تشک یک نفره بادی طبی اینتکس

کد intex 64141

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,170,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک یک نفره بادی طبی اینتکس جدیدترین تشک بادی کمیپنگ تولید سال 2020 با رویه مواج و سیستم راه اندازی سریع بوده که می تواند استراحتی ایده آل را برای شما فراهم بیاورد. این تشک بادی با رویه طبی تولید شده که می تواند ستون فقرات بدن شما را در حالت ایده آل نگه داشته تا بتوانید احساس راحتی داشته باشید. از طرفی به دلیل دریچه باد استانداردی که داشته می تواند در زمانی کوتاه برای استفاده آماده شده و همچنین در زمان جمع اوری نیاز به صرف انرژی و وقت زیادی نخواهید داشت. این تشک بادی قادر بوده وزنی در حدود 136 کیلوگرم را بدون افت کیفیت بر روی خود تحمل کرده که نسبت به سایر نمونه های مشابه یک میزان قابل توجه می باشد. البته این تحمل وزن تاثیری بر وزن بدنه نداشته و این تشک بادی در گروه محصولات کمپینگ سبک قرار داشته زیرا تنها 5 کیلوگرم وزن دارد.


شما می توانید در زمان استفاده با صرف یک زمان کوتاه و با استفاده از یک عدد پمپ باد دستی مخصوص اینتکس که در داخل باکس بسته بندی این تشک بادی وجود داشته ، می توانید به راحتی از این تشک بادی استفاده کنید. این تشک بادی دارای یک عدد ساک حمل مناسب نیز بوده که جا به جایی را برای شما ساده تر خواهد کرد. بدنه این تشک بادی رویه مواج داشته و این رویه دارای یک روکش مخمل بوده تا راحتی بالایی در زمان خواب داشته و همچنین از تعریق بدن فرد جلوگیری شود. این تشک بادی در زمان کمیپنگ و سفر قابل استفاده بوده و می توانید بدون خستگی در زمان پیاده روی و کوهنوردی آن را حمل کنید. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه رسمی محصولات بادی اقدام به خرید این تشک بادی یک نفره طبی نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپدستی
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

تشک بادی یک نفره بادی طبی اینتکس یکی از سری تشک های بادی طبی با قابلیت استفاده برای سالمندان و بیماران عضلانی می باشد زیرا با توجه به الیاف ابریشمی که درون خود دارد بهترین انعطاف پذیری را در بخش های مختلف بدنه به وجود می آورد و باعث می شود تا احساس راحتی فوق العاده ای به شما دست بدهد . این تشک بادی طبی ساخته شده توسط برند اینتکس که بهترین برند سازنده محصولات بادی در دنیا می باشد است و با رنگ رویه مشکی به بازار عرضه شده است . این رنگ رویه به عنوان رنگ اصلی می تواند با دیزاین خانه های امروزی به خوبی تطابق پیدا کند و محیطی زیبا را برای اتاق خواب شما و یا فرزندتان به وجود بیاورد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا این محصول را بررسی کنیم پس از قصد خرید تشک بادی طبی اینتکس را دارید تا انتهای این مسیر همراه ما باشید .

با نگاهی به تصاویر این محصول می توانیم مشاهده کنیم که با تشک بادی با رنگ بدنه کاملا مشکی رو به رو هستیم که در زیبایی آن به هنگام قرار گیری درون دیزاین خانه شکی نیست . رویه این تشک بادی به صورت کاملا مواج طراحی شده است ، این طراحی موجب می شود که جریان هوا در میان بدن انسان و همچنین سطح تشک به گردش در بیاید و در این خصوص تعریق در بدن بسیار کمتر صورت می گیرد . به همین خاطر به این محصولات که دارای رویه مواج هستند تشک بادی ضد تعریق نیز گفته می شود . در بخش بالایی این تشک بادی به صورت سراسری بالش بادی سراسری قرار گرفته است که به صورت سرخود است و باعث می شود تا در هنگام استفاده دیگر نیازی به همراه داشتن بالش های سنتی نداشته باشید . این امر در صورت استفاده از تشک بادی یک نفره اینتکس در مسافرت ها می تواند به شما کمک کند تا میزان حجم بار کمتری را به همراه خود داشته باشید .

اما جنس رویه این محصول یی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین متریال های موجود در میان محصولات بادی به شمار می آید . جایی که در ساخت بدنه از پی وی سی با رویه جیر در سطح بالایی تشک استفاده شده است . این نوع رویه بسیار نرم ، منعطف و ضد حساسیت می باشد و باعث می شود تا با انواع پوست بدنی که دارید بتوانید از آن استفاده کنید و قابل استفاده حتی برای کودکان با پوست حساس باشد . اما مهمترین خصوصیت این تشک بادی را می توان ساختار طبی آن دانست ؛ جایی که در بخش داخلی این تشک بادی از پل های ابریشمی استفاده شده است تا کیفیت و انعطاف پذیری بالایی را برای بدن به وجود بیاورد و باعث شود تا آناتومی بدنی در بهترین حالت قرار بگیرد . این نوع ساختار بدنه باعث می شود تا به هنگام استفاده از تشک بادی در مدت زمان طولانی نیز با بدن درد و خستگی رو به رو نشوید .

وزن این تشک بادی 5 کیلو گرم می باشد و برای سهولت در جا به جایی به همراه آن یک ساک مخصوص دسته دار اینتکس برای شما ارسال می شود . این ساک دسته دار در جا به جایی محصول به شما بسیار کمک می کند و با توجه به حجم کمی که تشک بادی در هنگام خالی شدن از باد دارد می توانید آن را درون ساک و سپس به درون صندوق عقب ماشین انتقال داده و در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . این تشک بادی قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 136 کیلو گرم دارد و با توجه به ارتفاع 25 سانتی متری که برای آن در نظر گرفته شده است می توانید از آن درون چادر مسافرتی نیز استفاده کنید . برای خرید تشک بادی طبی اینتکس با قیمت ارزان و کیفیت فوق العاده می توانید همین حالا سفارش خود را به صورت اینترنتی بر روی سایت ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...