تشک گرد بادی دو نفره

کد intex 68881

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 250کیلوگرم
  • قطر: 191 سانتی متر
  • ارتفاع تشک: 23 سانتی متر
3,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره دو کاره ( تخت بادی گرد ) جدیدترین محصول 2014 intex ، اینتکس عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان ، رنگ زرشکی با پشتی مخصوص جدا شونده و روکش برزنتی و جیر با وزن کم و تحمل وزن بالا ، بسیار نرم و راحت و شیک

تشک بادی دو نفره دو کاره, جدیدترین محصول 2014 intex با کیفیت بسیار عالی و قیمت بسیار ارزان و مناسب در نمایندگی محصولات اینتکس عرضه می شود.جنس تشک بادی از روکش مخملی و ضد تعریق می باشد، رویه مواج و بسیار نرم و راحت از لغزش در هنگام خواب جلوگیری میکند.  تکیه گاه تشک بادی قابل جدا شدن می باشد و می توان هم به عنوان کاناپه و هم به عنوان تخت بادی استفاده کرد.تک رنگ فقط زرشکی ، همراه با برچسب تعمیر و پمپ باد رایگان و دارای دو دریچه هوا می باشد.

از این تشک بادی دو نفره میتوان به طور دائمی در منزل جهت استراحت به عنوان تشک خواب استفاده کرد و همچنین می توان به عنوان تشک دونفره بادی روی آب  نیز استفاده کرد ، زیر تشک از جنس پی وی سی ضد آب میباشد و در داخل استخر و روی آب میتواند وسیله خوبی برای تفریح و سرگرمی و هیجان باشد.مناسب برای استفاده در ویلاهای بزرگ با دوکاربرد عالی می باشد. در ضمن در نگهداری تشک های بادی دقت لازم را بفرمایید، تا طولانی مدت بتوانید از آنها استفاده لازم را ببرید:  از پریدن کودکان بر روی مبل و تشک های بادی جلوگیری نمایید.از فشار آوردن عمود بر تشک خودداری کنید . از قراردادن خرید تشک بادی در مجاورت وسایل گرمایشی جدا پرهیز نمایید. 

تشک بادی دو نفره از سری محصولات شرکت بزرگ اینتکس می باشد که از ویژگی های منحصربه فرد بسیاری برخوردار می باشد و در اولین نگاه متوجه می شوید که این تشک بادی کاملا با دیگر تشک های بادی موجود در بازار متفاوت می باشد این تشک بادی همانطور ک گفته شد ساخت شرکت اینتکس می باشد ، اینتکس نام بزرگ و می توان گفت بی رقیب در عرصه تولید محصولات بادی می باشد که در چین و تحت لیسانس چین فعالیت و اقدم به تولید محصول می کند و تمام محصولاتش به کشور های دیگر جهان صادر می شود و در برخی از کشور ها نیز دارای نمایندگی فروش می باشد. اینتکس تهران نیز نمایندگی فروش محصولات این برند را در ایران بر عهده دارد و در بین انواع تشک بادی که در سایت اصلی اینتکس ایران می باشد تشک گرد بادی دو نفره یکی از پر مخاطب ترین ها می باشد .

طراحی : تفاوت اصلی تشک گرد بادی دو نفره در طراحی و شک ظاهری آن با دیگر تشک های بادی می باشد و همین موضوع یک امتیاز برای این محصول به شمار می آید. این تشک در نوع گرد و خانگی مسافرتی طراحی شده است و با زیبایی که این تشک دارد می توان در هر قسمتی از خانه از آن استفاده کرد چرا که زیبایی خاصی به مکان استفاده اش می بخشد. رویه این تخت به صورت مواج طراحی شده که در هنگام استفاده راحتی بیشتری را همراه دارد.

مشخصات فیزیکی : این تشک بادی برای دو نفر کاملا مناسب بوده و ابعاد آن نیز بسیار مناسب استفاده دو نفر می باشد. رنگ این محصول تک و فقط زرشکی می باشد و رنگی است که بیشتر مشتریان آن را می پسندند چون بسیار شیک و زیبا می باشد . قطر این تشک بادی 191 سانتی متر ، ارتفاع تشک تا بالای تکیه گاه 53 سانتی متر ولی ارتفاع تشک بدون تکیه گاه 23 سانتی متر می باشد. جنس این محصول بسیار مقاوم بوده و در عین مقاومت زیبایی خاصی به محصول بخشیده  است چرا که از پی وی سی مخملی برای رویه این تشک گرد بادی دو نفره استفاده شده است. 

جمع بندی : این تخت بادی گرد از هر لحاظ بی نظیر بوده و مورد پسند مشتریان قرار گرفته است ، ساختار داخلی این تشک چند لایه بوده و مقاومت آن را بیش از پیش می کند. مقاومت تشک گرد بادی دو نفره 250 کیلوگرم می باشد که یک ویژگی منحصر به فرد می باشد که این در حالی است که وزن این تشک بادی دو نفره فقط 7.5 کیلوگرم می باشد که نشان از راحتی جابجایی این محصول دارد و به راحتی می توان از آن در سفر های تفریحی و ویلا های شخصی استفاده کرد .

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
250کیلوگرم
قطر
191 سانتی متر
ارتفاع تشک
23 سانتی متر
ارتفاع تا بالای تکیه گاه
53 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج طبی
قابلیت استفاده بر روی آب
دارای تکیه گاه مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...