تشک دو نفره بادی طبی اینتکس

کد 64117 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک دو نفره بادی طبی اینتکس یکی دیگر از جدیدترین تولیدات شرکت اینتکس در ابتدای سال 2020 بوده که با رعایت استاندارد های موجود تولید شده و کیفیت بالایی دارد. این تشک بادی دو نفره نسبت به نمونه های موجود در بازار از ارتفاع بلند ترین برخوردار است. زیرا بدنه اصلی آن از دو بخش تشکیل شده تا موجب گردش ازادانه هوا در زمان استفاه و تهویه دمایی مناسب در بخش رویه محصول گردد. این تشک بادی کاملا طبی است. زیرا رویه اصلی آن مجهز به خطوط موازی بوده که از تعریق بدن شما جلوگیری کرده و می تواند راحتی شما را در زمان خواب فراهم کند. این تشک بادی برای استفاده همزمان دو نفر ابعاد مناسبی داشته و بدنه آن قادر است وزنی بالغ بر 250 کیلوگرم را بر روی خود تحمل نماید.


بدنه اصلی این تشک بادی را برای عرضه محصولی با بالاترین میزان کیفیت از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طراحی کرده اند. این جنس بدنه در بخش کف به دلیل تماس با سطح زمین و تحمل وزن بالا دولایه بوده و در بخش رویه به دلیل ایجاد یک محیط نرم و راحت در زمان خواب دارای روکش از نوع مخمل می باشد. این تشک بادی دو نفره در زمانی کوتاه راه اندازی شده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال می کند. به همین دلیل بوده که یک انتخاب مناسب جهت استفاده در طبیعت به شمار می رود. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی مرکزی محصولات بادی و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل سایت این تشک بادی اینتکس را به صورت اورجینال و با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ دارد
 نوع پمپ پمپ پدالی سرخود
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

تشک دو نفره بادی طبی اینتکس از زیبا ترین تشک های بادی طراحی شده توسط شرکت اینتکس می باشد که برخلاف سایر تشک های بادی از ارتفاع بیشتری برخوردار بوده و بسیار شبیه به تخت خواب های بادی می باشد . ارتفاع زیاد می تواند برای افرادی خوشایند تر باشد و خرید آن کاملا سلیقه ای است ، اما با توجه به اینکه ارتفاع زیاد می تواند زیبایی خاصی را به محصول ببخشد ، می توانید با استفاده از تشک دو نفره بادی طبی اینتکس حتی دکور را نیز زیباتر کنید و حتی برروی آن ملافه یا پتو کشیده و اصلا پس از استفاده آن را جمع نکنید . در ادامه بیشتر به بررسی تشک دو نفره بادی طبی اینتکس خواهیم پرداخت و راهنمای خرید شما عزیزان خواهیم بود . 

طراحی و تولید تشک دو نفره بادی طبی اینتکس

تشک دو نفره بادی طبی اینتکس همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، طراحی عریض داشته و می تواند ابعاد بزرگتری را در اختیار افراد قرار دهد . اینتکس با توجه به ابعاد استاندارد یک تخت بادی دو نفره ، این محصول را تولید کرده است که کاملا می تواند برای استفاده دو نفر به صورت همزمان مناسب باشد . کیفیت تولید این محصول بسیار بالا بوده و به واسطه اینکه برای ساخت آن از لایه های درونی استفاده شده است ، محصول از حالتی توخالی بودن خارج گردیده و استحکام بسیار خوبی را کسب کرده است ، به همین علت نیز به خوبی می تواند در برابر وزن های بالا مقاوم باشد . به طوریکه تشک دو نفره بادی طبی اینتکس می تواند تا وزن 250 کیلوگرم را تحمل کند که یک تحمل وزن خوب برای یک تشک بادی به شمار می آید . 

ویژگی های تشک دو نفره بادی طبی اینتکس

از ویژگی های ساختاری که می توان نسبت به تشک دو نفره بادی طبی اینتکس اشاره نمود ، طراحی برجسته محصول در بخش بالایی می باشد که می تواند حکم یک بالش بادی را ایفا کند تا اینچنین بتوانید سر و گردن خود را نسبتا بالاتر قرار داده و بهتر و راحت تر استراحت کنید . این بالش بادی به صورت سرخود طراحی شده است که با راه اندازی محصول به صورت کامل بخش بالش بادی نیز باد خواهد شد . از سوی دیگر لبه های این محصول نیز برجسته طراحی شده است که می تواند از افتادن شما به بیرون از تشک جلوگیری کند .

از سایر ویژگی ها و خصوصیاتی که می توان نسبته به تشک دو نفره بادی طبی اینتکس اشاره نمود ، طراحی برجسته و ساختار مواج آن اشاره نمود ، این طراحی از سوی اینتکس باعث شده است تا تشک به خوبی بتواند انعطاف پذیری لازم را داشته باشد و از ایجاد فشار در اندام ها جلوگیری کند . به همین علت در خواب های طولانی شبانه ، گرفتگی در اندام ها ایجاد نخواهد شد و خوابی آرام و راحت را خواهید داشت . 

جنس تشک دو نفره بادی طبی اینتکس

برای تولید بخش های مختلف تشک دو نفره بادی طبی اینتکس از جنسی به نام پی وی سی استفاده شده است . پی وی سی نوعی پلاستیک است که انعطاف پذیری بسیار بیشتری داشته و کاملا ضد آب است ، همچنین این جنس از مواد اولیه طبیعی و غیر شیمیایی تشکیل شده است که سبب سازگاری آن با محیط زیست و سلامت پوست شده است . البته برای ساخت بخش های کناری تشک دو نفره بادی طبی اینتکس از پی وی سی طرح چرم و برای بخش کف آن از پی وی سی ضخیم دولایه استفاده شده است . همچنین سطح تشک بادی از یک لایه جیر پوشیده شده است که لطافت و زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است و آن را منحصر به فرد نموده است .

مراقبت و نگهداری تشک دو نفره بادی طبی اینتکس

اگر از تشک دو نفره بادی طبی اینتکس بر روی فرش و یا موکت استفاده نمی کنید ، بهتر است از یک زیرانداز استفاده کنید تا بخش کف تشک بادی دچار آسیب دیدگی نشود . وجود سنگ ریزه و یا زباله در زیر تشک می تواند به آن آسیب وارد کند . همچنین برخورد اجسام تیز و برنده هم می تواند به بدنه تشک بادی آسیب وارد کند . بهتر است که بر روی تشک بادی نپرید و آن را نیز پرتاب نکرده و برای جابجایی آن را بر روی زمین نکشید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...