متر (برای هر تشک)
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
مخمل
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
قابلیت دوقلو بودن
دارای سطح موج دار
دارای بالش بادی سرخود
نوع جنس: مخملی
مقاومت کلی: 130 کیلو گرم
وزن تشک: 5.5 کیلو گرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...